مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته محور اهواز تا باغملک در سال آینده به صورت بزرگراه زیر عبور می رود و عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداری جزء رشته‌های مدال‌آور تاریخ ورزش است و تلاش می‌کنیم کم‌ شدن سهمیه‌اش در بازی‌های آسیایی رخ ندهد.
کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم اراک، طبق برنامه اعلامی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود و در بازی‌های خانگی بعدی نشست خبری در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.
خبرنگار ورزش سه مطلع شد که از سوی باشگاه سپاهان تحرکاتی برای جذب هنانوف آغاز شده است.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان صنعت هسته‌ای فرمودند: زیر بار خواسته‌های زورگویانه و ادعاهای خلاف واقع نروید.
فدراسیون فوتبال مالزی به درخواست سرمربی تیم ملی، حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین نشدند.
اخیرا فیلمی از سوی قهرمانان بنام کشتی هند در فضای مجازی منتشر شده که در آن به نظر می‌رسد اعتراضات در کشتی این کشور به خشونت کشیده شده، که چنین موضوعی در میان نیست.
پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ۹۵ کیلوگرم تریاک را که زیر بار هندوانه جاسازی شده بود کشف کرد.
ملی‌پوشان سپاهان پس از ثبت گل برابر نفت آبادان چالش بامزه‌ای داشتند.
برخی معتقدند اقتصاد ایران فرصت آزمون و خطا ندارد و باید سراغ طرح‌هایی برود که در دنیا تجربه شده است. در عین حال برخی دیگر می‌گویند یارانه بنزین حق تمام مردم است و دولت باید به آن‌هایی که از این یارانه بهره‌مند نیستند نیز یارانه بدهد.
محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال در هفته بیستم لیگ برتر هنوز مشخص نشده است.
سعید اکبری مجری شبکه سوم سیما دلیل غیبت خود در برنامه‌های صدا و سیما را پافشاری برخی افراد برای حرف زدن علیه ورزشکاران اعلام کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه سیاست ضد روسی اروپا در تعیین سقف برای منابع انرژی این کشور را غیر قابل پذیرش عنوان کرد.
در این لایحه شرایط تازه پرداخت برای سازنده‌هایی که بابت هزینه‌های پروانه ساختمانی به شهرداری تهران بدهکار هستند، پیشنهاد شده است. براساس این لایحه در‌صورتی‌که طرف بدهکار یعنی سازنده تمایل داشته باشد بدهی خود بابت صدور پروانه را به صورت یکجا و نقدی پرداخت کند، از زمان ابلاغ لایحه مصوب مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی خواهد شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان، گفت: مجلس زیر بار افزایش ۱۰ و ۲۰ درصدی مستمری مددجویان نرفت.
مهاجم استقلال همچنان امیدوار است با به دست آوردن بهبودی کامل زیر تیغ جراحی نرود.
میسون گرینوود ستاره جوان منچستر یونایتد یک بار دیگر با خبر جنجالی دیگر، حاشیه ساز شد.
مینی کمپ دوم تیم ملی فوتبال از ظهر شنبه به مدت 2.5 روز آغاز خواهد شد.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: ما ممکن است زیر بار برخی از مسائل برویم، ولی هرگز زیر بار بی حجابی نمی‌رویم، ما از دهه ۶۰ تاکنون تعداد زیادی شهید دادیم برای اینکه ارزش‌های اسلامی پایمال نشود. کور خواندید اگر فکر می‌کنید با این قاعده‌ها می‌توانید حجاب و قانون الهی را زیر پا بگذارید.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ شهریور از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال جاری آخرین روز معاملاتی در اولین ماه فصل تابستان را شاهد خواهیم بود. با توجه به اینکه در هفته جاری بسیاری از نماد‌ها به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند ارزش معاملات چندان بالا نبود و بازار بی رمقی را شاهد بودیم. در گفتگو با امیر توپچی پور کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
حیوان آزاری در فضای مجازی برای سرگرمی و تفریح!
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
پرسپولیس زیربار درخواست مالی نرفت؛ اسدی در راه فولاد
رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: ‌در حالیکه مردم زیر بار فشار مشکلات معیشتی، اجاره خانه، قیمت خودروهای بی کیفیت، قطعی آب و برق، گرانی ارز و نگرانی از مذاکرات بی حاصل اتمی و هزار معضل دیگر به زانو در آمده اند؛ برخی بزرگواران در کشور به دنبال محدود سازی اینترنت و جریمه نقدی برای بدحجابی و سختگیری بیشتر بر مردم هستند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ