سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: همان‌طور که می‌دانید، قانون انتخابات در تاریخ ۷ مرداد به ستاد انتخابات ابلاغ شد. بنابراین با توجه به آنکه مهلت پیش ثبت نام ۷ روزه است، قابل تمدید نیست و ما هم استفتا کردیم و همان ۷ روز را تصویب کردند و به هرجهت باید به قانون عمل کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه آلمانی کیکر گزارش می‌دهد که سردار آزمون پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات آماده بازگشت به تمرینات گروهی بایرلورکوزن می‌شود.
با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر اساس اطلاعات از منابع موثق، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش ثبت‌ نام کرده‌اند.
بر اساس اطلاعات منابع موثق، با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش‌ثبت‌نام کردند.
بنا بر قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف شده ۷۰ تا ۱۱۰ روز پیش از ثبت‌نام اصلی ـ که از ۲۷ مهرماه تا ۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد ـ مرحله پیش‌ثبت‌نام را برگزار کرد.مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ کرسی نمایندگی است که با این حساب، برای هر یکی از صندلی‌های خانه ملت ۱۶۸ نفر اسم نوشته‌اند.
طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف شده ۷۰ الی ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام اصلی که از ۲۷ مهرماه الی ۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد، مرحله پیش‌ثبت‌نام را برگزار کرد.مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ کرسی نمایندگی است که با این حساب، برای هر یکی از صندلی‌های خانه ملت ۱۶۸ نفر اسم نوشته‌اند.
امروز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) هفتمین و آخرین روز ثبت نام برای متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
امروز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) هفتمین و آخرین روز ثبت نام برای متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
باشگاه استقلال توانست پیش از اتمام مهلت تعیین شده، مطالبات کوین یامگا را به دست این بازیکن برساند.
مهلت ثبت نام ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه که پیش از این تا تاریخ ۲۶ خرداد بود، تا ۴ تیر تمدید شد.
کمیته انضباطی پیش از صدور رای علیه ریکاردو ساپینتو به این مربی و باشگاه استقلال 48 ساعت فرصت داد که از اتفاقات رخ داده در دربی دفاع کنند.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام (ره) و راه شهیدان بر ادامه مسیر آنان و همچنین تداوم قدرت‌افزایی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.
در خصوص سال ۱۴۰۲ نکته‌ای که الان ذهن من را به خودش مشغول کرده این است که برجام یک مهلت هشت ساله‌ای داشت که در اواسط امسال تمام خواهد شد. شاید برای برخی از مسئولان این یک اتفاق خوشایند باشد. زیرا فکر می‌کنند بعد از آن دیگر در قید و بند و محدودیت‌های امروز نخواهند بود. اما نگرانی من این است که بعد از تمام شدن دوران برجام که به توافق رسیده‌اند، شرایط به سمت سخت‌تر شدن پیش برود. یعنی طرفین مقابل ایران بعد از تمام شدن دوران قانونی برجام به سمت فعال کردن مکانیزم ماشه گام بردارند
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو کامیون و کامیونت را که قرار است ۱۵ اسفند روی تابلو برود ابلاغ کرد. مهلت ثبت سفارش تا چه زمانی است؟ و میزان پیش پرداخت این خودروها چقدر است؟
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
سه شنبه هفته جاری سه خودروی هایما (ایران خودرو)، لاماری ایما (آرین پارس موتور) و خودروی T۵ اتوماتیک (فرداموتور) در بورس کالا عرضه خواهند شد. شرایط و مبلغ پیش پرداخت این خودروها چگونه است؟
مهلت اعلام نظر هیئت عالی نظارت از تاریخ رسیدن مصوبه مجلس، ۱۰ روز است که اگر ضرورت داشته باشد، این مهلت با هماهنگی شورای نگهبان تا حداکثر مهلت قانونی اظهارنظر این شورا قابل تمدید است. با این حال در مصوبات ۲ و ۳ فوریتی، متناسب با فوریت باید اظهارنظر‌ها اعلام شود. از سوی دیگر قانون اساسی به شورای نگهبان اجازه داده اگر فرصت رسیدگی و اظهار نظر نهایی را در مورد پیش نویس‌های قانونی کافی نداند، از مجلس حداکثر ۱۰ روز دیگر مهلت بخواهد.
معاون وزیر کشور گفت: مقرر شد دستگاه‌های مرتبط با این موضوع، ظرف دو هفته ضمن اعلام آخرین اقدامات صورت گرفته؛ ارزیابی‌های دقیق و کارشناسی در زمینه موانع پیش روی این قانون به عمل آورند.
لوکادیا چند روز پیش به باشگاه پرسپولیس مهلت ۱۵ روزه‌ای داده بود تا مطالباتش پرداخت شود، اما با وجود گذشت چند روز از این مهلت، هنوز این پول به این بازیکن هلندی پرداخت نشده است.
امیدواریم تاج قانون شکنی گذشته در مورد تداوم غیرقانونی سرپرستی را تکرار نکند و تا سه ماه مهلت پیش رو، دبیرکل قطعی را بعداز تایید هیات رئیسه معرفی کند.
یک مهلت یک ماهه به افغانستان، و در این فاصله، لایروبی انهار و آماده‌باش یگان‌های مرزی، موضوع را یکبار برای همیشه حل و فصل خواهد کرد. این تمرینی برای هنگ‌های مرزی ما، و گواهی است عملی بر اقتداری که سالیان سال است از آن دم می‌زنیم. وقتی طالبان در پروژه‌های توسعه‌ای و آبیِ خویش، حسن هم‌جواری را کناری نهاده، جای مهندس ایرانی از تکنوکراتِ ترک و هندی بهره می‌برند تا ایرانی را از مایۀ حیات و ابزار معیشت خویش محروم کنند، بایستی در انتظار پهپاد و جنگندۀ ایرانی باشند.
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری گفت: با توجه به بی اعتمادی اغلب سرمایه گذاران به بازار سرمایه، نیاز به اصلاح زیرساخت های معاملاتی بازار و پیش بینی پذیری اقتصاد ضروری است.
داوطلبانی که فاقد کد سوابق تحصیلی بوده یا نمرات آن‌ها قبلاً به سازمان واصل نشده بود می‌توانند نسبت به درج یا اصلاح کد سوابق تحصیلی (دیپلم یا پیش دانشگاهی) در سیستم انتخاب رشته اقدام کنند.
برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی، قیمت مواد شوینده افزایش نیافته و هیچ مجوزی در این زمینه برای کارخانجات تولیدکننده صادر نشده است.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در صورت جمع‌بندی رئیس‌جمهور، گزینه نهایی تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از مهلت ۳ ماه قانونی معرفی خواهد شد، گفت: هم در خصوص سرپرست فعلی این وزارتخانه و نیز در خصوص گزینه‌های پیشنهادی دیگر از سوی نمایندگان، خواص جامعه و کارشناسان، مسئله در دست بررسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ