برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی، قیمت مواد شوینده افزایش نیافته و هیچ مجوزی در این زمینه برای کارخانجات تولیدکننده صادر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکثیر و تولید این کرم‌های دوست داشتنی به خاطر خواصی که دارند به صورت یک تجارت پرسود درآمده و این روزها با اقدامات آقا خسرو در شیراز و قروه کردستان هم از این کرم‌ها در مزارع کشاورزی و در کنار دامداری‌ها پرورش داده می‌شوند؛ کرم‌هایی که اگر در زمین آغشته به مواد نفتی آن‌ها را رها کنید به راحتی نقش مواد شوینده را بازی می‌کنند و می‌توانند همه مواد نفتی را بخورند.
به طور کلی لکه‌های حاصل از رسوب آب و مواد شوینده مانند صابون و مایع ظرفشویی می‌تواند زیبایی و برق شیرآلات از هر جنس و با هر نوع آبکاری را کاهش دهد.
به دلیل وجود تقویت کننده‌های مصنوعی طعم، قند و چگالی و کالری در غذا‌های فوق فرآوری شده افزایش وزن یکی از مهمترین این تاثیرات است. این افزودنی‌ها برخی از اثرات مستقیم بر مغز و همچنین میکروبیوم‌های ما دارند؛ بنابراین ما فکر می‌کنیم امولسیفایرها، مولکول‌هایی که چربی‌ها را به آب متصل می‌کنند، کمی شبیه مواد شوینده هستند.
اوایل سال جاری انجمن سرطان آمریکا گزارش داد که تعداد افراد زیر ۵۵ سال مبتلا به سرطان کولورکتال (روده بزرگ) در مقایسه با یک دهه قبل دو برابر افزایش یافته است. در همین حال، آژانس تحقیقات سرطان (IARC) قصد دارد شیرین کننده مصنوعی آسپارتام را به عنوان یک سرطان زای احتمالی معرفی کند.
تسلیحات هلیکوپتر می-35پی افزون بر دو توپ 23 میلیمتری و موشک های هوا به سطح غیر هدایت شونده اس-8 می تواند با استفاده از نقاط اتصال سلاح بیرونی گسترش یابد. از جمله دیگر موارد می توان به نصب توپ 23 میلیمتری اضافی، موشک اس-13 غیرهدایت شونده، و موشک هدایت شونده ضد تانک آتاکا یا ویخر-1/1ام (Vikhr-1/1M) اشاره کرد. با توجه به نیاز مشتری، مجموعه سلاح می تواند هرچه بیشتر گسترش یابد.
وزیرکار گفت: فکر می‌کنم در ویرایش نهایی لایحه برنامه توسعه هفتم مواد ۱۵و ۱۶ که در مورد کاهش دستمزد کارگران تازه‌کار بود، حذف شده و احتمالا این موضوع دیگر در دستور کار نیست.
آسم یک بیماری ریوی است که باعث ایجاد اختلال در تنفس می‌شود.
این روزها حال صنایعی که به صورت دلار مواد اولیه را تهیه کرده و با ریال باید به دست مردم برساند بسیار سخت شده و صنعت شوینده نیز این مشکل را دارد.
انفجار بسته جاسازی شده روی ریلی در نزدیکی مرز اوکراین، یک قطار باری روسیه را از مسیر خارج و آن را به آتش کشید.
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد.
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد.
کوآنزیم کیوتن که به CoQ ۱۰ نیز معروف است، ترکیبی است که به تولید انرژی در سلول‌ها کمک می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس باید زودتر مواد ارجاعی طرح مالیات بر عایدی سرمایه و سوداگری را بررسی کرده و به صحن مجلس ارائه کنند.
سمنان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از وقوع نخستین حادثه شب چهارشنبه سوری در سمنان خبر داد و گفت: مواد محترقه باعث قطع عضو جوان سمنانی شد.
دانشمندان چند قدم به یافتن مواد دافع پشه‌ها که واقعاً عملی هستند، نزدیک‌تر شده‌اند. این پیشرفت، اگر موفقیت آمیز باشد، به انسان این امکان را می‌دهد که در برابر بسیاری از بیماری‌های منتقل شونده از حشرات محافظت شود.
گزارش استشمام بوی آمونیاک، بوی نارنگی گندیده و اخیرا هم یک مورد گزارش استشمام بویی شبیه نعنا وجود دارد. در بسیاری از گزارش‌ها به «بو»‌ی خاصی در مکان‌هایی که مسمومیت در آن‌ها بروز کرده، اشاره نشده. علاوه بر اینها، گزارشی از تنفس بویی شبیه «شوینده» و «وایتکس» گزارش شده.
سازمان حمایت اعلام کرد که تولیدکنندگان لوازم خانگی و مواد شوینده مجوزی برای افزایش قیمت دریافت نکرده‌اند و واحدهایی که خودسرانه افزایش قیمت داده‌اند، ملزم به برگرداندن قیمت‌ها شده‌اند.
اگر مواد چربی‌زدا مثل مواد شوینده، به طور مکرر استفاده شوند، باعث ایجاد خشکی، قرمزی، تحریک و ترک پوست شده و می‌توانند منجر به حساسیت پوستی شوند. در عین حال عوامل دیگری نیز می‌توانند انواع حساسیت پوستی را در افراد ایجاد کنند.
متخصص پوست و موی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان این که شست و شوی بیش از حد، استفاده از آب داغ و یا خیلی سرد می‌تواند خشکی پوست را تشدید کند، گفت: استفاده مکرر از مواد شوینده نیز می‌تواند باعث خشکی پوست شود و اثرگذاری رطوبت رسان‌ها را کاهش دهد.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که باقی‌مانده مواد شوینده مورد استفاده در ماشین ظرفشویی می‌تواند به روده آسیب برساند و باعث بروز بیماری‌های مزمن شود.
مدیرکل استاندارد تهران ضمن اشاره به افزایش میزان کم فروشی در برخی از فرآورده‌ها، گفت: ۱۳ هزار بسته از محصولات غذایی و شوینده از نظر وزنی و الزامات نشانه‌گذاری بررسی و آزمون شد.
همان گونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه‌های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه‌های این گونه جوامع است؛ لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد، این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند.
همانگونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه های اینگونه جوامع است لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند
محققان به تازگی نوعی ماشین ظرفشویی شبیه سازی کرده اند که می‌تواند ۹۹ درصد از باکتری‌های موجود در ظروف را بدون مواد شوینده و تنها در مدت ۲۵ ثانیه از بین ببرد.
مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی اظهار کرد: علت ورود دود به داخل کابین پرواز امروز تهران - تبریز، نقص فنی نبود بلکه به دلیل گرد و خاک، موتورها شستشو داده شده بود که مواد شوینده وارد کابین شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ