کمک‌داور دوم بازی پرسپولیس و آلومینیوم بیشترین نقش را در رقم‌خوردن جنجال‌های این دیدار داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان صنعت نفت نقش اول پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان بود.
ستاره تهاجمی تیم ملی ایران دو روز پیش سی ساله شد و این در حالی است که او طی مدت حضورش در فوتبال اروپا به بازیکنی سرشناس تبدیل شده است.
پیام نیازمند می‌گوید تیم‌های لیگ برتری در هفته‌ی اول شاید هماهنگی لازم را نداشته باشند.
محسن بنگر در شرایطی تیمش را در مصاف با پارس جنوبی از زمین بیرون کشید که این بازی چندان برایش اهمیتی در جدول نداشت.
توماس توخل در اولین جلسه تمرینی بعد از دیدار برابر منچسترسیتی پنج دقیقه به شکل انفرادی با اوپامکانو صحبت کرد.
لورکوزن با درخشش ستاره مغضوب ژابی آلونسو وردربرمن را شکست داد.
داستان قلعه‌نویی و استقلال دارد به یک تراژدی عجیب برای این مربی در تیم گل‌گهر تبدیل می‌شود؛ او بار دیگر مغلوب باشگاه سابقش شد و باز هم وقت اضافه و پنالتی جنجالی نقش اول این شکست را ایفا کرد.
مس کرمان هرچند مقابل استقلال ملاثانی شکست تلخی را متحمل شد اما اتفاق مثبت برای نارنجی‌پوشان تداوم درخشش گلزن اول این تیم بود.
شاگردان ژوزه مورایس با نمایش بهتر نسبت به زنیت موفق به کسب پیروزی دو بر صفر شدند.
در روزی که اعتراضات به تصمیمات داوران در لیگ برتر به اوج خود رسیده بود، در بازی سپاهان و گل گهر هم شاهد یک اتفاق جنجالی بودیم. اما نقش اول جنجال این جنجال داور نه، که رامین رضائیان بود.
بعد از گل اول سپاهان به گل‌گهر یک جنجال بزرگ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیش آمد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ ارتش و نیروی مسلحی به اندازه‌ای که سپاه پاسداران یا تروریست مقابله کرد، تلاش نکرده است، تاکید کرد: سپاه پاسداران در برخورد با تروریست نقش اول را ایفا می کند.
تیم العربی قطر موفق شد با درخشش صابر کاظمی الاهلی را شکست دهد.
چهره ویژه اتفاقات روز گذشته کمپ ناصر حجازی هواداری بود که با صدای بلند و لحنی عجیب جلوی اعضای هیات مدیره و برخی بازیکنان ایستادگی می‌کرد!
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه برای حاج قاسم امنیت داشت امنیت مردم و رضایت رهبری بود لذا به جریانات سیاسی چندان اهمیتی نمی‌داد.
آرژانتینی‌ها، دوحه را به بوینس آیرس دیگری برای خود تبدیل کرده‌اند، بیایید جشن قهرمانی آن‌ها را همه با ببینیم.
اشرف حکیمی مورد توجه ترین بازیکن مراکش شگفتی‌ساز در جام جهانی قطر بوده است.
در رقابت های جام اتحادیه انگلستان، ناتینگهام فارست موفق شد با درخشش جسی لینگارد حریف خودش یعنی تاتنهام را از دور این رقابت ها حذف کند.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال بدون توجه به اینکه دوران محرومیتش را پشت سر می‌گذارد، دقایقی پس از پایان سوت دیدار استقلال و آلومینیوم نقش اول یک جنجال دیگر شد.
لیگ دسته اول تکواندو در حالی دوشنبه هفته جاری پیگیری می‌شود که تیم‌های اول و دوم جدول در مهمترین دیدار به مصاف هم خواهند رفت.
وحید امیری شب گذشته برای نخستین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت و نقش اول یک صحنه بحث برانگیز بود.
بایر لورکوزن امشب ساعت ۲۱ نخستین بازی‌اش در فصل جدید بوندس‌لیگا را در خانه بورسیه دورتمند برگزار می‌کند و سردار آزمون شاخص ترین چهره در پوستر رسمی سایت این باشگاه آلمانی است
شرکت فناور در حوزه تجهیزات پزشکی تمرکز خود را بر تولید دستگاه سونوگرافی قابل حمل قرار داده است و با ورود به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اولین دستگاه سونوگرافی مخصوص دامپزشکی را تولید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ