وزارت دفاع در بیانیه‌ای، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام (ره) و راه شهیدان بر ادامه مسیر آنان و همچنین تداوم قدرت‌افزایی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شهرک «سرگئیوکا» در منطقه بندر کراسنی در اوکراین به کنترل ارتش روسیه درآمده است.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد که در شبانه‌روز گذشته در درگیری‌های بین نیروهای ارتش این کشور و ارتش اوکراین، صدها نظامی اوکراینی کشته شدند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست صمیمی با منتخبین نخبگان و خبرگان علمی گفت: وزارت دفاع رتبه اول به کارگیری نخبگان در کشور را دارد.
در ادمه «شورش مسلحانه» فرمانده نیروهای واگنر علیه ارتش روسیه، فرماندار شهر روستوف اعلام کرد تمام مراسم‌ها و رویدادهای عمومی این شهر لغو شده است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: در مجموع در شبانه روز گذشته، ۷۲۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.
سردار سید حمزه قلندری رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: همان‌گونه که بار‌ها به طور رسمی از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده، ایران به هیچ وجه تسلیحاتی برای مشارکت در جنگ روسیه با اوکراین به روسیه و یا اوکراین نداده است.
وزارت دفاع روسیه خبر داد که از ۲۵ مه، خروج نیرو‌های روسیه را برای استراحت و بازآموزی آغاز خواهد کرد. نیرو‌های مسلح روسیه همچنین "خطوط دفاعی لازم" را ایجاد خواهند کرد.
وزارت دفاع روسیه تایید کرد که باخموت اکنون تحت کنترل کامل نیروهای روسیه است.
وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز با دستی پر از انواع فناوری‌ها و پیشرفت‌های علمی در مقابل دشمنان قد علم کرده و از منافع ملی دفاع می‌کند.
بر اساس آخرین گزارش وزات دفاع ارمنستان، «حمله توپخانه‌ای و گلوله باران» نیرو‌های مسلح آذربایجان به مواضع نظامی این کشور در مسیر شهر سُتک، دستکم ۳ زخمی به دنبال داشته است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع، مسئولیت پشتیبانی از نیروهای مسلح را بر عهده دارد. این پشتیبانی هم در زمینه تجهیزات و تسلیحات و هم در زمینه خدمت رسانی است.
وزارت دفاع چین تمایل بازگشت ژاپن به مسیر «نظامی‌گری» را «بسیار خطرناک» توصیف کرد.
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که یک فروند هواپیمای گشتی آمریکا امروز نزدیک مرزهای این جزیره در مسیر شمال به جنوب پرواز کرده است.
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: دانش قطعه‌سازی که از آن با عنوان نهضت قطعه‌سازی یاد می‌شود به تکامل رسیده و امروز می‌توانیم ۱۰ نوع موتور در کشور تولید کنیم.
اینکه ریزپرنده‌های حمله‌کننده به مجتمع وزارت دفاع در اصفهان، از کدام نقطه برخاسته و چه مسیری را تا رسیدن به مقصد طی کرده‌اند، قاعدتاً ماهیت نوع اتحاد‌های منطقه‌ای در یک جنگ رسمی احتمالی بین ایران و اسرائیل را مشخص می‌کند.
بنا به اعلام نیروی هوایی مالی، این کشور جنگنده های جدیدی از وزارت دفاع روسیه دریافت کرده است.
چهار مهندس ایرانی که برای ارزیابی فنی خط آهن خواف- هرات وارد استان هرات شده و در مسیر بازگشت در میان برف گیر افتاده بودند با یک فروند بالگرد وزارت دفاع طالبان نجات داده شدند.
وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وزیر دفاع و مدیر سازمان اطلاعات کل این کشور با مشارکت طرف روس با وزیر دفاع و رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه در مسکو دیدار کردند.
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع از بازطراحی هواپیمای آموزشی فوق سبک فجر ۲۰ با پیشرانش الکتریکی خبر داد.
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: تا ۳ سال آینده در حوزه ساخت هواپیمای مسافربری به توفیقات عملی مناسبی دست خواهیم یافت.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: در تشخیص سره از ناسره و فتنه باید گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا باشیم و تدابیر ایشان را چراغ راه و سرلوحه حرکت در مسیر خود قرار دهیم.
وزارت دفاع کره جنوبی مدعی شد اقدام کره شمالی به استفاده از سلاح اتمی، گام‌نهادن در مسیر «خودتخریبی» است و با پاسخ غافلگیرکننده و مشترک آمریکا و کره جنوبی روبرو خواهد شد.
«اصغر زبرجدی» به عنوان مدیر کل روابط عمومی وزارت دفاع منصوب شد.
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ