شرکت فناور در حوزه تجهیزات پزشکی تمرکز خود را بر تولید دستگاه سونوگرافی قابل حمل قرار داده است و با ورود به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اولین دستگاه سونوگرافی مخصوص دامپزشکی را تولید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس در واکنش به آزادی قاتل صهیونیست شهید «قصی معطان» از سوی دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی، این اقدام را حمایت از تروریسم شهرک‌نشینان دانست.
برای تولید لیوان کاغذی، از مواد اولیه مانند کاغذ پلی اتیلن استفاده می‌شود. اکثر مواد اولیه برای تهیه لیوان کاغذی و سایر ظروف کاغذی، وارداتی هستند. کاغذ‌های مورد نیاز برای دستگاه لیوان کاغذی در اصفهان، در ابعاد مختلف برش داده می‌شوند و سپس طرح‌های مختلفی روی آن‌ها چاپ می‌شود.
نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: دولت سوئد که ادعا می کند دموکراسی در این کشور برقرار است، به ادیان الهی احترام گذارد و دستگاه دیپلماسی هم باید جلوی جسارت به ادیان را بگیرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه دیپلماسی از حقوق ملت ایران در گرفتن حق آبه هیرمند از طالبان دفاع کرده و واکنش دقیق، هوشمندانه و قاطعی در این زمینه نشان دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان از دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهند تا از حقوق مردم و حقابه هیرمند به هیچ عنوان کوتاه نیایند و از این حق دفاع کنند.
حزب عمران خان (تحریک انصاف پاکستان) در بیانیه‌ای وزارت اطلاعات را متهم به دست داشتن در تشدید خشونت‌های سراسری در نقاط مختلف پاکستان در اعتراض به بازداشت عمران خان طی هفته گذشته کرد.
اسپات ونچرز، مولد‌های آب جو را طراحی می‌کند. این مولدها، ماشین‌هایی هستند که آب آشامیدنی را از رطوبت هوای اطراف می‌گیرند و آن را متراکم می‌کنند. آن‌ها در حال حاضر قرار است محصول مصرفی خود را روانه بازار کنند.
دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، شیخ عکرمه صبری، سخنران و امام جماعت مسجدالأقصی را برای بازجویی احضار کرد.
بجنورد_ مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستگاه قضایی علاوه بر شعب ویژه برای محیط بانان نسبت به اولویت این پرونده ها اقدام کند.
بجنورد_ مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستگاه قضایی علاوه بر شعب ویژه برای محیط بانان نسبت به اولویت این پرونده ها اقدام کند.
منبع انرژی کوچک این وسیله، می‌تواند یک توپ مایکروویو که در بخش بالای وسیله نقلیه یا پشت بام قرار دارد را برای حمله غافلگیرکننده به اهداف دشمن که در حال پرواز هستند، فعال کند.
رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی برای مقابله با تهدیدهای امنیتی در هر حوزه‌ای از جمله تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس باید آماده باشند.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: رفتاری که مرزبانی افغانستان با مرزبان ما داشت، خارج از روابط دیپلماتیک بود و دستگاه دیپلماسی باید این موضوع را پیگیری کند.
اراک- رئیس قوه قضائیه گفت: امروز مصمم هستیم بویژه در مسائل خانوادگی، مالی و اختلافات شخصی از خود مردم کمک بگیریم.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند دستگاه اندازه گیری الیاف خوراک دام و طیور را ارزان تر از نمونه خارجی تولید کنند.
دستگاه تصفیه پساب مبتنی بر هم‌افزایی فناوری پلاسما و کویتاسیون با هدف تصفیه انواع پساب‌ها و بازچرخانی آنها برای استفاده مجدد توسط شرکتی دانش‌بنیان طراحی و ساخته شد.
وزیر امور خارجه کشورمان، در دیدار با فرزندان حمید نوری شهروند ایرانی زندانی در سوئد، در جریان نگرانی‌ها و دیدگاه‌های آنان قرار گرفت.
علاوه‌بر فعالیت‌ تصفیه‌کنندگی هوا، این ایرباد نوآورانه، تجربه گوش دادن به موسیقی را نیز همزمان فراهم کرده است. این ایرباد از فناوری حذف نویز فعال ترکیبی استفاده می‌کند تا به کاربران اجازه دهد بدون مزاحمت سر و صداهای خارجی، روی آهنگ دلخواه خود تمرکز کنند.
«فائق زیدان» رئیس دستگاه قضایی عراق ضمن سخنانی در مراسم سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد گفت حکم بازداشت دونالد ترامپ در ارتباط با ترور شهیدان سلیمانی و المهندس صادر شده است.
رئیس شورای عالی قضایی عراق گفت که مسئولیت دستگاه قضایی عراق در مجازات عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی چند برابر است و این دستگاه در اتخاذ اقدامات قانونی علیه هر کسی که ثابت شود در این جنایت دست داشته است تردید نخواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران طی پیامی اعلام کرد: دستگاه قضائی به‌عنوان متولی اجرای عدالت در جامعه، مجدانه پیگیر پرونده ترور این شهید بزرگوار و همراهان ایشان خواهد بود.
محققان کشور در صدد ساخت سیستم پرتودهی گامای درون کار خشک کاربردی برای سازمان انتقال خون هستند.
محققان کشور موفق به طراحی و ساخت دستگاه خود تزریقی مواد با هدف بررسی مکانیسم های عصب - زیست شناختی اعتیاد به مواد مخدر در پژوهش های پیش بالینی، شدند.
دستگاه برش اره نواری به کمک قطعه قطعه کردن قطعات سخت در صنایع آمده است.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه تصفیه هوای از بین برنده میکروارگانیسم ها شدند که اکنون در فولادسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ