بازیکنان هر دو تیم استقلال و صنعت نفت به یاد مرحوم عجمی پور بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
سالاد الویه ازجمله غذا‌های سرد بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است که تهیه آن نیاز به دانستن برخی نکات و فوت و فن‌ها دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار تسریع تبدیل وضیعت استخدامی ایثارگران شد و گفت: خدمت به جامعه ایثارگری وظیفه ذاتی همه دستگاه‌های کشور است.
اگر برای آرمان رمضانی همه چیز همانطور که او دوست داشت پیش می‌رفت در بازی نفت آبادان ضربه لحظه پایانی‌اش وارد دروازه حریف می‌شد.
دبیر هیئت فوتبال آبادان توضیحاتی را در خصوص حادثه تلخی که برای بازیکن جوان تیم کیانوش اروند رخ داد، ارائه می‌دهد.
ناب‌ترین لحظات لیگ برتر در فصل بیست و یکم در هفته پایانی به بقای نفت آبادان می‌رسد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همه همدل شده‌اند تا تیم‌مان در لیگ بماند و همه به ما کمک می‌کنند و باید قدر این کمک‌ها را بدانیم و با یک بازی خوب، سه امتیاز را در خانه نگه دار
مدافع نفت آبادان معتقد است ریکاردو ساپینتو در جریان بازی عصر جمعه به او فحاشی کرده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان طی مصاحبه‌ای تند به اظهارات مسئولان باشگاه مس کرمان پاسخ داده و خواهان انتخاب داوری مسلط برای بازی مقابل استقلال شده است.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در نیمه دوم پنالتی همه چیز را تغییر داد و بعد از آن نفت آبادان بهتر بازی کرد و کنترل بازی ازدست ما خارج شد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به عنوان تیم، ما نسبت به پرسپولیس تیم‌تر بودیم و با همه سختی‌ها ولی بازیکنانم خوب بازی کردند.
پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در آبادان باید به مصاف صنعت نفت برود. روزی که ممکن است با یکی از متفاوت‌ترین پرسپولیس‌های این چند سال مواجه شویم.
هوادار تهران در این هفته بازی سختی با صنعت نفت آبادان خواهد داشت.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید با خودباوری بازیکنان در لیگ برتر باقی می‌مانند.
آبادان- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: با توجه به تفاهم‌نامه با کشور چین همه باید کمک کنند تا صادرات شیلات به طور مستقیم به این کشور انجام شود.
آیت الله رئیسی گفت: بسیج، ارتش، سپاه و همه نیرو‌های مردمی که در سنگر دفاع مقدس بودند اکنون در سنگر سازندگی و آبادانی در جای جای کشور در حال فعالیت هستند که این موضوع برای مردم روشن و محسوس است.
کاپیتان پرسپولیس می‌گوید در برد امروز مقابل نفت آبادان همه اعضای این تیم سهیم بوده‌اند.
مسعود ستایشی گفت: در این واقعه عده‌ای در منطقه خوزستان و آبادان فوت و عده‌ای مصدوم شدند. عده‌ای قصور داشتند و تقصیرشان قابل تعقیب شناسایی شده است. همچنین برای ۲۱ نفر کیفرخواست صادر شده و سومین جلسه دادگاه نیز برگزار شد. همه متهمان در بازداشت هستند و اولیای دم در دادگاه حضوردارند.
فاجعه ریزش ساختمان متروپل در آبادان و کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان و همچنین واردآمدن خسارات مالی هنگفت به تعدادی از مردم دیار خون‌گرم آبادان آن‌قدر دلخراش و بهت‌انگیز بود که قلم و کلام در بیان کامل ابعاد گوناگون این فاجعه عاجز خواهد بود.
رخداد تلخ و سانحه سنگین و غمبار آبادان را به همه تعزیت عرض میکنیم! اینگونه از حوادث تلخ ناشی از لرزان بودن بنیان فکری مسئولین و همچنین مردم است. جامعه اعم از مسئول و مردم عادی موظفاند یعنی همه ما موظفیم که اساس فکر، عقل، درایت، اندیشه و انگیزه را بر اعتقاد صائب و عمل صالح بنیانگذاری کنیم. اینگونه از رخدادهای تلخ در اثر نبود عقیده صائب و ایمان سالم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ