عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه برای حاج قاسم امنیت داشت امنیت مردم و رضایت رهبری بود لذا به جریانات سیاسی چندان اهمیتی نمی‌داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی شخص نبود بلکه یک مکتب و یک مسیر نورانی بود که دشمنان نمی‌توانستند او را تحمل کنند.
دبیرکل حزب سوسیال دمکرات کردستان عراق گفت که شهید سلیمانی اولین نفر از کشورهای منطقه و جهان بود که برای جنگ با داعش خود را به اقلیم کردستان رساند.
«شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان نشانه هایی از اسلام محمدی اصیل یاد کرد.
مراسم بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی و همایش مبارزه با تروریسم در سفارت ایران در تفلیس برگزار شد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: شهید سلیمانی در راه پیروزی و نصرت اسلام، واقعاً حیاتش را گذاشت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: شهید سلیمانی در راه پیروزی و نصرت اسلام، واقعاً حیاتش را گذاشت.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
رئیس مجلس گفت: شهید سلیمانی برای امت اسلامی تولید قدرت و منزلت کرد و هر جا آمریکا خواست سیطره خودش را بر امت اسلامی بگستراند، شهید سلیمانی اجازه نداد.
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری گفت:شهید سلیمانی دارای شخصیتی چند وجهی بود،ایشان هم مرد میدان و هم راه گشای بن بست‌های دیپلماسی بود و در عین حال از برقراری ارتباط وثیق با مردم غفلت نمی‌کرد.
قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز کنار هم جمع شده و حرف از مکتب شهید سلیمانی می‌زنیم در حقیقت مکتب شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت امام (ره) است.
امروز استکبار در حال بازسازی و مهندسی مجدد منطقه است تا رژیم صهیونیستی که شهید حاج «قاسم سلیمانی»، فرزندان فلسطین و عدالت و حقیقت را ترور کرد، دست بالا را در منطقه داشته باشد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی جان فدای انسانیت بود. او فقط جان فدای شیعیان و مسلمانان نبود، بلکه جان عزیزش را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد.
تایباد ـ فرمانده تیم عمار یاسر لشکر فاطمیون گفت: شهید سلیمانی که در مقابل دشمنان سرسخت بود، در مقابل مردم فروتن بود و تصویر معاصر آیه شریفه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی جان فدای انسانیت بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهم‌ترین اقدامات شهید سلیمانی را شکست دوگانه‌سازی‌های کاذب دشمن دانست و گفت: شهید سلیمانی در دوگانه فقر و غنا جانبدار مستضعفین بود.
رئیس جمهور تاکید کرد: برخلاف اینکه بعضی می‌گفتند شهید سلیمانی در این منطقه به دنبال شیعه سازی است، او به دنبال دفع شر و ظلم در منطقه بود.
حاج قاسم در دفع تجاوزات غربی و جلوگیری از تبدیل کشورهای منطقه به دولت‌های شکست خورده نقش کلیدی داشت. به عنوان مثال، در عراق، حاج قاسم توانست نیروهای سیاسی را متحد کند تا دولت تشکیل دهند.
مسؤول بخش رسانه‌های الکترونیک حزب الله لبنان گفت: محور مقاومت در راستای تقویت نقاط قوت خود و هدف قرار دادن نقاط ضعف دشمنان حرکت کرده است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی در تمام عمر خود به طور دائم در حال مبارزه بود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی به هیچ وجه به جناح، دسته و حزبی منتسب نبود و دامن مهر خود را برای جذب همه فرزندان ایران گسترده بود.
جانشین سپاه قدس گفت: شهید سلیمانی رهبر و امام خود را شناخت و به وظیفه خود عمل کرد و به دنبال احقاق خواسته رهبری یود.
تربت حیدریه ـ فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی و همچنین اسلام ناب محمدی صلی الله داشت که توانست فراملی و شخصیت و محبوبیتش از مرزها عبور کند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: شهید سلیمانی الگوی خوبی برای جوانان این مرز و بوم بود و همواره به جوانان توصیه می‌کرد که در امر معنویت و کار برای خدا و بندگان او در قله باشید.
سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، «مکتب سلیمانی» را به‌عنوان دو واحد درسی با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌ها نهادینه کرده و از سوی دیگر، وزارت علوم نیز کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را تصویب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ