آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به عنوان تیم، ما نسبت به پرسپولیس تیم‌تر بودیم و با همه سختی‌ها ولی بازیکنانم خوب بازی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید این یکی از ماندگارترین تیتر های تاریخ ایران برای بازی بی نظیر یکی از ستاره های پرسپولیس است
کارشناس فوتبال با بیان اینکه فینال جام حذفی با سرخابی ها حساس تر از گذشته شده است گفت: حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده ای در قهرمانی تیم هایشان دارند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار در شرایطی با برتری سرخپوشان به پایان رسید که کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران نتوانست از روی نقطه پنالتی بازی را حساس تر کند.
روزهای خوش والیبال ایران در دهه 90، این روزها تکرارش به راحتی سالهای قبل نیست.
با رقم خوردن نتایج روز پنجم مرحله برگشت لیگ اسنوکر باشگاههای کشور، تیم آرتین یک گام دیگر به قهرمانی این مسابقات نزدیکتر شد.
استقلال در مسیر قهرمانی قرار گرفته است و این رقابت بین این تیم و دیگر تیم های مدعی یعنی سپاهان و پرسپولیس را در هفته های پایانی جذاب تر خواهد کرد.
بازنده کسی است که در لحظه ای به پیروزی خودش شک کند.هنوزهیچ چیزاز دست نرفته و حتی ازحیث امتیازی پرسپولیس عقب نیوفتاده است.
پرونده هفته هیجدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با بازی های جنجالی بسته شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به جذاب تر شدن رقابت چهار تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم گفت: باخت پرسپولیس باعث افزایش انگیزه سه تیم دیگر برای کم کردن فاصله شد.
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
سوفیان بوفال، مهاجم مراکش جشنی خاص و به یاد ماندنی‌ با مادرش پس از بازی به راه انداخت.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از نمایش ضعیف در برابر انگلیس، مقابل ولز 180 درجه تغییر چهره داد و با یک بازی خوب به برتری دو بر صفر رسید تا اکنون یکی از نامزدهای صعود باشد.
ابوالفضل جلالی به عنوان جوان ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی 2022 هنوز شانس حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا نکرده است.
در میزان مالکیت و هم چنین تعداد پاس ها ولز تیم بهتری بود اما در تدارک حمله تیم کارلوس کی روش بهتر بازی کرد و در نهایت مزد خود را با دو گل گرفت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هم امتیاز شدن استقلال و پرسپولیس خطراتی برای آنها دارد گفت: این رقابت نزدیک باعث تهاجمی تر شدن دو تیم می شود.
کیانوش رحمتی پیشکسوت استقلال می گوید برای ارزیابی ساپینتو باید ۶ الی ۸ هفته به او زمان داد.
مهاجم مس کرمان معتقد است که تیمش باید گل گهر را می برد و مساوی برای آنها بدتر از باخت بود.
کارشناس فوتبال گفت: آن چیزی که از ۳ هفته ابتدایی لیگ می‌توان برداشت کرد این است که ۴ تیم به شکلی جدی تر از دیگران برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از شایعات مخالفت با جذب مهاجم جدید گفت: آنهایی که حتی دلسوز پرسپولیس هستند کاری نکنند هواداران تیم که با اسم باشگاه روز خود را شب می کنند نگران شوند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس برد مقابل آلومینیوم اراک را مهم تر از تعداد گل‌های تیم دانست.
هفته سوم بازی های لیگ برتر پر گل تر از هفته دوم بود. 19 گل در 8 بازی از خط دروازه ها عبور کرد و معدل گل در هر بازی بیش از 2 گل بود.
بایرلورکوزن در حالی که از اواسط نیمه دوم سردار آزمون را در ترکیب خود داشت با نتیجه یک بر صفر مغلوب دورتموند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ