مس کرمان هرچند مقابل استقلال ملاثانی شکست تلخی را متحمل شد اما اتفاق مثبت برای نارنجی‌پوشان تداوم درخشش گلزن اول این تیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال هنوز به صورت رسمی نام مدیررسانه ای جدید خود را اعلام نکرده است.
درحالی که اخبار رسمی مشخص شدن زمان واریز سود و ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت را تایید نمی‌کند، همچنان بازار فریب مشمولان و جاماندگان سهام عدالت داغ است و برخی کلاهبرداران با روش‌های مختلف سعی در فریب مردم دارند.
با اعلام رئیس کمیته داوران محدودیت سنی برای قضاوت در لیگ برتر همچنان پابرجا است و به این صورت برخی داوران سرشناس از چرخه کنار می‌روند.
در نظرسنجی از اعضای رسمی باشگاه بارسلونا مشخص شده که آنها همچنان نگران پرونده نگریرا و البته انتقال از نوکمپ به مونتجوئیک هستند.
کیانوش رستمی در مسابقه رکوردگیری تیم ملی با وجود اهمیتی که برای کادرفنی داشت شرکت نکرد تا همچون گذشته ساز ناکوک خود را بزند.
کیانوش رستمی در مسابقه رکوردگیری تیم ملی با وجود اهمیتی که برای کادرفنی داشت شرکت نکرد تا همچون گذشته ساز ناکوک خود را بزند.
قرارداد افشین پیروانی، مدیر پرسپولیس با این باشگاه تمدید شد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از وضعیت کیانوش رستمی و مصدومیتش و همچنین عدم حضور در انتخابی تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از وضعیت کیانوش رستمی و مصدومیتش و همچنین عدم حضور در انتخابی تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی کرد.
با گذشت نزدیک به ده روز از قطع همکاری رسمی ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال، همچنان تکلیف نیمکت رهبری این تیم مشخص نیست و مدیران باشگاه استقلال انگار درست مثل هواداران این تیم نمی‌دانند چه کسی قرار است آبی پوشان را در رقابت‌های داخلی و شاید هم رقابت‌های بین المللی فصل جدید رهبری کند.
معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
مشکل در چهاردهمین روز فروردین و آغاز به کار رسمی مدارس و ادارات، همچنان باقیست و برخی گوشی‌ها اجازه تنظیم غیرخودکار (دستی) ساعت را به کاربر نمی‌دهند و با وجود امکان تنظیم دستی ساعت برروی برخی دیگر از گوشی‌ها نیز عقب کشیدن دستی ساعت مشکلاتی را برای کار با برخی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌های آنلاین برای کاربران ایجاد می‌کند.
باشگاه منچستریونایتد دو پیشنهاد رسمی و قابل توجه دریافت کرده اما خانواده گلیزر شاید همچنان در راس این باشگاه بمانند.
باشگاه پرسپولیس همچنان شکایت رسمی خود مبنی بر نحوه جدایی مهاجم هلندی اش را به فیفا ارائه نداده است.
باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر دریافت نامه رسمی سرمربی تیم برای خریدهای زمستانی است.
باشگاه پرسپولیس همچنان برای شکایت رسمی از جدایی قریب الوقوع مهاجم هلندی خود تعلل می کند.
بیات،تعیین تکلیف نهایی را به مراجعه فردا (پنج شنبه) خود به دیوان عالی کشور موکول کرد و گفت: «تا زمانی که دیوان عالی کشور رسما اعلام نکند که حکم اعدام حمید قره حسنلو نقض شده است، نمی‌توان نظری در این زمینه اعلام کرد به همین دلیل همچنان باید صبر کرد تا موضوع به ما ابلاغ شود.»
مدیرعامل انجمن اس‌ام‌ای گفت: طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت قرار است تنها به ۲۵۰ بیمار دارو داده شود و تکلیف ۴۰۰ بیمار دیگر همچنان نامشخص است.
بیش از ۱۵۰ سال پس از غیر قانونی شدن رسمی برده‌داری ایالات متحده هم چنان در تلاش است تا بردگی را از طریق صندوق‌های رای به طور کامل حذف کند و قوانین اساسی ایالتی را اصلاح کند قوانینی که این عمل را به عنوان نوعی مجازات برای ارتکاب جرم مجاز قلمداد می‌کنند.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: هنوز گزارش کتبی و رسمی پزشکی قانونی در خصوص پرونده فوت مهسا امینی به دست مجلس نرسیده است.
مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس در بازی های تدارکاتی نیز همچون دیدارهای رسمی گلزنی را فراموش کرده است.
باشگاه پرسپولیس همچنان دنبال عقد قرارداد رسمی با مهاجم پیشین استقلال تهران است.
وخاور یکی از نمادهای گروه بانکی است که سهامدار عمده آن شرکت کیا آسا تجارت توس با نزدیک به ۴ درصد مالکیت سهام می باشد. همچنین مقدار سهام شناور شرکت ۷۴ درصد است. وضعیت این بانک به لحاظ بنیادی چگونه است؟
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که قرار نیست حضور‌های بین المللی این فیلم در جشنواره‌ها و اکران اروپایی این فیلم ـ که به یک پخش کننده واگذار شده ـ متوقف شود و این توقیف عملاً کارایی‌اش در مرز‌های ایران خواهد بود. از قضا احتمالاً اعلام رسمی توقیف فیلم، منجر به حساسیت پخش کننده‌های بین المللی و جشنواره‌ها برای نمایش این فیلم خواهد شد. باید صبر کرد و دید، واکنش مسئولان سینمایی به این رویکرد چه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ