دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری گفت: با توجه به بی اعتمادی اغلب سرمایه گذاران به بازار سرمایه، نیاز به اصلاح زیرساخت های معاملاتی بازار و پیش بینی پذیری اقتصاد ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ۲۴ ساعت گذشته جنگنده‌های آمریکایی بارها مواضع هوایی سوریه را نقض کرده‌اند.
توبی آموسان دونده رکورددار جهان از نیجریه به نقض قوانین ضد دوپینگ متهم شد.
معاون رئیس مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از نقض حریم هوایی این کشور توسط جنگنده‌ها و هواپیماهای جاسوسی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا خبر داد.
همایش بین‌المللی حقوق بشر با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه برگزار شد و روند بازداشت و محاکمه حمید نوری در سوئد بررسی شد.
آتش‌بس اعلام شده از سوی نیروهای درگیر در سودان بار دیگر نقض و درگیری ها در «خارطوم» و «ام درمان» مجدداً از سرگرفته شد.
یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به اقدامات آمریکا به اسم گسترش دموکراسی گفت: دیدیم که در عراق نتیجه حضور آمریکایی ها به بهانه دموکراسی چیزی جز نقض حقوق بشر نبود.
حمله روز چهارشنبه ارتش اسراییل با بیش از ۱۵۰ نظامی به شهر نابلس به نوشته الجزیره یکی از مرگبارترین حملات اسراییل در کرانه باختری از زمان انتفاضه دوم در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ بود که به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن دست‌کم ۸۰ نفر انجامید.
منابع یمنی اعلام کردند که متجاوزان طی ساعات گذشته بیش از ۲۴۰ بار آتش بس را در الحدیده نقض کردند
منابع لبنانی شامگاه گذشته از نقض حریم دریایی لبنان از سوی یک قایق جنگی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
بیات،تعیین تکلیف نهایی را به مراجعه فردا (پنج شنبه) خود به دیوان عالی کشور موکول کرد و گفت: «تا زمانی که دیوان عالی کشور رسما اعلام نکند که حکم اعدام حمید قره حسنلو نقض شده است، نمی‌توان نظری در این زمینه اعلام کرد به همین دلیل همچنان باید صبر کرد تا موضوع به ما ابلاغ شود.»
ارتش لبنان در بیانیه ای از نقض حریم آبی این کشور توسط یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی خبر داد.
محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین المللی خواست برای توقف نقض آشکار حقوق بشر فلسطینی ها از سوی رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.
وزارت دفاع یونان امروز از نقض حریم هوایی این کشور از سوی یک فروند پهپاد جاسوسی ترکیه خبر داد.
منابع یمنی از نقض گسترده آتش بس از سوی متجاوزان خبر دادند.
منابع لبنانی صبح امروز یکشنبه از نقض مجدد حریم هوایی این کشور از سوی جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع یمنی اعلام کردند که ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش تنها در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۸۸ مرتبه آتش بس نظامی و بشردوستانه در یمن را نقض کرده اند.
نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود
نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود
دختر دانشجو گفت: مدتی قبل با پسر جوانی در خیابان آشنا شدم. او مدعی بود که قصد ازدواج با من را دارد پس از اینکه شماره تماس مرا گرفت چند روز بعد با هم در یکی از خیابان‌های شرق تهران قرار ملاقات گذاشتیم، اما وقتی سوار خودروی او شدم به سمت ورامین رفت و بعد هم با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار داد و از من فیلم سیاه تهیه کرد. پس از آن هم من را مورد ضرب و شتم قرار داد.
ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۰ مرتبه آتش بس یمن را نقض کرد.
منابع خبری از نقض مجدد مناطق کاهش تنش در ادلب سوریه توسط تروریستهای تکفیری جبهه النصره خبر می دهند.
خودروهای نو در تعمیرگاه‌های ایران خودرو به دلیل نقص فنی و نبود قطعه چندین روز متوقف می‌شوند.
اصغرزاده گفت: مرزبندی ما با طالبان و دیگر بنیادگرایان، دقیقا از همین نقطه حساس و نکته کلیدی آغاز می‌شود یعنی جمهوریت. اگر جمهوریت را از نظام ایران بگیرید فرقی با طالبان و طالبانیسم نخواهد داشت. اگر نهاد‌های انتخابی استحاله شده و به نهاد‌های انتصابی تبدیل شوند، این مساله نقض غرض بوده و ما هم طالبان شده‌ایم.
یک وکیل دادگستری با انتقاد از نقض فاحش قواعد بین الملل در غزه گفت: بازداشت اداری، روشی است که مقام های رژیم صهیونیستی بدون دلیل و تفهیم اتهام، فلسطینی ها را محاکمه و روانه زندان می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ