رئال مادرید و چلسی مثل فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. رئال توانست چلسی را حذف کند و در نهایت قهرمان نیز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته اول لیگ برتر اکثر تیم‌ها همانطور بازی کردند و نتیجه گرفتند که پیش‌بینی می شد اما دو تیم با توجه به شرایطی که در دوران پیش فصل داشتند عملکرد متفاوتی داشتند.
این دومین بار است که صنعت نفت و استقلال در اولین بازی فصل به مصاف هم می‌روند‌.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.
حقیقی فصل گذشته یک رکورد ویژه برابر استقلال داشت و در نهایت در ضربات پنالتی باعث حذف آنها شد؛ او بار دیگر در آزادی مقابل آبی‌ها قرار خواهد گرفت و نساجی امیدوار است با تکرار اتفاقات فصل گذشته، یک بار دیگر شانس لمس جام نصیب‌شان شود.
پیمان میری که فصل گذشته توانسته بود دروازه پرسپولیس را باز کند، در پی تکرار این موضوع است.
تسخیر دژ آنفیلد اتفاقی بود که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 23/2022 رخ داد؛ جایی که رئال مادرید با 5 گل پرچم خود را در بندر مرسی ساید به اهتزاز درآورد.
نیمار در دقیقه 48 بازی پی اس جی و لیل به دلیل مصدومیت مچ پا و با برانکارد زمین بازی را ترک کرد تا سریال مصدومیت های او در مقاطع حساس فصل ادامه داشته باشد.
حمید حاج ملک داور آتش نشان و اهل صومعه سرا برای دومین بار برای استقلال در فصل جاری سوت زد که هر دو بازی در استادیوم آزادی بود.
دروازه‌بان مس رفسنجان برای چهارمین بازی در این فصل با یک اتفاق تکراری مواجه شد.
اتفاقی که در دیدار برگشت سال گذشته سپاهان مقابل نساجی برای شهریار مغانلو رخ داد ممکن است در فصل جاری به دلیل دیگری تکرار شود.
مهدی مهدی‌پور می‌گوید در سه فصل اخیر تنها شش بازی را با حضور هواداران داشته است.
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی آخرین بازی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری را برابر نساجی مازندران برگزار می‌کند که تاکتیک متفاوت این تیم در سه دیدار گذشته همچنان ادامه دارد.
استقلال در بازی فردا با مس رفسنجان بسیاری از مهره های کلیدی خود را در اختیار ندارد و ریکاردو ساپینتو بالاجبار باید تیمش را با یک ترکیب جدید روانه میدان کند.
سیدمهدی سیدعلی برای اولین بار در فصل جاری داوری لیگ برتر گرفته است.
کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 3-1 رئال برابر بارسا بسیار خوشحال بود و گفت که بر خلاف بازی برگشت فصل قبل ترکیبی منطقی را به زمین فرستاد و نتیجه اش را هم گرفت.
استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود
استقلال از زمانی که شیوه بازی اش را از 3-4-3 به 3-3-4 تغییر داده، گلی دریافت نکرده است؛ به نظر می‌رسد که در فاز دفاعی همانند فصل گذشته به تیم خوبی تبدیل شده است.
شاگردان بردیف خود را آماده تقابل با حریفی می کنند که فصل گذشته طی دو بازی رفت و برگشت مقابلش شکست خوردند.
پرسپولیس در اراک به دنبال سومین کلین‌شیت این فصل خواهد بود.
پرسپولیس در اراک به دنبال سومین کلین‌شیت این فصل خواهد بود.
مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در خواب پیدا کردن زمین چمن تمرین مناسب برای فصل جاری لیگ برتر هستند.
سرمربی استقلال بعد از حضور در جمع آبی ها در یک عمل انجام شده قرار گرفت. بازی با سیستم 3-4-3 به سبب اینکه آبی ها فصل گذشته با سیستم سه دفاعه قهرمان شدند.
اعلام یک پنالتی اجازه نداد دروازه‌بان جدید مس رفسنجان با کلین‌شیت نخستین بازی فصل را تمام کند.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، امیدوار است که قهرمانی فصل گذشته با این تیم در لیگ قهرمانان را باز هم تکرار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ