امروز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) هفتمین و آخرین روز ثبت نام برای متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) هفتمین و آخرین روز ثبت نام برای متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
امروز بر اساس اعلام آموزش و پرورش آخرین مهلت اعلام تأیید یا مغایرت سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری است.
پس از انتشار دفترچه سؤالات و کلید نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ بر روی سایت سازمان سنجش، مهلت اعتراض داوطلبان امروز پایان می‌پذیرد.
آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ برای آن دسته از مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آن‌ها با آزمون است در روز جمعه سوم شهریور برگزار خواهد شد.
امروز آخرین امیدهای ایران برای حفظ امیدهای صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌هاست.
مهلت تمدید شده برای انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ امروز شنبه ۲۰ خرداد ماه پایان می‌یابد.
امروز تعیین آخرین تیم صعودکننده به لیگ برتر ۲۳
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: تا پایان مرحله اول بیش از ۳۳۶ هزار داوطلب به منظور شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه ثبت نام قطعی کرده‌اند.
گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.
تعداد ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ در ۵ گروه آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی» «هنر» و «زبان خارجی» برگزار خواهد شد.
بورس امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال مصاحبه تعیین کننده ای را پیرامون بدهی باشگاه های مدعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.
سرمربی تیم ملی تا اعصر امروز فرصت دارد تا تک جای خالی باقی‌مانده در لیست نفرات خود را با اسم مورد نظرش پر کند.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای رفاه بیشتر حال متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت اول) در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نشدند، این فرصت در نظر گرفته شده است.
فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از دوشنبه ۱۱ مهر آغاز شد و به مدت ۶ روز یعنی تا پایان روز شنبه ۱۶ مهر ماه ادامه داشت که بنابر اعلام معاونت نظارت و سنجش این دانشگاه، فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تا روز دوشنبه ۲۵ مهر ماه تمدید شد.
بورس امروز در حالی آغاز به کار خواهد کرد که ده خبر مهم می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. یکی از این خبر‌ها افزایش سرمایه ۳۵۰ درصدی یک نماد است.
بورس امروز یکشنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
بورس فردا پس از یک روز تعطیلی آغاز به کار خواهد کرد و در این دو روز خبرهای مهمی منتشر شد که ممکن است بر بورس فردا تاثیرگذار باشد. نابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
امروز آخرین‌ مهلت مراجعه خبرنگاران به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» برای ثبت‌ نام دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار است.
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از یک میلیون و ۱۵۷ هزار داوطلب کنکور سال جاری برای انتخاب رشته مجاز شدند که از این تعداد ۵۳۰ هزار داوطلب در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته می‌شوند.
دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ های فوتبال جهان رخ می دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!
بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال مجوز افزایش سرمایه ۱۱ شرکت بورسی منتشر شده است. از افزایش سرمایه ۲۳ درصدی خپارس تا افزایش سرمایه ۲۴۵۴ درصدی شکربن را در مطلب زیر میخوانیم.
امروز (یکشنبه ۱۵ اسفند‌ماه) بخشی از سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از طریق افزایش سرمایه از محل صرف سهام و به‌صورت پذیره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نویسی آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ