در روز دوم هفته اول مسابقات لیگ برتر هوادار میزبان نساجی مازندران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلیون‌ها برنامه پاک‌کننده برای اندروید وجود دارند، اما بهترین برنامه برای پاک کردن فایل‌های باقی‌مانده از برنامه‌ها و بازی‌ها، Files by Google است. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل است، زیرا فایل‌های تکراری را شناسایی می‌کند، برنامه‌هایی را که بیشترین فضا را اشغال می‌کنند برجسته می‌کند، دانلود‌ها را با یک کلیک حذف می‌کند و توصیه می‌کند برنامه‌ها بر اساس مدت زمانی که از آن‌ها استفاده نکرده‌اید حذف نصب شوند.
در دیدار دو تیم در نیمه اول بجز دو حمله تقریبا جدی نکته خاصی نداشت و با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
باشگاه استقلال به خاطر پرتاب اشیاء به داخل زمین توسط هواداران این تیم با جرایم مالی مواجه شده است.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد ماجرای حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا صحت ندارد.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
استقلال دربی برگشت را به پرسپولیس باخت و این باخت زمینه از دست دادن تکرار قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر شد.
آخرین باری که فدراسیون فوتبال برای قرارداد‌ها سقف تعیین کرده بود مدیران باشگاه‌ها مجبور به ترفند‌های خاص خودشان برای راضی نگه داشتن بازیکنان و کادر فنی شدند. اهدای ماشین و آپارتمان و بحث زیر میزی‌ها مواردی بود که برای دور زدن سقف قرارداد‌ها به کار گرفته شد و در نتیجه فرق چندانی بین سقف داشتن یا نداشتن قرارداد‌ها نبود.
نساجی یک بار دیگر این شانس را دارد با شکست استقلال به جام قهرمانی مسابقات حذفی نزدیک شود. تکرار این اتفاق یعنی صعود به دیدار پایانی.
حقیقی فصل گذشته یک رکورد ویژه برابر استقلال داشت و در نهایت در ضربات پنالتی باعث حذف آنها شد؛ او بار دیگر در آزادی مقابل آبی‌ها قرار خواهد گرفت و نساجی امیدوار است با تکرار اتفاقات فصل گذشته، یک بار دیگر شانس لمس جام نصیب‌شان شود.
هافبک نساجی این بار در نقش همراه کننده شادی گل در دیدار جام حذفی ظاهر شد.
یک زلزله شناس می‌گوید: «امروز ما نتایج مداخلات انسانی در جهت حذف آب‌های سطحی و زیزمینی را به‌صورت لرزه خیزی ادامه دار در منطقه خوی و سلماس مشاهده می‌کنیم.»
رئال مادرید و چلسی مثل فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. رئال توانست چلسی را حذف کند و در نهایت قهرمان نیز شد.
تیم شهرداری گنبد در دومین مسابقه مرحله پلی‌اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.
در یکی از دیدارهای جام حذفی تیم فوتبال مس کرمان باید به مصاف استقلال ملاثانی برود.
شکست استقلال برابر تراکتور در لیگ برتر در صورت تکرار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی می‌تواند تبعات سنگینی برای تیم آبی پایتخت داشته باشد که سهم مرد پرتغالی بیشتر از دیگران است.
دیدار تیم‌های لیورپول و وولورهمپتون در دور سوم جام حذفی انگلیس با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا کار به دیدار تکراری کشیده شود.
دیدار تیم‌های لیورپول و وولوز در دور سوم جام حذفی انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید تا کار به دیدار تکراری کشیده شود.
شاگردان کارلوس با قبول شکست یک بر صفر مقابل آمریکا حذفی غمبار از رقابت‌های جام جهانی قطر 2022 داشتند.
وینگر سپاهان بیشترین تلاش را بین بازیکنان تیمش برای زدن گل مقابل پرسپولیس داشت.
شاگردان وحید شمسایی در دیدار ماقبل فینال جام ملت‌های آسیا باید به مصاف تایلند بروند.
اتحادیه فوتبال انگلیس برای سبک‌تر کردن تقویم مسابقات این فصل قصد دارد در مراحل سوم و چهارم جام حذفی از انجام بازی‌های تکراری بعد از تساوی تیم‌ها خودداری کند.
دیدار فردای نساجی و مس، تکرار فینال جنجالی جام حذفی در فصل گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ