رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۰ تیرماه را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ تیر از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۰ تیر را بخوانید.
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 با لباس قرمز برابر ایتالیا بازی خواهد کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چندماه قبل که اغتشاشات شکل گرفته بود تصور همه دشمنان، معاندان و حامیان خارجی آنها این بود که نظام درآستانه فروپاشی است و  خود را برای پیروزی بزرگ و تغییر صحنه جهان آماده کرده بودند اما امروز خود دچار بی ثباتی و تزلزل شده اند.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز بهترین سطح هماهنگی‌های میدانی بین همه رده‌های ارتش و سپاه در عرصه عملیات و طرح‌ها وجود دارد.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز روز میلاد ارتش نوین اسلام و روز تولد یک ارتش صاحب فضیلت با تفاضلاتی از همه ارتش‌های عالم به واسطه مردان و ستاره‌های درخشانش که در آسمان معنا نورافشانی می‌کند، است.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه مقاومت بیان کرد: امروز جبهه مقاومت و رسانه مقاومت علی‌رغم همه محدودیت‌هایی که داشته است، اما با تلاش هر روز، ظرفیت خود را افزایش داده است. البته که این مسیر باید استمرار داشته باشد. امروزه رسانه توانسته است به خوبی ایستادگی بر سر ارزش‌ها را به جامعه نشان بدهد.
کاپیتان پرسپولیس می‌گوید امیدوار است تیم‌شان روند امروز را ادامه دهد.
رسانه ها با انتشار فیلم هایی نشان دادند که «بایدن» در نشست امروز با مقامات لهستانی در ورشو، همه تلاش خود را کرد تا چشمانش را باز نگه دارد.
نقدی در پاسخ به این سوال که «در این مؤلفه‌های قدرت نرخ دلار و بحث اقتصادی کجاست» عنوان کرد: شرایط متفاوت است یک زمان کشوری در مدار آزاد حرکت می‌کند و کار خودش را پیش می‌برد، یک موقع اقتصاد مورد هجوم است، اگر یک دهم این هجمه‌ها و تحریم‌ها برای کشوری انجام می‌شد آن کشور حتماً فلج بود، ولی ما همه این هجمه‌ها را تحمل کردیم، حتی امروز بنا بر آمار‌های بین‌المللی تولید ناخالص ملی ما رتبه ۱۸ دنیا است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به اروپایی‌ها، گفت: ما وقتی دوستی می‌کنیم بسیار زیبا، جوانمردانه، وفادارانه و فداکارانه و وقتی هم دشمنی می‌کنیم، جوانمردانه، قدرتمندانه و تمام کننده. شما اشتباه کردید که امروز به میدان نظام و ملت و سپاه اینگونه واضح آمدید، شما چه حق دارید در امور داخلی ایران عزیز دخالت می‌کنید؟
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش امروز دغدغه اول همه ارکان نظام است، گفت: در این راه نیاز است ظرافت‌هایی رعایت و در قرارگاه آموزشی اقداماتی شود.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان "امروز همه هدف دشمنان گسترش فقر در جامعه است و تحریم اقتصادی نسخه فقرسازی جامعه ما بود"، گفت: بر همین اساس ما با رسالت پاسداری از انقلابی به جنگ فقر و محرومیت رفته‌ایم.
سردار شریف گفت: دشمن امروز دریافته است که دلیل همه ناکامی‌های آنان در این سال‌ها تدابیر ولی فقیه است به همین علت تمام هجمه آنها در اغتشاش‌های اخیر به سمت رهبر معظم انقلاب طراحی شد.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران با یادآوری اینکه امروز در یک سو جبهه کفر با تمام توان و در یک سو جبهه اسلام قرار دارد، اضافه کرد: در این صحنه نمی‌شود وسط ایستاد؛ صحنه روشن است چرا که یک طرف را آمریکا و اسرائیل هدایت می‌کنند و یک طرف را رهبر معظم انقلاب و مردمان مؤمن و انقلابی و در این شرایط باید مسیر را مشخص کرد.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج خدمتگزاری به مردم است و امروزه بسیجیان در همه عرصه‌های مشغول خدمت رسانی هستند.
رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات جمهوری لوهانسک اعلام کرد امروز آخرین روز رای گیری درباره الحاق این جمهوری به روسیه است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد هر روز جلوتر از قبل بوده و ‌در موضع "برتر و اقتدار" قرار دارد و دشمن در ضعف بیشتر قرار گرفته و عقب رفته است.
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۹۰۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۱ هزار و ۴۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تاکید کرد: قدرت یک دیپلمات و دستگاه دیپلماسی این است که هنگام مواجه شدن با بن بست در یک مسیر، بتواند در کمتر از ۲۴ ساعت راه جدیدی را باز کند؛ ولو اینکه آن راه حل با مسیر به ظاهر ۱۸۰ درجه مخالف، اما در واقع در راستای هدف باشد.
قرآن مجید خدای بزرگ را دارای اسماء حسنی معرفی می کند یعنی خداوند دارای نام های زیباست، ولی می دانید زیباترین نام خدا چه نامی است؟ در سوره حشر می فرماید، یکی از نام های خدا که از نام های زیبای الهی است، نام «صلح» است. همه صفات خداوند در سایه «سلام» است و سلام یعنی صلح، دوستی و آرامش.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ