اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار سوپرکاپ بین تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش، بایرن گل سوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. اتفاقی که یک فریم تکراری از بازی‌های این تیم محسوب می‌شود.
مسابقات لیگز کاپز امشب شاهد یک اتفاق عجیب بود.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.
کیلیان امباپه یک بار دیگر با تردید در مورد آینده اش حرف زد ولی تکرار کرد که تا پایان قراردادش که ژوئن 2024 است، برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
کیلیان امباپه یک بار دیگر با تردید در مورد آینده اش حرف زد ولی تکرار کرد که تا پایان قراردادش که ژوئن 2024 است، برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
باشگاه استقلال به خاطر پرتاب اشیاء به داخل زمین توسط هواداران این تیم با جرایم مالی مواجه شده است.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
نساجی یک بار دیگر این شانس را دارد با شکست استقلال به جام قهرمانی مسابقات حذفی نزدیک شود. تکرار این اتفاق یعنی صعود به دیدار پایانی.
در بین دو نیمه بازی تراکتور و پیکان یک اتفاق عجیب رخ داد که اعتراض اعضای دو تیم را به همراه داشت.
یک اتفاق عجیب در بازی هوادار و گل‌گهر، این مسابقه را به جنجال کشید.
تیم فوتبال استقلال در 8 بازی اخیر برابر استقلال 8 مرتبه صاحب ضربه پنالتی شده که در نوع خود اتفاق عجیبی به شمار می‌رود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که نگران تکرار یک اتفاق تلخ برای استقلال در ادامه رقابتهای لیگ برتر است گفت: متاسفانه مسئولان انضباطی رفتار همه مربیان را با یک چشم نگاه نمی‌کنند.
کیفیت پخش زنده دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت صدای روس‌ها در آورد و حتی یک شبکه تلویزیونی درخواست کرد این اتفاق برای بازی دوستانه تیم‌های ایران و روسیه تکرار نشود!
هافبک ایرانی الوکره در جریان شکست مقابل الدحیل یک نیمه در زمین حضور داشت.
شهرت و محبوبیت لیونل مسی در دنیای فوتبال به حدی رسیده است که حریفان او در دیدارهای مختلف از بازی مقابل ستاره آرژانتینی به عنوان تجربه‌ای لذت‌بخش یاد می‌کنند.
یک حاشیه در جریان دیدار پرسپولیس و نساجی مشابه اتفاق فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بود.
اتفاقی که سال گذشته برای کامران قاسمپور رخ داده بود، امسال توسط رحمان عموزاد بازهم در تیمی که رضا یزدانی سرمربی آن بود، تکرار شد.
چمن استادیوم شهیدعضدی رشت به زودی مثل چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر طبیعی خواهد شد و دو تیم سپیدرود و داماش می توانند بازی های خود را در این استادیوم برگزار کنند.
یکی از دو بازیکن ایرانی آ. ا. ک در ترکیب این تیم مقابل پاناتینایکوس قرار گرفته‌اند.
کاپیتان فصل جاری تیم فوتبال پرسپولیس همچون چند فصل گذشته دچار مصدومیت زودهنگام شد تا چند هفته به استراحت بپردازد.
آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید، باز هم کمتر از 30 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.
در صورتی که محرومیت یحیی گل‌محمدی پابرجا بماند، او و مهدی تارتار مثل بازی برگشت پارسال از روی سکو تیم شان را هدایت خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ