طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف شده ۷۰ الی ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام اصلی که از ۲۷ مهرماه الی ۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد، مرحله پیش‌ثبت‌نام را برگزار کرد.مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ کرسی نمایندگی است که با این حساب، برای هر یکی از صندلی‌های خانه ملت ۱۶۸ نفر اسم نوشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف شده ۷۰ تا ۱۱۰ روز پیش از ثبت‌نام اصلی ـ که از ۲۷ مهرماه تا ۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد ـ مرحله پیش‌ثبت‌نام را برگزار کرد.مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ کرسی نمایندگی است که با این حساب، برای هر یکی از صندلی‌های خانه ملت ۱۶۸ نفر اسم نوشته‌اند.
حدود یک ماه قبل و در آخرین روز‌های فصل طولانی فوتبال ایران، کریم باقری در حاشیه یکی از تمرینات پرسپولیس به حاضران در تمرین اعلام کرد: «ما هم رفتنی شدیم.»
این نشست در شرایطی برگزار شده که همه حاضران در نشست را مردان تشکیل می‌دادند و حتی یک بانو هم برای پیگیری مطالبات میلیون‌ها زن ایرانی در این نشست حاضر نبود!
محمود احمدی نژاد، از جمله حاضران در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل بود.
صبح امروز در جلسه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم که به ریاست رئیس قوه قضاییه برگزار شد معاون اول رئیس جمهور، معاون اول قوه قضاییه، دادستان کل کشور و تنی چند از مسئولان کشوری حضور داشتند.
گفته می‌شود در اولین روز از اجرای این طرح ماموران پلیس اماکن به مراکز تجاری و پاساژ‌ها مراجعه کرده و وضعیت حجاب فروشندگان و حاضران را بررسی کرده‌اند.
استقبال از پمپئو و هیلی در این نشست چندان مناسب نبود. حاضران در سالن با صدای بلند فریاد می‌زدند که «ما ترامپ را دوست داریم، ما ترامپ را دوست داریم.» آسوشیتدپرس می‌نویسد: «شرایط برای نیکی هیلی چندان مناسب نبود و او و همراهانش مجبور شدند به سرعت به داخل یک آسانسور رفته و سالن را ترک کنند.»
یکی از حاضران در بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در استان کرمان، در گفتگو با "ورزش سه" این سانحه تلخ را روایت کرد.
این ویدیوی عجیب که در ماسایی مارا ثبت شد، نمایی از ایمپالای شوکه شده با شیری را نشان می دهد که با یک شکارچی راه می رفت و فرار نمی کرد. حاضران معتقدند که شیر احتمالا گرسنه نبود و فقط سعی داشت با ایمپالای بدبخت بازی کند.
علی دایی چهره برجسته و سرشناس فوتبال ایران امروز در مراسم تدفین مرحوم کریم باوی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در بی‌بی سکینه کرج شرکت کرد و مورد استقبال حاضران و علاقمندانش قرار گرفت.
علی دایی چهره برجسته و سرشناس فوتبال ایران امروز در مراسم تدفین مرحوم کریم باوی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در بی‌بی سکینه کرج شرکت کرد و مورد استقبال حاضران و علاقمندانش قرار گرفت.
پس از تمرین تیم ملی برزیل و درحالی که وینیسیوس جونیور درحال صحبت با خبرنگاران بود، یک گربه وارد محل کنفرانس خبری شد که واکنش حاضران را در پی داشت.
اعتراض یکی از حاضران در میانهٔ سخنرانی روز پنج‌شنبه سوم آذرماه سیدابراهیم رئیسی در اسلامشهر را ببینید. این فرد معترض خطاب به رئیسی گفت: دست بردارید از پوسیدگی افکار کهنه و... دست بردارید از عقب انداختن امر امروز به فردا. دست بردارید از رشوه و رانت و خطا. دست بردارید... ".
روماریو، ستاره سابق برزیل و باشگاه پی اس وی آیندهوون، در استادیوم خانگی این تیم مورد تشویقِ ویژه حاضران قرار گرفت و به جمع مشاهیر باشگاه هلندی اضافه شد.
روماریو ستاره سابق برزیل و باشگاه پی اس وی آیندهوون در استادیوم خانگیِ این تیم مورد تشویقِ ویژه حاضران قرار گرفت و به جمع مشاهیر باشگاه هلندی اضافه شد.
در میان نگرانی‌های مربوط به تغییرات آب و هوایی، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، لحظه‌ای خنده‌دار را در اجلاس COP۲۷ در شرم الشیخ رقم زد.
بازی دوستانه امروز تیم ملی با نیکاراگوئه برای بسیاری از حاضرین و حتی غایبین در اردو از اهمیت بالایی برخوردار است.
مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس یکی از حاضران در اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی است.
برخی از چهره‌های سیاسی و اساتید دانشگاه، در تحلیل وقایع اخیر کشور حاضران در ناآرامی‌ها و خواسته‌های آنان را در قالب الفاظی خارج از عرف مورد خطاب قرار داده‌اند. آن‌ها شعار‌های سر داده شده در ناآرامی‌های اخیر را نماد حیوان‌وارگی و عدول از اخلاقیات انسانی ارزیابی کرده بودند. مهم‌ترین نمود این‌گونه موضع‌گیری‌ها اظهارات حمید رسایی و حسن کچوئیان بوده است.
چهره های شناخته شده تیم ملی اروگوئه از جمله داروین نونیز، برای دیدار با تیم ملی ایران، خود را به اتریش رساندند.
شدت این درگیری لفظی آنقدر زیاد بود که باعث تعجب سایر ملی پوشان و دیگر حاضران در سالن شده است
سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این فرد می‌رسانند و او با خوانش غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. آن‌ها سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.
به منظور افزایش مسئولیت پذیری کارکنان در بانک ایران زمین، شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
همچنین بهرام پاییز خواننده موسیقی پاپ کشورمان با حضور روی صحنه و با همراهی ارکستر پاپ سازمان صدا و سیما دو قطعه به حاضران در سالن تقدیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ