کمیته انضباطی پیش از صدور رای علیه ریکاردو ساپینتو به این مربی و باشگاه استقلال 48 ساعت فرصت داد که از اتفاقات رخ داده در دربی دفاع کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس نتوانست در مهلت قانونی طلب رادوشویچ را پرداخت کند.
مهلت قانونی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، پنجشنبه به پایان می‌رسد.
با پایان‌یافن مهلت قانونی ارسال اسامی وزنه‌برداران برای قهرمانی جهان ۲۰۲۳ عربستان، کیانوش رستمی بازی‌های المپیک پاریس را از دست داد.
مهلت قانونی بازداشت موقت سون جوم هو در چین به پایان رسیده است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: به کلیه دستگاه‌های مربوطه چهار ماه فرصت داده شد تا نسبت به انجام وظایف قانونی خود برای تکمیل اطلاعات در سامانه سادا عمل کنند.
آخرین مهلت استفاده از پروانه های صادراتی سال ۱۴۰۰ با لحاظ سقف قانونی مقرر در قانون، تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ بدون بهره مندی از معافیت های مالیاتی صادرکنندگان تمدید شده است.
پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی، نفرات ثبت نام کننده مشخص شدند که در بین آنها چند چهره مطرح کشتی از جمله رئیس فعلی این فدراسیون حضور دارند.
صالح نیکبخت نوشت: تا زمانی که استقلال نهاد وکالت در کشور پذیرفته نشود، قانون بر مناسبات حکومت و ملت حاکم نخواهد بود و اراده حاکم فراتر از قانون عمل می‌کند. آنگاه مردم همچون پیش از انقلاب مشروطیت رعیت هستند و از هیچ حقی برخوردار نمی‌شوند.
بیست و یک روز تا پایان مهلت قانونی پرداخت مالیات خودروهای لوکس زمان باقی است. این در حالی است که طبق گفته رئیس سازمان امور مالیاتی، در حال حاضر اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی گران قیمت شناسایی شده است.
برای با حجاب شدن بانوان نیاز به اجبار و الزام قانونی نبود. کارآمدی مذهب و روحانیت در برچیدن نظام شاهنشاهی و جایگزینی نظام اسلامی متکی بر آرای ملت کافی بود تا دل‌های پاک دختران و زنان را به "استقبال از حجاب" وادارد، و پسران و مردان را برای دفاع از سرزمین و انقلاب به جبهه‌های نبرد و "استقبال از شهادت" گسیل دارد
مهلت اعلام نظر هیئت عالی نظارت از تاریخ رسیدن مصوبه مجلس، ۱۰ روز است که اگر ضرورت داشته باشد، این مهلت با هماهنگی شورای نگهبان تا حداکثر مهلت قانونی اظهارنظر این شورا قابل تمدید است. با این حال در مصوبات ۲ و ۳ فوریتی، متناسب با فوریت باید اظهارنظر‌ها اعلام شود. از سوی دیگر قانون اساسی به شورای نگهبان اجازه داده اگر فرصت رسیدگی و اظهار نظر نهایی را در مورد پیش نویس‌های قانونی کافی نداند، از مجلس حداکثر ۱۰ روز دیگر مهلت بخواهد.
در پایان مهلت قانونی ثبت نام نامزدهای مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری 4 نفر نام نویسی کردند.
در حالی که دولت با اتمام مهلت های قانونی برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه۱۴۰۲ را به مجلس ارائه نداده، مجلس به تخلف آشکار دولت رسیدگی نکرده و به تعطیلات یلدایی رفته است.
علیرغم در نظر گرفتن مهلت قانونی برای سلبریتی ها و افراد چهره برای ارایه مستندات گفته های تحریک آمیز و بیان افترای شان این افراد ادله ای به دادسرا ارائه ندادند.
علیرغم در نظر گرفتن مهلت قانونی برای سلبریتی ها و افراد چهره برای ارایه مستندات گفته های تحریک آمیز و بیان افترای شان این افراد ادله ای به دادسرا ارائه ندادند.
طرح استیضاح شماری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه ۱۹/۷/۱۴۰۱ به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود، با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود. مطابق با ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
طرح استیضاح تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه 19/7/1401 به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود.مطابق با ماده 223 آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت 10 روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهند بود.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روزها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
معاون وزیر صمت گفت: امروز (جمعه) مهلت قانونی ثبت شناسه کالا و کد رهگیری برای ۵۵ قلم لوازم یدکی به پایان می‌رسد و از این تاریخ به بعد محصولات بدون کد شناسه قاچاق محسوب می شوند.
بازسازی ورزشگاه تختی انزلی برای فراهم سازی شرایط میزبانی در واپسین روزهای باقیمانده تا آغاز لیگ برتر فوتبال ادامه دارد.
انزلی- تنها چند روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی مانده و ورزشگاه تختی انزلی همچنان در حال آماده سازی برای برگزاری بازی های تیم ملوان است.
انزلی- تنها چند روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی مانده و ورزشگاه تختی انزلی همچنان در حال آماده سازی برای برگزاری بازی های تیم ملوان است.
مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار اعلام کرد: با گذشت بیش از ۴ ماه از مهلت قانونی، هنوز شهرداری‌های سراسر کشور به درگاه ملی مجوزها متصل نشده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ