شهریار افندی زاده گفت: در حال حاضر در مسیرهای واقع در کریدورهای ترانزیتی عبوری از کشور شیوه‌های ترکیبی با تأکید بر ارتقای ظرفیت ترانزیتی کشور در دست عملیاتی شدن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته فنی تطبیقی استانداردهای بین‌المللی سامانه های حمل و نقل هوشمند به ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل هوایی و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری واگذار شد.
مشاور عالی معاونت هماهنگی امور مناطق از عزم شهرداری تهران برای پیاده‌سازی رویکرد طرح توسعه پیرامون حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: این مهم با ارائه راهکارها در مناطق ۲۲ گانه محقق خواهد شد.
نشست مشترک کمیته حمل و نقل بین المللی جاده ای با حضور نمایندگان آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان در مشهد برگزار شد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از احتمال افزایش ظرفیت حمل و نقل هوایی خبرداد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از احتمال افزایش ظرفیت حمل و نقل هوایی خبرداد.
عضو شورای شهر تهران گفت:حمل و نقل و آلودگی هوا ۳۳ درصد و یا به عبارتی یک سوم احکام برنامه چهارم توسعه شهر تهران را به خود اختصاص داده است.
با موافقت نمایندگان مجلس، به‌ منظور توسعه حمل و نقل عمومی و تأمین سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی به شهرداری‌های کشور اجازه داده شد تا سقف ۱۸ همت اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
مدیرکل دفتر همکاری‌های اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: پیش نویس سند همکاری‌های ایران در زمینه‌های بانکی، حمل و نقل و انرژی نیز تبادل شده و در دست بررسی است.
توسعه حمل‌ونقل هوایی ایران و امارات در دیدار روسای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و امارات، توسعه حمل ونقل هوایی بین دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، صندوق توسعه حمل و نقل با دریافت مجوز از سازمان بورس برای تکمیل پروژه ها می تواند منابع مالی تکمیل پروژه هارا از طریق بورس انجام دهد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت:در برنامه چهارم توسعه اولویت اصلی گسترش حمل و نقل عمومی و تکمیل خطوط و اضافه کردن ناوگان و اورهال مترو است.
مبلغ ۴ میلیارد دلار برای تأمین ۳۴۶ هزار وسایل حمل و نقل جدید و بهینه از محل صرفه‌جویی در مصرف سوخت، برای کاهش آلودگی هوا اختصاص یافت.
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه حمل‌ونقل گفت: بسته تامین مالی طرح‌های توسعه حمل‌ونقل تدوین می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی که می‌تواند در کاهش آلودگی هوا مؤثر واقع شود بر عهده شهردار تهران است.
عضو شورای شهر تهران گفت: تهران دیگر نفس ندارد بهتر است توسعه حمل و نقل عمومی در اولویت اول قرار گیرد تا همچون پمپاژ کننده خون به رگ‌های دود گرفته شهر عمل کند و راه نفس شهر را باز کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: تهران دیگر نفس ندارد بهتر است توسعه حمل و نقل عمومی در اولویت اول قرار گیرد تا همچون پمپاژ کننده خون به رگ‌های دود گرفته شهر عمل کند و راه نفس شهر را باز کند.
رئیس مرکز توسعه آموزش از برگزاری رویداد ایده آزاد در تکنوترنسپورت ۲۰۲۲، همزمان بانمایشگاه بین‌المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته خبر داد.
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد گفت: حمل‌ونقل عمومی یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه و یکی از معیارهای سنجش کیفیت خدمات شهری است.
شهردار تهران گفت: در بخش ون ۹۸ درصد ون ها فرسوده و نیمی از تاکسی های ما نیز از رده خارج هستند، بنابراین در بخش توسعه حمل و نقل ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم داریم.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: کلانشهرها مشکلات عدیده ای دارند که آلودگی هوا از آن جمله است و توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش این معضل ضروری است.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت:توسعه حمل و نقل هوایی عمومی را با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دنبال می‌کنیم.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد اتوبوسهای کشور فرسوده است اما توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد.
رئیس‌ هوشمندسازی حمل و نقل ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته گفت: اقداماتی برای حضور شرکتهای حوزه حمل و نقل در مناقصات شرکت کنترل ترافیک را فراهم اوردیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: خطوط ریلی و شبکه جاده ای شامل بزرگراه ها و آزادراه ها با سرعت هر چه بیشتر انجام شود چرا که شبکه حمل و نقل به مثابه ستون فقرات برای توسعه کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ