هافبک نساجی این بار در نقش همراه کننده شادی گل در دیدار جام حذفی ظاهر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ولی اکنون داریم به جایی می‌رسیم که احتمالاً به قطب طب سنتی تبدیل شویم و با حمایتی که ضمنی برخی از اصحاب سیاست از شبه‌علم و خرافات انجام می‌دهند، دیر یا زود باید به جای شیمی درمانی و جراحی قلب و... شاهد تجویز روغن بنفشه و فضولات حیوانی باشیم.
ماست یکی از پرخاصیت‌ترین مواد غذایی است که دارای خواص زیادی بوده و آن را می‌توان در خانه تهیه کرد. ماست‌هایی که در سوپر مارکت‌ها و... به فروش می‌رسند، اغلب شیرین و سفت هستند. به همین خاطر برخی از کدبانو‌های ایرانی علی رغم میل‌شان به جای تهیه ماست در خانه به خرید آن روی می‌آورند. در این بخش ترفندی را در تهیه ماست خانگی به شما می‌آموزیم که می‌توانید با آن یک ماست شیرین و سفت درست کنید.
زخم پنجه روی پشت لاشه و جای دندان روی پوست آن نشان می‌دهد که بوفالو توسط شیر عصر یخبندان کشته شده است
درحالی که لذت بردن از خوراکی‌های شیرین ذاتا عادت بدی نیست، اما قطعا مصرف روزانه خوراکی‌های مضر حاوی قند‌های افزوده با پیامد‌های منفی و زیان‌بار مختلفی برای سلامت بدن همراه است. با این‌حال، میوه‌هایی که طعم شیرینی محسوسی دارند، می‌توانند میل و هوس غذایی شما به مصرف خوراکی‌های شیرین را راضی نگه دارند و سلامتی شما را هم به خطر نیندازند.
در این گشت‌وگذار متوجه شدم که ایران چه سرزمین حیرت‌انگیزی است؛ آنقدر که می‌توانی در جای جای آن بالاتر از ابر‌ها قدم بزنی و هربار با دیدن ابر‌هایی که زیر پاهایت شناورند بازهم حیران شوی.
در دیدار نساجی و تراکتور، علیرضا حقیقی با واکنشهای به موقع و جایگیری مناسب، بارها دروازه نساجی را نجات داد تا با وجود دریافت یک گل، بهترین بازیکن تیمش باشد.
کارشناس اقتصادی گفت: بسیاری از دولت‌ها به علت مشکلاتی مانند محدود شدن در یک مرز مشخص شهری جهت ساختن خانه‌های مسکونی و نیز رجوع به تراکم‌سازی به جای توسعه افقی شهرها، قادر به ساختن خانه‌های مسکونی نیستند. به همین دلیل، مسئله اجاره بها نیز به محدودیت شدید عرضه ملک مسکونی ناشی از انحصار بالای زمین در شهر‌های بزرگ مرتبط است.
برای رفع شیرینی زیاد غذا، می‌توانید چند قطره عصاره لیمو به آن اضافه کنید. عصاره لیمو حاوی اسید سیتریک است که می‌تواند شیرینی را کاهش دهد و به جای آن یک طعم ترش و ملس ایجاد کند.
کارلو آنچلوتی در مورد جایگیری عجیب فده والورده در شروع بازی هفته قبل رئال برابر چلسی توضیح داد و گفت که هدف گلزنی به کپا از وسط زمین بود.
چه کسی باید یقه این داورها را بگیرد؟ آقای اکرمی، بازی برده من را با جایگیری بچگانه‌ات مساوی کردی.
در نوشیدنی‌های گیاهی که از جودوسر، سویا، بادام، بادام هندی و سایر محصولات به جای لبنیات استفاده می‌شود، می‌توانند همچنان شیر تلقی شوند.
رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!
این شهر قدیمی‌ترین و مهم‌ترین شهری است که در ساحل شرقی اقصر کشف شده شهری که ساختمان‌های مسکونی و دو برج برای نگهداری کبوتر‌ها را در خود جای داده است.
دقایقی پیش، آکونیا، همبازی مسی از آغاز دیدار فینال با مصدومیت روبه رو شد و جای خود را به نیکولاس تاگلیافیگو داد! لئو در پی شکست طلسم جام‌جهانی و وداع شیرین با فوتبال ملی است.
سالاد میوه نوعی سالاد شیرین و خوشمزه است که برای تهیه آن به جای سبزیجات از ترکیب انواع میوه استفاده می‌شود و بسیار زیبا و مجلسی است.
میرشاد ماجدی که تا چندی پیش نفر اول فدراسیون فوتبال بود، اکنون به عنوان رئیس کمیته جوانان در فدراسیون فوتبال فعالیت می کند.
شوک درمانی علاج معضلات سلامت نیست، حداقل در این مسیر باید گام به گام حرکت کرد، با طمانینه، با رصد نتایج، از پله اول ناگهان به پله آخر پریدن قربانی می‌گیرد. سر و دست و پای شکسته عاید می‌کند، شعری نگوییم که در قافیه آن بمانیم، حداقل تکرار نکنیم. کمیسیون قیمت‌گذاری جای قافیه بندی این‌سروده‌ها و بداهه‌ها نیست، ابرکمیسیون‌ها هم نمی‌توانند به این شتاب منطقی سازی قیمت‌ها را سامان دهند.
دندان شیری نقش ضروری و منحصر به فردی را در رشد کودک ایفا می‌کند، زیرا دهان کودک شما به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند دندان‌های اصلی را در خودش جای دهد. از آن جایی که دندان شیری هم بسیار ریز است، به همین دلیل به راحتی در داخل فضای دهان کودک جای می‌گیرد.
استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب شهری به جای منابع آب‌های زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز شهر تهران، راهکاری منطقی برای حفظ ذخایر ارزشمند آب‌های زیرزمینی و جلوگیری از فرونشست زمین است.
شما می‌توانید با انجام چند ترفند ساده مقدار قابل توجهی از کالری را از میزان روزانه خود حذف کنید. برای مثال، در مورد قهوه به جای قهوه‌های شیری مانند لاته و قهوه‌های سفید با خوردن قهوه سیاه با مقداری شیر حدود ۱۰۰ کالری صرفه جویی کنید.
مربای هویج رژیمی یک مربای بدون شکر است که همان عطر و طعم مربای هویج را دارد و برای پخت آن از شیره انگور به جای شکر استفاده می‌شود.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.
سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: با هدف کاهش آبرسانی بهینه به درختان حاشیه معابر، به استفاده از آبهای زیرسطحی و همچنین آب خام و حذف تانکر های آبرسان اقدام شده است.
امیرقلعه‌نویی و گل‌گهرسیرجان انگیزه‌های زیادی برای ادامه درخشش در فصل پیش رو دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ