دبیر هیئت فوتبال آبادان توضیحاتی را در خصوص حادثه تلخی که برای بازیکن جوان تیم کیانوش اروند رخ داد، ارائه می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرعابدزاده هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است اما این در حالی است که پرونده حضور او در فوتبال ایران و اسپانیا هنوز باز است.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از جلسه خود با رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران خودش را برای یک فصل خوب آماده می کرد اما مصدومیت در بدترین زمان ممکن رسید.
با کناره‌گیری مدیرعامل و معاون استقلال، در حال حاضر این باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران هیچ متولی خاصی ندارد.
ورود بازیکنان جدید از سوی تیم‌های ملی پایه فوتبال ایران می‌تواند بهترین خبر برای مربیان به خصوص امیر قلعه نویی در تیم ملی بزرگسالان باشد.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی که با ویدیوهای عجیب و کری خوانی هایش برای ستاره های بوکس جهان حسابی معروف و البته جنجال ساز شده بود، پس از شکست در یک مسابقه و همچنین انتشار ویدیوهایی از او و رو شدن دستش مبنی بر اینکه عکس هایش همه فتوشاپ بوده، حالا پس از ۹ ماه ویدیویی جدید از خودش منتشر کرده است.
در ادامه رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان 3 نماینده ایران در روز سوم به مصاف رقبای خود می روند.
دختران هاکی روی یخ ایران بعد از شگفتی سازی در مسابقات آسیایی، حالا به دنبال ثبت نام خود در تاریخ هستند.
بنا به توضیحات دبیر پیشین اتاق مشترک ایران و عراق، خاصیت جامعه عراق در حال‌حاضر تکثر آن است که نمود آن در تنوع احزاب، نشریات و شبکه‌های تلویزیونی است؛ در این کشور هم نشریاتی هستند که موافق با ایران مطلب می‌نویسند و هم نشریات و شبکه‌هایی وجود دارند که با ایران میانه خوبی ندارند، بنابراین با این حجم از تنوع نمی‌توان انتظار داشت که همه با ایران همسو باشند.
پیشکسوت و بازیکن سابق فوتبال ایران با اشاره به شرایط جدیدی که برای تیم ملی رقم خورده است گفت: سرمربی ایرانی مورد حمایت همه ماست اما باید مراقبت کند که تیم ملی بنگاه «دلالی» نشود.
پایان قابل انتظار دومین دوره حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران، این بار بدون خاطره ای چندان خوش و با هزار علامت سوال.
علی علیزاده گفت: ما انتظار داریم که از طرف ایران این حوادث تروریستی و نتایج آن پیگیری شود و همه عوامل بازداشت شوند و همه عوامل این حوادث را از طرف ارگان‌های مربوطه پیگیری کنند و نتایج را به جمهوری آذربایجان اعلام کنند.
در دولت سیزدهم، همه انتظار داشتند که سیاست «نگاه به شرق» برای تعمیق روابط با چین و روسیه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، اما ایران، این موازنه را رعایت نکرد و بیشتر تخم‌مرغ‌های خود را در سبد روسیه و جین گذاشت و از غرب غافل شد. موضوعی که استادان دانشگاه، از آن به عنوان یک «توهم» در «رابطه راهبردی» ایران با چین و روسیه یاد می‌کنند که به تعبیر فعالان سیاسی دولت رئیسی با شوآف پیش برد و تاکنون نیز منافعی برای ایران نداشته است.
«باید حاکمیت متوجه باشد که این «انتظار تورمی» به مراتب از روند تورمی یا تورم موجود، خطرناک‌تر است. زیرا ممکن است دولت و مجلس اقداماتی (بر فرض درست و اصولی) در راستای کاهش تورم انجام دهند، اما اگر نتوانند «انتظار تورمی» را کنترل کنند، هیچکدام از برنامه‌ها و اقداماتشان در مهار تورم، مفید و اثربخش نخواهد بود؛ لذا مجدد من تاکید می‌کنم که حاکمیت باید یک فکر اساسی در خصوص «انتظار تورمی» در کشور کند و بعد به سراغ مهار تورم برود.»
مربی برزیلی پرسپولیس معتقد است که ایران می توانست با چهار امتیاز صعود به دور حذفی جام جهانی را تجربه کند.
اوضاع برای کاپیتان ولز در بازی دوم اصلا مطابق انتظار پیش نرفت و او در پایان چهره‌ای مستاصل داشت.
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است باید بازیکنان ایران در دومین بازی مرحله گروهی با انگیزه بالا به میدان بروند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری متهمان شهادت شهید دانیال رضازاده و شهید ‎حسین زینال زاده، گفت: برخورد قاطع با اشرار اغتشاشات اخیر انتظار همه مردم ‎ایران است.
مسابقات 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی نمایندگان ایران به 2 فینال و 1 رده بندی همراه بود.
در روز نخست مسابقات جهانی کشتی آزاد، 4 نماینده ایران طبق قرعه کشی صورت گرفته روی تشک خواهند رفت.
انتظار، واژه ای آشنا برای فوتبال ایران است؛ از روزهایی که همه منتظر مشخص شدن رییس فدراسیون بودند و حالا همه‌ی اخبار حول محور تغییر یا عدم تغییر کادر فنی تیم ملی می‌چرخد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد باوجودی که تک کشتی‌های سرنوشت سازی در انتظار تیمش هست، اما همه تمرکز و برنامه‌ریزی آنها صرفا روی مبارزه با باروفس، تیلور و کاکس نبوده است.
کریمی قدوسی گفت: ملت ایران از این دولت انتظار دارد که اگر توافقی انجام داد مانند توافق قبلی نباشد که رئیس جمهور آمریکا بیاید و همه چیز را از بین ببرد و چیزی دست ملت ایران نباشد، در نتیجه این خواسته جزو خطوط قرمزی بوده که این‌ها به آن عمل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ