با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر اساس اطلاعات از منابع موثق، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش ثبت‌ نام کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اطلاعات منابع موثق، با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش‌ثبت‌نام کردند.
بنا بر قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف شده ۷۰ تا ۱۱۰ روز پیش از ثبت‌نام اصلی ـ که از ۲۷ مهرماه تا ۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد ـ مرحله پیش‌ثبت‌نام را برگزار کرد.مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ کرسی نمایندگی است که با این حساب، برای هر یکی از صندلی‌های خانه ملت ۱۶۸ نفر اسم نوشته‌اند.
طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف شده ۷۰ الی ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام اصلی که از ۲۷ مهرماه الی ۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد، مرحله پیش‌ثبت‌نام را برگزار کرد.مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ کرسی نمایندگی است که با این حساب، برای هر یکی از صندلی‌های خانه ملت ۱۶۸ نفر اسم نوشته‌اند.
رشت- دبیر ستاد انتخابات گیلان از پیش ثبت نام ۸۰۷ نفر برای انتخابات نمایندگی مجلس طی شش روز گذشته در این استان خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون در مجموع ۶ روز، ۳۵ هزار و ۶۱۳ نفر در پیش ثبت نام انتخابات مجلس، مدارک خود را بارگذاری و ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۱ امروز شنبه (۲۱ مرداد ۱۴۰۲) تعداد ۲۵۲۱ نفر در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور ثبت نام کرده و مدارک و اطلاعات هویتی خود را بارگذاری کردند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش‌ثبت‌نام ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پنجمین روز ‌پیش‌ثبت‌نام‌ها خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به ۲۰۸۸۱ نفر رساند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام ۱۶ هزار و ۴۴ نفر از متقاضیان حضور در انتخابات مجلس در سایت وزارت کشور خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: قانون انتخابات مجلس، سال گذشته در کمیسیون شوراهای مجلس با تغییراتی همراه شد که شامل فرآیند برگزاری و ثبت نام بود.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر که یک ساعت از ثبت نام می‌گذرد حدود ۲۲۲۰ نفر به سایت مراجعه کردند که ۶۷۸ نفر از آنها کارشان تمام شده است یعنی با موفقیت مرحله پیش ثبت نام را پشت سر گذاشته‌اند.
وزیر کشور گفت: از جریانات سیاسی و نیز افرادی که به شکل منفرد می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می کنیم زودتر ثبت نام کنند چون فرصت ما محدود است و یک هفته بیشتر زمان نداریم.
پیش ثبت نام از متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس از امروز دوشنبه آغاز شد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از حضور وزیر کشور در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: در این نشست بحث فرایند پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر کشور در خصوص محدودیت فرصت یک هفته‌ای پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه ما این است که داوطلبان، فرصت پیش ثبت نام را از دست ندهند.
پیش ثبت نام نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: در نظر گرفتن مرحله پیش ثبت نام در قانون جدید انتخابات مجلس باعث می‌شود دیگر شاهد ردصلاحیت‌های گسترده به دلیل نقص مدارک و سوابق نباشیم.
کیلیان امباپه نام خودش را بیش از پیش در تاریخ فوتبال فرانسه ثبت کرد. او با رکوردی 65 ساله در فوتبال کشورش برابری کرده است.
پیش ثبت نام پایه اول مدارس شاهد تا چهار روز دیگر یعنی جمعه ۲۶ خرداد ماه تمدید شد.
امکان ثبت نام در طرح پیش‌فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک ملت فراهم شد.
امکان ثبت نام در طرح پیش‌فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک ملت فراهم شد.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: از تعداد ثبت نام کنندگان ۶۲ درصد آقایان و ۳۸ درصد بانوان می‌باشند که بیشترین درخواست خروج نیز حدود ۶۲ درصد از مرز زمینی مهران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ