پیام نیازمند می‌گوید تیم‌های لیگ برتری در هفته‌ی اول شاید هماهنگی لازم را نداشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار چلسی و لیورپول در نیمه اول شاهد دو گل مردود به دلیل آفساید بود. گلهایی که توسط صلاح و بن چیلول به ثمر رسید ولی مردود شد.
عزالدین اوناهی، بازیکن مراکشی مارسی، پس از مدت‌ها غیبت به دلیل مصدومیت، با گلزنی در دیدار مقابل رنس در هفته اول لیگ فرانسه، به میادین بازگشت.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عصر چهارشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) در ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. در شرایطی که تعمیرات این استادیوم همچنان ادامه دار است، شاهد گودبرداری و تعمیرات در بسیاری از بخش‌ها مثل سکوها، راهروها، اتاق کنفرانس و .... هستیم.
ممکن است مراسم رونمایی از لباس استقلال بعد از برگزاری دیدار با نفت آبادان برگزار شود.
ممکن است از هفته اول لیگ بیست و سوم شاهد حضور بانوان در استادیوم ها باشیم
تاتا مارتینو به گونه‌ای مبهم در مورد اولین بازی لیونل مسی برای اینتر میامی حرف زد و شاید او هفته بعد برابر کروز آسول به میدان نرود.
نواقص موجود در ورزشگاه تختی آبادان شاید میزبانی از استقلال در هفته اول لیگ را از صنعت نفت بگیرد.
استقلال در هفته اول لیگ برتر کارش را در گرمای شدید آبادان شروع خواهد کرد.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال‌ پر از دیدارهای حساس است؛ جایی که تقابل های مهمی را شاهد هستیم.
استقلال در هفته اول لیگ برتر کارش را در گرمای شدید آبادان شروع خواهد کرد.
تصمیم عجیب داور دیدار دیروز وایادولید و سویا در به صدا درآوردن سوت پایان نیمه اول در زمان به ثمر رسیدن گل وایادولید جنجالی شده است.
در حساس‌ترین بازی این هفته از لیگ دسته اول که شاید تا حد زیادی نیز تکلیف تیم صعود کننده به لیگ برتر را مشخص کند، کمیته داوران تصمیمی عجیب را دنبال کرده است.
هفته اول بهمن تالار خودرو بورس کالا شاهد عرضه 3050 دستگاه خودرو هایما، لاماری ایما و T5 اتوماتیک خواهد بود.
در ارتفاعات و نواحی کوهستانی نیز با توجه به رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته شاهد پدیده مه و یخبندان، کاهش دید و یخ‌زدگی شبانه خواهیم بود و با گذر یک موج از شرق کشور برای ارتفاعات شرق استان در روز‌های جمعه (۳۰ دی) و شنبه (اول بهمن) بارش پراکنده برف دور از انتظارنیست.
امروز در شهرهای مختلف کشور شاهد برگزاری دیدارهای هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهیم بود.
رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، بزرگداشت پهلوان ماندگار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن شهدای هفتم در حال برگزاری است.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
عصر امروز شاهد برگزاری بازی های هفته یازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در شهرهای مختلف خواهیم بود.
توئیتر رسمی باشگاه پورتو با انتشار شادی گل مهدی طارمی ستاره ایرانی اش در بازی هفته اول مقابل ماریتیمو دوباره به تمجید از این بازیکن پرداخت.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ