میلیون‌ها برنامه پاک‌کننده برای اندروید وجود دارند، اما بهترین برنامه برای پاک کردن فایل‌های باقی‌مانده از برنامه‌ها و بازی‌ها، Files by Google است. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل است، زیرا فایل‌های تکراری را شناسایی می‌کند، برنامه‌هایی را که بیشترین فضا را اشغال می‌کنند برجسته می‌کند، دانلود‌ها را با یک کلیک حذف می‌کند و توصیه می‌کند برنامه‌ها بر اساس مدت زمانی که از آن‌ها استفاده نکرده‌اید حذف نصب شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رحمت الله نوروزاف عامل حمله تروریستی شاهچراغ با اسم تشکیلاتی سلمان اسلم‌یار ابتدا از طریق فضای مجازی با یکی از سرپل‌های داعش ارتباط می‌گیرد.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه‌های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
نکیسا در شرایطی پس از رسمی‌شدن مدیرعاملی‌اش در فضای مجازی به گوشه رینگ برده شده که بخش زیادی از انتقاد‌ها متوجه اظهاراتش در زمان اعتراضات در نیمه دوم سال گذشته در تلویزیون است.
یک ویدیوی کلوزآپ اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است که دقیقا نشان می‌دهد چرا نیش زنبور این قدر درد دارد. این ویدئو که نشان می‌دهد نیش زنبور چگونه کار می‌کند، بسیاری از بینندگان را ترغیب کرد که بگویند نیش زنبور بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که تا به حال حدس می‌زدند.
وجود جاسوس ها و اطلاعاتی که صهیونیست ها از این طریق در کنار دسترسی های فضای سایبری و قدرت در این حوزه به دست می آوردند، ضربه های سنگینی به مقاومت در غزه است.
آرات حسینی، نامی است که این روزها در فضای مجازی زیاد می‌شنویم و اخبار مختلفی درباره آن می‌خوانیم. در این ویدیو کامنت ناگفته‌هایی از زندگی آرات حسینی را ببینید. از این که چگونه لقب کودک شگفت انگیز را گرفت، چگونه به لیورپول راه پیدا کرد و در نهایت سر از سپاهان در آورد و ... منبع: خبرفوری
بسیاری از مردم از قابلیت حذف شدن خودکار پیام‌ها در واتساپ برای مدیریت بهینه فضای ذخیره‌سازی و حفظ حریم خصوصی خود استفاده می‌کنند. زیرا این پیام به طور خودکار و پس از یک دوره زمانی مشخص حذف می‌شوند. با این حال، همیشه پیام‌هایی هستند که ممکن است بخواهید آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری نگهداری کنید. خوشبختانه، چنین قابلیتی نیز در واتساپ وجود دارد و در این مقاله با روش کار آشنا می‌شوید.
اتحادیه اروپا در حالی در فضای پساجنگ جهانی دوم با اهدافی چون همگرایی اقتصادی، سیاسی، دفاعی-امنیتی و غیره تشکیل شد که هنوز از اهداف خود فرسنگ‌ها فاصله دارد و تابعی از سیاست‌های آمریکاست.
نسل Z در مقایسه با نسل‌های دیگر تصور متفاوتی از «دیگری» دارد. این نسل از کد‌های اجتماعی متفاوتی استفاده می‌کند. کد‌های اجتماعی این نسل در فضای مجازی تعریف می‌شود و عموما برای نسل‌های قبلی قابل‌فهم نیست، مثلا استفاده از ایموجی‌ها و مم‌ها (تصاویر و گفتار تکرارشونده)، مختصرنویسی، استفاده از ضمیر مخاطب دوم شخص، بلاک کردن، ریپورت کردن و ... همچنین تصور این نسل از دیگری، کسی است که با او مشارکت و همکاری دارد.
خیرا دیده شده متن‌هایی در جهت تخریب یا تبلیغ یک جریان سیاسی یا یک واقعه در فضای مجازی می‌چرخد. متن طوری تنظیم شده است که کسی در نگاه اول، شکی به آن نمی‌کند؛ مخصوصا اگر نام یک رسانه شناخته‌شده هم پای آن مطلب باشد. دیگر نمی‌توان مخاطبی که در دام این خبر جعلی افتاده را به راحتی متقاعد کرد که آن متن جعلی است.
دارابی درباره فراگیر شدن پخش «علمک» در فضای رسانه‌ای و ارتباط آن با برخی اتفاقات اجتماعی اخیر درباره جایگاه روحانیت و پوشش عمامه در کشور هم گفت: قطعاً که بی‌ارتباط نیست و شاید از نگاه برخی این فیلم نگاه می‌تواند نگاه متفاوتی به عمامه و پوشش روحانیت را به تصویر بکشد.
این شهر جدید که ساخت آن ده‌ها میلیارد دلار هزینه دارد محور برنامه رئیس جمهور مصر برای مدرنیزاسیون آن کشور است. منطقه دولتی پایتخت جدید با ردیفی از ساختمان‌ها که تداعی‌کننده معماری مصر باستان است به یک فضای تجمع بزرگ به نام میدان ملت، یک مسجد غول پیکر و یک کاخ ریاست جمهوری منتهی می‌شود. سیسی گفته: «این چیزی است که باید رویای شما باشد».
طبق آمار‌ها بیشترین بروز سوختگی در کشور در سنین ۱۳ تا ۲۵ سال رخ می‌دهد. این آمار‌های ترسناک از سوختگی، نیاز به آموزش جهت پیشگیری از آن را ضرورت می‌بخشد. در عین حال هم بر اساس گزارش‌ها میزان بروز سوختگی در ایران بیش از دنیا است و به گفته متخصصان علت آن، این است که رعایت ایمنی در ایران موضوعی فراموش شده است و وسایل گازسوز، خودروها، سماور، فضای آشپزخانه‌ها و... اصلا استاندارد نیستند.
متهم گفت: از بچگی دوست داشتم دکتر شوم، اما نتوانستم درس بخوانم. البته همیشه مطالب پزشکی را در اینترنت می‌خواندم. این شگرد را هم در فضای مجازی یاد گرفتم و در یک فیلم دیدم مردی خودش را دکتر معرفی کرده بود و با وعده ازدواج به دختران و زنان جوان کلاهبرداری می‌کرد.
اینکه چند وقتی است در برخی از نقاط کشور شاهد اعتراضات و اغتشاشاتی هستیم و در فضای مجازی هم با صحنه‌هایی مواجه می شویم که هیچ فرد آزادمنش و وطن دوستی خواستار و دوستدار وقوع چنین صحنه ها و لحظاتی در خاک ایران اسلامی نیست، قابل کتمان نبوده و نیست
در آستانه انتخابات تعیین‌کننده میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، بحث های جنجالی زیادی در فضای مجازی در مورد انتخابات شدت گرفته است.
در آستانه انتخابات تعیین‌کننده میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، بحث های جنجالی زیادی در فضای مجازی در مورد انتخابات شدت گرفته است.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بستر گفت‌وگویی که بخواهد شکل بگیرد، هم مهم است. اینکه در کجا و چگونه و چه افرادی قرار است این گفت‌وگو را انجام دهند هم اهمیت دارد.
از اتفاقات اخیر به خصوص واکنش برخی بازیکنان استقلال در فضای مجازی به عنوان یکی از دلایل اصلی برکناری آجورلو یاد می‌شود.
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد رهبر منطقه چچنِ روسیه در حال آموزش‌ نظامی به پسران نوجوانش است تا آنها را روانه جنگ در اوکراین کند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چگونه وزارت دفاع آمریکا با استفاده از بات‌ها و ربات‌ها و ایجاد شخصیت‌های جعلی در فضای مجازی، فضای فکری و روانی مردم ایران را دستکاری می‌کند.
کسانی که می‌خواهند جمهوری اسلامی نباشد، بمباران دروغ راه انداخته اند، ولی راه درست این است که صدا و سیما بتواند بخش بزرگتری از جامعه را نمایندگی کند ... اگر مردم باشند شما توفیق دارید. حتی در سیاست خارجی وقتی یک دیپلمات موفق است که دارای پشتوانه قوی ملی باشد.
فیلمسازان حق دارند از امنیت سرمایه شان اطمینان حاصل کنند؛ بنابراین، انتظار می‌رود سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در این زمینه موضع گیری صریح داشته باشند و در دفاع از امنیت فیلم‌های سینمایی ورود کرده و اعلام موضع نمایند و البته اقدام‌شان نیز به اعلام موضع محدود نشود؛ رویکردی که تا حدودی می‌تواند به برقراری دوباره آرامش در فضای سینما منجر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ