رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد کشورهای غرب از آغاز عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین، هزاران تسلیحات نظامی را راهی اوکراین کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین بر خلاف خواست پوتین هنوز در قدرت است. اوکراین روابط نزدیک‌تری با غرب دارد و با وجود نشانه‌هایی از برخی شکاف‌ها، ناتو متحد کی‌یف باقی می‌ماند. حتی هدف محدودتر روسیه برای تسلط بر کل منطقه شرقی دونباس نیز مبهم باقی مانده است. برای رفع این آشفتگی، پوتین به کسی روی نیاورد جز ژنرال گراسیموف.
والری گراسیموف که در اوایل ماه میلادی جاری به عنوان فرمانده نیرو‌های روسیه در اوکراین منصوب شد، سعی دارد انضباط بیشتری در ارتش روسیه ایجاد کند.
پریگوژین نیز به دستور گراسیموف برای اصلاح موی صورت سربازان واکنش نشان داد و با لحنی کنایه‌آمیز به قدیروف پیشنهاد داد که طول ریش‌هایش را دو برابر کند!
برخی از بلاگر‌های نظامی جنگ‌طلب روسیه، که از جنگ حمایت می‌کنند، اما اغلب به نحوه اجرای آن انتقاد دارند، از فرماندهی نظامی روسیه از جمله ژنرال گراسیموف فرمانده جدید عملیات ویژه به شدت انتقاد کرده‌اند.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز «والری گریساموف» را به عنوان فرمانده جدید عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین منصوب کرد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از رایزنی تلفنی رئیس ستادکل نیروهای مسلح این کشور با همتایان آمریکائی و انگلیسی خود با موضوع «بمب کثیف» خبر داد.
روز ۱۹ ژوئن سال ۱۹۴۱معادل ۲۹ خردادماه ۱۳۲۰ یک گروه خبری مامور فیلمبرداری از عملیات نبش قبر شدند. در همین حین پیرمردی که در مقبره کارگری می‌کرد التماس می‌کرد در تابوت را نگشایند، ولی پاسخی جز خنده حضار دریافت نکرد. میخ‌های درشت درپوش تابوت با دیلم بیرون کشیده شدند و پروفسور میخاییل. ام. گراسیموف از برجسته‌ترین محققان علم آناتومی پیروزمندانه جمجمه تیمور را برداشت و آن را مقابل گروه فیلمبرداران بالای سرش گرفت. فیلم به سرعت به مسکو فرستاده شد و استالین جمجمه تیمور فاتح را دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ