وحید امیری شب گذشته برای نخستین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت و نقش اول یک صحنه بحث برانگیز بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
ساسان انصاری با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادرفنی تیم ملی، به حضور در جمع ملی‌پوشان امیدوار است.
لحظه مرگ مهسا علاوه بر پیامد‌های سیاسی و اجتماعی‌اش، تاثیری عمیق را بر عرصه اقتصاد نیز بر جای گذاشت. چند ماه ناآرامی در خیابان‌ها، نبض اقتصاد کشور را به شدن پر التهاب کرده بود. منازعات سیاسی بر سر سفره‌های مردم و ریزترین حوزه‌های زندگی‌شان سایه افکنده بود. در برخی از شهرها، به مدت چند روز مغازه‌های بسته شده بودند؛ چرا که کف خیابان‌های صحنه را برای کاسبی‌کردن و معامله ناامن کرده بود.
مهدی قایدی و بازیکنان استقلال در این صحنه به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اما امیر عرب براقی دستور به ادامه بازی داد تا همین صحنه قضاوت او را تحت تأثیر قرار بدهد.
مهدی قایدی و بازیکنان استقلال در این صحنه به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اما امیر عرب براقی دستور به ادامه بازی داد تا همین صحنه قضاوت او را تحت تأثیر قرار بدهد.
یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه نساجی، قضاوت امیر عرب براقی را تحت تاثیر قرار داد.
مدافع با تجربه سپاهان صحبت های جالبی را در خصوص صحنه ای که توپ را یه بیرون نزد بر زبان می آورد.
محمدرضا نقدی در خصوص دلایلی که نشان می‌دهد فوت خانم امینی ناشی از ضرب و شتم نبوده است، گفت: دلیل اول آنکه این ماجرا در مقابل دوربین‌ها به وقوع پیوسته و اتفاقات رخ‌داده از ابتدا تا انتهای ماجرا توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است که در هیچ تصویری اعمال رفتار خشونت آمیز و صحنه ضرب و جرح وجود ندارد. دلیل دوم آنکه افراد دیگری همراه با خانم امینی در سالن ارشاد حضور داشتند و شاهد و ناظر اتفاقات آنجا بودند. بیش از دوماه از آن اتفاق می‌گذرد، اما تاکنون هیچ کدام از آن افراد روایتی در خصوص ضرب و جرح ایشان بیان نکرده‌اند.
پس از ماه محرم و صفر، خواننده‌های بسیاری برای برگزاری کنسرت دورخیز کرده بودند تا چرخ اقتصاد موسیقی نیز بچرخد اما این اتفاق مصادف با حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی شد و پس از ناآرامی‌ها، نه تنها کنسرت موسیقی برگزار نشد، بلکه انتشار قطعات موسیقی نیز از سوی خواننده‌ها متوقف شد.
محمودزاده، نماینده مهاباد: در یک ماه گذشته براساس آمار‌های غیررسمی ۱۰۵ نفر در مناطق کردنشین کشته شده اند / آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است/ چرا به فشار‌ها و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ / به خاطر کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور طرح سوال کردم، اما رئیس کمیسیون امور داخلی می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن نمی‌فرستم؛ می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن _ جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس: سوال نماینده مهاباد در خصوص کولبران از سوی وزارت کشور در حال بررسی است / سوال او درمورد مهسا امینی موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران داده شده / نباید مجدداً در داخل مجلس انقلابی بیاییم و فتنه‌ای برپا کنیم
اگر بگویند امام و پیشوای ما امام خمینی و رهبری معظم انقلاب است پس این‌همه همراهی با فتنه اخیر و فتنه‌های قبلی برای چیست؟ برای درگذشت مهسا امینی توییت می‌زنند آن را فاجعه اعلام می‌کنند، اما برای شهادت ده‌ها تن از شهدای اخیر که به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند حتی یک اظهار تأسف هم نمی‌کنند.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید وحید امیری در صحنه برخورد با او باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد.
تحولاتی که این روز‌ها نه فقط در پهنه عمومی کشور، بلکه در سطح جهان شامل آن هستیم، مقوله فراتر از مطالبات زنان است. اگرچه سوژه اصلی موضوع اصلی در این رخداد مرگ دردناک مهسا امینی یک دختر ایرانی است، از سوی دیگر زنان نیز حضور چشمگیری در صحنه دارند و شعار‌هایی نیز با موضوع مطالبات زنان طرح می‌شود، اما به نظر می‌رسد موضوع اصلی به رسمیت شناخته شدن زندگی برای همه مردم ایران است که از حنجره جوانان بیان می‌شود.
... همچنان‌ که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
همچنان‌که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه‌ بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
همچنان‌که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه‌ بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
شریعتمداری چنین رخدادهایی را به عملکرد داعش تشبیه کرد و گفت: کسانی به صحنه آمدند و به این موضوع اعتراض داشتند که اصلاً به سابقه آن‌ها نمی‌خورد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره فیلم منتشر شده از لحظه بیهوش شدن مهسا امینی گفت: در فیلم کامل دوربین مداربسته، هیچ صحنه مهمی به غیر از آن چیزی که منتشر شده وجود ندارد.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر درعین اعتقاد به لزوم حل معضل موجود در حوزه عفاف و حجاب معتقد است در مواجهه با این مساله نه پلیس باید به صورت مستقیم وارد صحنه شود و نه باید حل این مساله را با محاکم قضایی گره زد و نه اینکه متولی و مسوول این مساله دولت باشد
طاهره علایی طالقانی دختر مرحوم آیت الله طالقانی نوشت: از این ظلمی که به مردم مان می‌رود پدرم به تو شکایت آورده ام. آن روز که پشت دوربین تلویزیون از حجاب اختیاری گفتی، اگر این صحنه قتل مهسا امینی را متصور می‌شدی، یقینا از خشم عمامه به زمین می‌کوفتی
امیر قلعه‌نویی می‌گوید بازیکنان گل گهر امروز به شکل عجیبی موقعیت ها را از دست داده‌اند.
امیر قلعه‌نویی شدیدا روی اعلام خطا در صحنه منجربه گل سپاهان معترض بود.
امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در برنامه تلویزیونی صف اول با بیان اینکه به دنبال اولویت‌هایی هستیم که بتوانیم دشمن را در صحنه نبرد غافلگیر کنیم، گفت: در سال‌های آینده به تسلیحاتی دست خواهیم یافت که دشمن نتواند کشور را تهدید کند.
یک تولیدکننده و کارشناس ارشد صنعت سیمان گفت: اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق، مشکلی در عرضه سیمان به بازار به وجود نیاورده است و شایعات احتمالی در مورد کاهش تولید سیمان و افزایش قیمت، ناشی از جوسازی برخی دلالان برای ایجاد تقاضای کاذب و کسب سودهای نامتعارف در بازار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ