آرژانتینی‌ها، دوحه را به بوینس آیرس دیگری برای خود تبدیل کرده‌اند، بیایید جشن قهرمانی آن‌ها را همه با ببینیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی پیش از دیدار اینترمیامی و آتلانتا با پسر خردسال یک دی‌جی وارد زمین شد که به نظر می‌رسید از همراهی با مسی راضی نیست و گریه‌هایش سوژه شد.
کاپیتان آرژانتین حضوری کوتاه در سریال تلویزیونی "محافظان" داشت که در آن نقش خودش را بازی می‌کرد.
کاپیتان آرژانتین حضوری کوتاه در سریال تلویزیونی "محافظان" داشت که در آن نقش خودش را بازی می‌کرد.
مهدی ترابی بود پس از گلزنی امید عالیشاه در دربی صد و یکم، پیراهن او را با ژستی شبیه به لیونل مسی در ال‌کلاسیکوی مشهور برنابئو، پیش چشم هواداران به اهتزاز درآورد.
رکورد جوانترین بازیکن تاریخ بارسا شکسته شد و از دست آنسو فاتی درآمد، اما شماره 10 بارسلونا واکنش ویژه‌ای به این اتفاق نشان داد.
مهاجم ریزنقش ذوب‌آهن تلاش زیادی برای باز کردن دروازه آلومینیوم داشت.
مسی نخستین بازیکنی که در این فصل روی ۶۰ گل نقش مستقیم داشته است.
لیونل مسی و کیلیان امباپه دو ستاره بزرگ پاری سن ژرمن در دیدار امشب تیم‌شان مقابل لانس در نیمه اول گلزنی کردند تا نقش مهمی در برتری پاریسی‌ها در این نیمه داشته باشند.
تمرین میدان تیم ملی کشتی آزاد در ورزشگاه آزادی صحنه های جالبی را برای پژمان درستکار و شاگردانش خلق کرد.
فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، در جریان دیدار امروز تیمش مقابل نیوکسل با یک حرکت فردی استثنایی خط دفاعی حریف را ویران کرد و گلی تماشایی به ثمر رساند.
لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، با انتشار یک استوری اینستاگرامی از فیلم آرژانتینی‌‌ای که نامزد جایزه اسکار شده و بازیگر نقش اولش ریکاردو دارین حمایت کرد.
خولین آلوارز، ستاره جوان آرژانتینی منچسترسیتی، در یک مصاحبه درباره خاطراتش از جام جهانی قطر صحبت کرد و گفت کمک به مسی برای بالای سر بردن جام برای او افتخار است.
با قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر، به زعم بسیاری از فوتبال دوستان، "لیونل مسی" شماره ده افسانه ای این کشور به برترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد.
بی تردید لیونل اسکالونی در رسیدن آرژانتین به فینال جام جهانی نقش مهمی داشته اما نمی توان از کار درخشان کادر فنی او نگفت. شاید نقطه عطف آلبی‌سلسته روزی بود که مسی در اردوی آرژانتین تنبیه شد.
مارادونا با فاصله ای نجومی بیشتر از همه بازیکنان با خطای بازیکنان حریف نقش بر زمین شده است.
گلر پنالتی‌گیر تیم ملی آرژانتین بار دیگر در نقش ستاره تیمش در ضیافت پنالتی‌ها لقب گرفت.
لیونل مسی در سال ۲۰۲۲، در ۱۷ گل تیم ملی آرژانتین نقش مستقیم داشته است.
دروازه‌بان باتجربه تیم ملی لهستان نقش مهمی در تعیین معادلات صعود گروه سوم جهانی 2022 داشت.
در نیمه اول دیدار آرژانتین و لهستان لیونل مسی صاحب موقعیتی استثنایی برای گلزنی شد ولی نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه وویچک شزنی را باز کند.
لیونل مسی که در پیروزی 2-0 آرژانتین مقابل مکزیک نقش مهمی داشت و یک گل برای تیمش به ثمر رساند در پایان مسابقه گفت جام جهانی برای تیمش تازه آغاز شده است.
در رقابت های جام اتحادیه انگلستان، ناتینگهام فارست موفق شد با درخشش جسی لینگارد حریف خودش یعنی تاتنهام را از دور این رقابت ها حذف کند.
لیونل مسی امشب در جریان پیروزی 4-3 پی‌اس‌جی بر تروا یک گل تماشایی به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا نقش مهمی در این پیروزی بازی کند.
لیونل مسی، ابرستاره فوتبال آرژانتین، با ثبت یک شرکت به نام پلی‌تایم وارد حوزه کسب و کارهای جدید شد. شرکتی که در حوزه فوتبال و فناوری فعالیت خواهد کرد.
لوبو کاراسکو، مهاجم سابق بارسلونا و از نزدیکان به لیونل مسی، ادعا کرد که لیونل مسی قصد بازگشت به بارسا را دارد و ژانویه 2023 تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ