در یکی از دیدارهای جام حذفی تیم فوتبال مس کرمان باید به مصاف استقلال ملاثانی برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی یک دستگاه خودرو "تیارا"  با حضور مسوولان شهرستان سیرجان و جمعی از مشتریان مجتمع زیگورات سنتر برگزار شد.  با حضور مسوولان محلی سیرجان یک دستگاه خودرو تیارا به عنوان جایزه ویژه به همراه ده‌ها جایزه نقدی دیگر به مشتریان خوش شانس اهدا شد.
قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز در شهر امان کشور اردن برگزار شد.
استقلال در هفته اول لیگ برتر کارش را در گرمای شدید آبادان شروع خواهد کرد.
مراسم قرعه کشی سوپرلیگ برتر فوتسال بانوان امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ در حالی از روز جمعه با حضور سه نماینده ایران آغاز می شود که ناهید کیانی در قرعه ای سخت، کار دشواری برای رسیدن به سکو قهرمانی دارد.
به نظرمی‌رسد با توجه به روند رو به افزایش افتخارآفرینی و مدال‌آوری زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید متناسب با موفقیت و مدال‌آوری‌های بانوان ورزشکار ایرانی نیز قطعه موسیقی و سرود قهرمانی با شعر متناسب تولید کند
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
قرعه تیم ملی امید در انتخابی المپیک؛ نسبتا آسان
بدلیل نزدیکی آراء مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، آراء نواب رئیس مجلس در حال بازشماری است.
والدپنیاس با فوتسالیست ایرانی خود باید مقابل بارسلونا قرار بگیرد.
خیلی ها بر این عقیده اند ایران در مرحله گروهی جام ملت ها با تیم های آسانی همگروه شده است و این گروه را تحلیل هم کرده اند.
چهل و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام بین‌المللی تختی، از امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.
در حالی که تنش‌ها بر سر اصلاحات بازنشستگی در فرانسه ادامه دارد، معترضان در حاشیه سفر امانوئل ماکرون برای سخنرانی در قلعه تاریخی «ژوکسو» به مناسبت سالگرد لغو برده داری با پلیس درگیر شدند.
قرعه عجیب برای قلعه‌نویی و تیم ملی در کافا
این رستوران برای امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران است، اما رستوران را به شخص دیگری اجاره داده است.
قرعه سخت قطر با کی‌روش در جام کونکاکاف
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
فولاد ایران گویا از نگاه کارشناسان قطری یک قرعه مناسب برای الدحیل خواهد بود، اتفاقی که شاید برای قطری‌ها گران تمام شود.
پیکان تهران با قرعه مناسبی در جام حذفی مواجه شده و شانس خوبی برای حضور در جمع 8 تیم دارد.
طبق اعلام بانک مرکزی، به مناسبت ایام باسعادت میلاد حضرت زهرا «س» و روز زن، تعداد ۵۰۰ هزار قطعه سکه طلای ربع بهار آزادی از طریق بورس کالای ایران عرضه می شود.
امروز از ساعت 15.30 به وقت تهران در استانبول، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا انجام شد و دو تیم منچستریونایتد و آرسنال با قرعه خوبی روبرو شدند.
اتحادیه اروپا استراتژی مناسبی برای مقابله با خطر درگیری در قره باغ کوهستانی ندارد. علیرغم تمام صحبت‌های امیدوار کننده در مورد افزایش واردات گاز، این اهداف در حال حاضر دست کم به دلیل به دلیل کمبود ظرفیت اضافی خط لوله که توسط روسیه کنترل نمی‌شود واقع بینانه به نظر نمی‌رسد.
کیفیت هوای پایتخت در بازه قابل قبول قرار دارد
تیم ملی هندبال ایران با قرعه مناسب تری نسبت به سایر تیم‌های آسیایی در قهرمانی جهان مواجه شده است و می‌تواند شانس صعود از گروه داشته باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ