آخرین باری که فدراسیون فوتبال برای قرارداد‌ها سقف تعیین کرده بود مدیران باشگاه‌ها مجبور به ترفند‌های خاص خودشان برای راضی نگه داشتن بازیکنان و کادر فنی شدند. اهدای ماشین و آپارتمان و بحث زیر میزی‌ها مواردی بود که برای دور زدن سقف قرارداد‌ها به کار گرفته شد و در نتیجه فرق چندانی بین سقف داشتن یا نداشتن قرارداد‌ها نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار دو تیم در نیمه اول بجز دو حمله تقریبا جدی نکته خاصی نداشت و با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
در روز دوم هفته اول مسابقات لیگ برتر هوادار میزبان نساجی مازندران است.
دختر رکابزن کوهستان ایران گفت:بازی‌های آسیایی جایی نیست که یک سهمیه بانوان ایران به خاطر یک اشتباه از بین برود و دغدغه من حضور مربی‌ام یا یک فرد ماهر کنار من است.
باشگاه استقلال به خاطر پرتاب اشیاء به داخل زمین توسط هواداران این تیم با جرایم مالی مواجه شده است.
در دیدار شب گذشته لورکوزن و بایرن مونیخ شاهد اتفاقات عجیبی بودیم.
تیم شهرداری گنبد در دومین مسابقه مرحله پلی‌اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.
خایمه رومرو وینگر راست اسپانیایی تراکتور آماده اولین بازی با پیراهن این تیم می‌شود.
شهرت و محبوبیت لیونل مسی در دنیای فوتبال به حدی رسیده است که حریفان او در دیدارهای مختلف از بازی مقابل ستاره آرژانتینی به عنوان تجربه‌ای لذت‌بخش یاد می‌کنند.
مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس همچنان برای شناسایی آسیب دیدگی خود زیر نظر پزشک سرخپوشان تمرین می کند.
اگر اسیر خوردن یک وعده تکراری و روزمره برای صبحانه شده اید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای متولدین هر ماه ویژگی‌های منحصر بفردی تعریف شده است و ما بر اساس این اطلاعات منحصر به فرد، به متولدین هر ماه صبحانه‌ای منحصر به خودشان و جفت و جور با ویژگی‌های آن‌ها در ادامه معرفی خواهیم کرد.
وزیر جهاد کشاورزی گفته است اگر میزان تقاضای محصولی بیش از عرضه باشد قاعدتا شاهد تفاوت قیمت از در کارخانه تا بازار خواهیم بود که هم اکنون این مسئله برای تراکتور وجود دارد.
تکلیف اولین تقابل مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر مشخص شد و طی آن هلند و آرژانتین در تقابلی نوستالژیک به مصاف هم خواهند رفت.
شاگردان کی‌روش ظهر امروز آخرین تمرین خود را پیش از بازی با ولز برگزار می کنند.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تیراندازی افراد ناشناس در ایذه ۵ تن را به شهادت رساند/ تکرار عملیات تروریستی ایذه در اصفهان؛ ۲ تن به شهادت رسیدند/ قاتل مرد زانتیا سوار پیدا نشد/ از قتل همسرم پشیمانم/ پلنگ سیاه بر دار مجازات/ درگیری در پارک مرد جوان را نابیینا کرد/ قتل یک زن در تاکسی/ سرقت میلیاردی مردان نقابدار از برج زعفرانیه
در جریان بازی‌های این فصل لیگ NBA، یک آمار تاریخی این مسابقات برای سومین بار تکرار شد.
چمن استادیوم شهیدعضدی رشت به زودی مثل چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر طبیعی خواهد شد و دو تیم سپیدرود و داماش می توانند بازی های خود را در این استادیوم برگزار کنند.
هفته نهم در حالی به پایان رسید که تکرار عدد شش را در رتبه بندی برترین‌های انفرادی شاهد هستیم.
یکی از دو بازیکن ایرانی آ. ا. ک در ترکیب این تیم مقابل پاناتینایکوس قرار گرفته‌اند.
کاپیتان فصل جاری تیم فوتبال پرسپولیس همچون چند فصل گذشته دچار مصدومیت زودهنگام شد تا چند هفته به استراحت بپردازد.
آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید، باز هم کمتر از 30 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.
مهاجم قائمشهری تراکتور برای دومین فصل متوالی اولین گل فصل تیمش را زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ