رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ ارتش و نیروی مسلحی به اندازه‌ای که سپاه پاسداران یا تروریست مقابله کرد، تلاش نکرده است، تاکید کرد: سپاه پاسداران در برخورد با تروریست نقش اول را ایفا می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
وزیر امور خارجه گفت: سپاه پاسداران نقش بی بدیلی در پاسداری از امنیت ملی و مقابله با تروریسم تکفیری در منطقه دارد و خط قرمز ماست.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی‌ترین نیرو در مبارزه با داعش و تروریسم در منطقه است و نقش بسزایی در ایجاد ثبات و امنیت در منطقه دارد.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا جنگ ارزی راه انداخته است و در اربیل، هرات، امارات، سبزه میدان و سایت های فردایی با قیمت بازی کرده و عملیات می‌کند، گفت دولت و بانک مرکزی باید به موقع دخالت و برخورد می‌کرد که مقداری تاخیر وجود داشت.
تربت حیدریه ـ مدیر حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: سپاه پاسداران یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی است که پشتوانه مردمی دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است.
رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه مسایل اجتماعی و همچنین شناسایی و برخورد با عناصر ناسالم و ناپاک نیز کارنامه درخشانی دارد، افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملجأ و پناه مردم در آسیب‌ها، مشکلات و همچنین پایگاه و کانون اجتماع جوانان انقلابی و بسیجی است.
امیر واحدی طی پیامی در تبریک روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران با پیشانی بند «یا ابوالفضل» مهر مرگ بر شناسنامه دشمن نشانده است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: سپاه خاری در چشمان استکبار جهانی بوده و هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه و جهان را شکسته است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئی از مردم است و در دل مردم جای دارد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به معنای مقابله با تمام آزادگان جهان است و همه می دانند نام سپاه در مقابله با تروریسم می درخشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس شورای اسلامی آماده‌ایم با هر اقدامی که بخواهد ثلمه‌ای به سپاه پاسداران وارد کند، با قاطعیت برخورد کنیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: نیروی دریایی سپاه برای مقابله با هرگونه تعدی احتمالی به آب و خاک کشور و برخورد قاطع با متجاوزان آمادگی کامل دارد.
رئیس جمهور گفت: خدمتگزاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانایی را ضمیمه توانایی کردند و این یعنی کار علم پایه و دانش بنیان انجام داده اند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سردشت با تأکید بر مقابله با تروریست های حاضر در کردستان عراق، گفت که نیروهای سپاه در یک کیلومتری مقر تروریست ها قرار دارند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ماست؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه امنیت مردم مرزنشین برای ما مهم است و منافع حیاتی و اقتصادی برای ما مهم بوده و جزو خط قرمز است، گفت: امروز عملا اخطار دادیم که حضور نیروهای مسلح در منطقه مرزنشین حاکی از این اهمیت می‌باشد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران اذعان داشت: جوانان جنگ اول ایران و روس و عهدنامه گلستان را با دقت مطالعه کنند. جنگ‌های عباس میرزای قاجار را مطالعه کنید زیرا مطالعه اینها برای اینکه برای کشور و مرزهایمان چه تصمیمی بگیریم بسیار اهمیت دارد.
سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیرو‌های انقلاب اسلامی با ملاطفت‌ترین وجهه ممکن با کسانی که در خیابان‌ها هستند برخورد می‌کنند. اگر جوانان انقلاب اسلامی به خروش بیایند اگر شیطان بزرگ با تمام قوا هم به میدان آمده باشد با شکست مواجه خواهد شد نه نیرو‌های دست دهم فریب خورده آمریکا./خبرگزاری دانشجو
دولت کانادا در ابتدای هفته نیز تحریم‌هایی را علیه ۲۵ شخص و ۹ نهاد ایرانی اعمال کرده بود.
سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، ساعاتی پیش کمپ گروهک کومله را مورد حمله قرار دادند. در این ویدیو لحظه برخورد موشک‌ سپاه به کمپ گروهک کومله را می‌بینید. منبع: تسنیم
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه ساعاتی پیش با موشک های نقطه زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست های تجزیه‌طلب را در شمال اقلیم عراق مورد هدف قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ