اگر برای آرمان رمضانی همه چیز همانطور که او دوست داشت پیش می‌رفت در بازی نفت آبادان ضربه لحظه پایانی‌اش وارد دروازه حریف می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازی دیشب بایرن لورکوزن و کلن صحنه رقم خوردن اتفاق عجیبی بود.
یکی از ناگوارترین اتفاقات تاریخ ورزش در مسابقات تنیس هامبورگ آلمان رقم خورد.
در بازی‌های قبلی چندین بار شاهد بودیم که سردار آزمون در موقعیت گل‌زنی قرار می‌گیرد، اما بازیکنان لورکوزن او را نمی‌بینند.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن برای نخستین بار به یک اتفاق مهم در بوندس لیگا آلمان رسید.
تمرین روز گذشته بروسیا مونشن گلادباخ در حالی برگزار شد که هیچ یک از چهار دروازه‌بان این تیم در این تمرین حضور نداشتند.
مایکل هامر، متصدی ماهی‌ها در موزه و گالری هنری Northern Territory می‌گوید: «بیشتر مواقع، افراد بعد از باران می‌بینند که ماهی‌های زیادی همه جا پراکنده و پخش هستند. در اکثر مواقع این اتفاق در پی سیلابی محلی رخ می‌دهد و از یک چاله آب کوچک این ماهی‌ها در سطح شهر پخش می‌شوند. ولی طبیعتا نمی‌توان این مورد که ماهی‌ها توسط یک طوفان کوچک جابجا شده و در منطقه دیگری روی زمین بیفتند را رد کرد.»
وزیر دفاع آلمان گفت: در هر صورت، هیچ کدام از ما نمی‌داند پوتین دارد چه کار می‌کند، اما این نباید جلوی ما و متحدانمان را از پیشنهاد کردن حمایت‌های معقول به اوکراین بگیرد. در اوکراین یک "جنگ فرسایشی بی‌رحمانه" همراه با "تعداد قربانیان بسیار" دارد اتفاق می‌افتد.
روزنامه ایران نوشت: هم‌میهن ترجیح داد در صفحه اول خود به این اتفاق نپردازد. آرمان امروز، آرمان ملی و مردمسالاری، تنها در صفحه دوم خود اشاره کوتاهی به این سفر داشتند. آفتاب‌یزد البته استثنا بود که به دلیل مقصد سفر یعنی یزد، در صفحه نخست خود استقبال گسترده یزدی‌ها از رئیس‌جمهور را منعکس کرد.
ابرماه یک رویداد نادر و زیبا است که فقط چند بار در سال می‌توانید ببینید. وقتی این پدیده اتفاق می‌افتد، یک ماه بزرگ و درخشان در آسمان پدیدار می‌شود که هر که را به بالا نگاه کند، شگفت‌زده خواهد کرد.
برای اولین بار در تاریخ یک زن کارشناسی دیدار فینال جام جهانی را از رادیو آلمان بر عهده دارد.
اختفای مریخ توسط ماه که از شهر Kosice در اسلواکی دیده شد، درست قبل از طلوع خورشید اتفاق افتاده است. این منظره سحرانگیز تایم لپسی است که در نتیجه نوردهی‌های پیاپی توسط تلسکوپ ثبت شده است. حدود یک ساعت طول کشید تا سیاره سرخ در پشت قرص ماه ناپدید شد و سپس دوباره ظاهر شد و آخرین ماه کامل سال ۲۰۲۲ با رنگ گرم، غروب کرد.
بازیکنان اسپانیا در نیمه دوم دیدار دیشب‌شان مقابل ژاپن ابتدا با فریادهای گاوی بود که متوجه شدند با توجه به نتیجه همزمان دیدار آلمان و کاستاریکا اگر نتایج پابرجا بماند از گروه‌شان حذف می‌شوند.
در شرایطی آلمان از جام جهانی حذف شد که این تیم با وضعیت مشابهی در جام جهانی 2010، انگلیس را حذف کرده بود.
در گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از عجیب‌ترین اتفاق‌ها با حذف آلمان و صدرنشینی ژاپن رخ داد.
دیدار تیم های ملی فوتبال آلمان و کاستاریکا را یک داور زن قضاوت خواهد کرد تا یک اتفاق تاریخی برای جام جهانی رقم بخورد.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، اطمینان دارد که بر خلاف مدافعان عنوان قهرمانی دوره های قبل جام جهانی نه تنها از گروه صعود خواهند کرد که به مراحل بالای جام نیز خواهند رسید.
محمد رنجبران کارشناس نجوم گفت: کل گرفت در تهران ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه است که شروع آن به وقت ایران ۱۳:۴۱ بوده و تا ۱۶:۰۹ دقیقه قابل رؤیت است. زمان اوج گرفت با قدر ۶۴ درصد در ساعت ۱۴:۵۸ خواهد بود. برای دیگر نقاط کشور هم نزدیک همین بازه زمانی اتفاق می‌افتد.
محمد رنجبران کارشناس نجوم گفت: کل گرفت در تهران ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه است که شروع آن به وقت ایران ۱۳:۴۱ بوده و تا ۱۶:۰۹ دقیقه قابل رؤیت است. زمان اوج گرفت با قدر ۶۴ درصد در ساعت ۱۴:۵۸ خواهد بود. برای دیگر نقاط کشور هم نزدیک همین بازه زمانی اتفاق می‌افتد.
در شرایطی که ساعاتی به بازی هفته سوم لیگ دسته اول باقی مانده، اتفاقی عجیب برای تیم تحت هدایت محسن بنگر در آستانه بازی با آرمان گهر رقم خورده است.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.
معاون وزیر صمت با بیان این‌که ایران‌خودرو اقداماتی که برنامه‌ریزی شده را به خوبی پیش می برد، گفت: طبیعی است که مشکلات یک شبه قابل حل نیست و نیازمند زمان است، مهم این است که این خودروساز در مسیر اصلاح حرکت می‌کند.
مسجد جامعی وزیر ارشاد دولت اصلاحات و عضو پیشین شورای شهر تهران گفت: ما آرمان ها را گم کردیم، آرمان اصلی ما امیرالمومنین علی بود، انسانیت بود، عدالت بود. امیرالمومنین علیه السلام می‌گفت در شهری از پای یک دخترک یهودی خلخالی ربوده شده اگر کسی از غم این اتفاق بمیرد نباید سرزنشش کرد. این نگاه می‌گوید که انسان ها با در دین یا در ذات با تو مشترک هستند. مرحوم سرحدی‌زاده از این جنس بود، شخصیتی ویژه و دل مهربانی داشت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ