شاگردان وحید شمسایی در دیدار ماقبل فینال جام ملت‌های آسیا باید به مصاف تایلند بروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتسالیست ایرانی والدپنیاس در فهرست این تیم برای دیدار با بارسلونا حضور دارد.
در فصل ۹۲-۹۳ دو سرمربی تیم‌ملی در دیدار استقلال و ملوان مقابل هم قرار گرفتند.
محمد نادری یکبار دیگر مقابل یحیی گل محمدی و پرسپولیس قرار می گیرد؛ او احتمالا بار دیگر برای یحیی دسته گل ببرد.
مدیرعامل پیشین استقلال با انتشار لیست خرید جواد نکونام علی خطیر را مورد انتقاد قرارداد و از عملکرد خود دفاع کرد.
دیدار نماینده تهران و رفسنجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
مهینی: اردن را آنالیز کردیم و آماده صعود به دور بعدی مسابقات هستیم.
کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه غرب و ایران درباره اندک موضوعات باقی مانده در برجام در تقابل هستند، گفت: غرب در تلاش است دور جدید جنگ ترکیبی علیه ایران به راه بیندازد.
فولاد این هفته در سیرجان تقابل سختی با گل‌گهر خواهد داشت و به دنبال ادامه روند مثبت خود در لیگ برتر و‌ البته انتقام شکست در دور رفت است.
بررسی غالب طرح‌های تندرو‌ها در مجلس به افزایش پرونده‌های قضایی منجر می‌شود. این طرح‌ها که اغلب از ابزار‌های محدودکننده و تنبیهی در برابر مظاهر مدرنیته استفاده می‌کند، مردم را در موضع تقابلی با نظام قرار می‌دهد.
پیش از جدایی نفیو از تیم مذاکراتی، تقابل دیدگاه آشکاری بین نفیو و مالی وجود داشت؛ نفیو معتقد بود با این وضعیت که آمریکا چشم خود را روی دور زدن تحریم نفتی ایران بسته است، مذاکرات به جایی نمی‌‌‌رسد. وی معتقد به افزایش فشارها بر تهران با هدف کشاندن ایران به توافق مدنظر آمریکا بود.
پس از دور جدید آزمایش‌های موشکی کره شمالی، کره جنوبی خواستار رزمایش مشترک هسته‌ای با آمریکا شده است؛ با این تفاسیر آیا تنش بین دو کره در ۲۰۲۳ به مرحله تقابل می انجامد؟
عضو ارشد جنبش انصارالله یمن ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی گفت که اگر خواسته‌های عادلانه صنعا برآورده نشود، نیروهای یمنی برای لغو محاصره دست بسته نخواهند ماند.
اگر شرایط آب و هوایی تهران اجازه دهد امروز و در یکی از بازی های جالب هفته سیزدهم و در استادیوم پاس قوامین هوادار با ساکت الهامی میزبان نساجی خواهد بود.
سیدمحمد امین طباطبایی در دور پنجم مسابقات شطرنج «سیتگس» اسپانیا موفق به شکست مهدی غلامی شد و به روند بردهای خود در این رقابت‌ها ادامه داد.
انگلیس و فرانسه برای اولین بار در تاریخ جام جهانی در دیداری از دور حذفی مقابل هم قرار خواهند گرفت.
کینگزلی کومان مدافع فرانسوی در خصوص تقابل با لهستان در دور یک هشتم نهایی و مقابله با لواندوفسکی صحبت هایی را مطرح کرده است.
یک روزنامه عربستانی دیدار ایران و آمریکا را در جام جهانی برای صعود به دور بعد سرنوشت ساز خواند.
خونتوود که یک مالک ایرانی دارد در دور دوم جام حذفی اسپانیا به مصاف سویا خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای اینکه دور گروهی جام بین قاره‌ای را با صدرنشینی به پایان برساند باید امروز از سد ژاپن بگذرد.
دیدار فولاد و نساجی به صحنه دیدار سه کاپیتان تیم ملی در روزهای نه چندان دور تبدیل می شود.
تعیین حریف تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی فوتسال قهرمانی آسیا به روز پایانی مرحله مقدماتی این رقابت‌ها کشیده شد اما تقابل با ژاپن یا عربستان دور از انتظار نیست.
مهدی طارمی برخلاف دیدار برابر اروگوئه در تقابل با سنگال خیلی نمایش فوق العاده ای نداشت.
دولت ژاپن قصد دارد تا با هدف تقابل با چین و از بین بردن «شکاف موشکی» با این کشور، یک هزار موشک کروز دور-بُرد را در جزایر مورد مناقشه با چین مستقر کند.
اگر بازیگران خارجی با نفوذ از ناتوانی طالبان در حل چالش‌های پیش روی کشور ناامید شوند حمایت از نیرو‌های مخالف ممکن است به میزان قابل توجهی افزایش یابد. بر این اساس، این وضعیت ممکن است به دور جدیدی از یک جنگ داخلی تمام عیار بر اساس تقابل بین قومی منجر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ