یک گروه امداد و نجات روز چهارشنبه طی عملیاتی ۱۰۱ مهاجر سرگردان را در آب‌های مدیترانه نجات داد. بر اساس داده‌های سازمان بین‌المللی مهاجرت (IOM) از سال ۲۰۱۴، نزدیک به ۲۵۰۰۰ نفر در تلاش برای عبور از دریای مدیترانه به اروپا جان خود را از دست داده یا ناپدید شده‌اند که بیش از ۱۱۰۰ نفر در سال جاری میلادی بوده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پینینفارینا تولید بی ۹۵ را محدود به ۱۰ دستگاه کرده که در مقایسه با باتیستا دیگر خودرو جدید این کمپانی که ۱۵۰ دستگاه است یک تولید محدود کامل، محسوب می‌شود.
تصاویر هوایی پیروزی باورنکردنی یک دوچرخه سوار را در آخرین لحظات نشان می‌دهد. این ورزشکار که در رتبه هشتم قرار داشت در آخرین لحظات یکی یکی از رقیبان خود پیشی گرفت و در نهایت اول شد. جالب اینجاست که نفر پشت سر این دوچرخه سوار که او نیز در رتبه نهم قرار داشت همانند او تمام تلاش خود را بکار گرفت و در رده دوم قرار گرفت.
نخستین مسابقات رنکینگ استانی کوهستان بانوان در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد برگزار شد.
کابین‌های پورشه‌هایی که کوپه هستند، طراحی کلاسیکی دارند و مانند مدل‌های دیگر مثل ماکان و کاین و پانامرا و...، به راحتی تغییر نمی‌کنند. در فضای داخلی باکستر نسل چهارم، فرمان ۳ پره کلاسیک پورشه، در کنار دریچه‌های دایره‌ای شکل و همچنین کنسول وسط شیب‌دار، بیشترین خودنمایی را دارند. از مصادیق کلاسیک بودن طراحی این بخش، می‌توان به کیلومترشمار آنالوگ آن اشاره کرد.
اخیرا یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی در پاسخ به این سوال که «کدام حیوانات اجازه حضور در کشتی نوح (ع) را نداشتند» تصاویری ترسناک و عجیب از حیوانات نفرین شده ترسیم کرده است.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش وحشیانه امروز به نابلس در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی که سوار بر خودوری خود بود را با شلیک بیش از ۴۰ گلوله به شهادت رساندند.
این خودرو بر روی چرخ‌های ۲۲ اینچی سوار می‌شود که تیونر از رینگ‌های آلومینیومی استفاده می‌کند و طراحی چند پره دارد. کالیپر‌های ترمز به رنگ رویال منت هستند که همان سایه‌ای است که روکش کابین را می‌پوشاند.
در «پارکورر برقی» همه چیز در مورد قدرت و سرعت نیست. همچنین راحتی و سازگاری سوار را در اولویت قرار می‌دهد. مجهز به دو حالت سواری است: «Flow» و «Surf» در حالی که Flow یک حالت کروز آرام را برای پیمایش در ترافیک شهری ارائه می‌دهد، Surf تجربه سواری پویاتری را فراتر از محدوده شهر ارائه می‌دهد. برای افراد ماجراجو، حالت اضافی «فلش» نوید یک سواری پر آدرنالین را می‌دهد.
شرکت بزرگ ماکت سازی آمالگام، در جدیدترین پروژه خود، به سراغ آستون‌مارتین DB ۵ ونتیج رفته است.
عکس یک خانم محجبه موتور سوار باحجاب مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
انتشار تصاویر ویدئویی از وزیر دفاع روسیه سوار بر بالگرد ارتش و بازدید از خط مقدم نبرد، این پیام روشن را مخابره کرد که رئیس جمهور این کشور مرد وفادار خود را قربانی نمی‌کند.
محمدرضا گلزار یک استوری از خودروی Lamborghini Aventador منتشر کرده است؛ خودرویی که در امارات سوار آن می‌شود.
اولین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جاده بانوان، گرامیداشت دهه مبارک امامت و ولایت در حرم امام خمینی برگزار شد.
مسی در شهر میامی در آپارتمانی سوپرلوکس زندگی خواهد کرد که قیمت آن ۹ میلیون دلار برآورد شده است. این آپارتمان در یکی از گران‌ترین مجتمع‌های مسکونی دنیا واقع شده است. برجی ۶۰ طبقه که در نزدیکی ساحل معروف میامی قرار دارد و گفته می‌شود یکی از زیباترین مناظر دنیا از پنجره آپارتمان‌های این برج قابل رویت است.
همزمان با فرارسیدن هفته صنایع دستی، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نمایشگاه داربافته‌های عشایر قشقایی بخش وردشت روستای مهرگرد شهرستان سمیرم استان اصفهان بازدید کرد.
فارس نوشت: در تصاویر منتشر شده از پهپاد جدید هوانیروز ارتش به نظر می‌رسد با توجه به ابعاد، پوشش کامل موتور و عدم مشاهده ورودی هوا شاهد استفاده از موتور الکتریکی در این پهپاد هستیم. موتور‌های الکتریکی در کاهش صدای تولیدی و بازتاب حرارتی نسبت به موتور‌های درون‌سوز برتری دارند و به سخت‌تر کشف شدن پهپاد کمک می‌کنند. این پهپاد قابلیت نصب بر روی بالگرد‌ها را دارد.
یگان اسب سوار برای تامین نظم و امنیت در روز سیزده به حضور پررنگی در پارک چیتگر تهران داشتند. تصاویری از آن‌ها ببینید.
سربازان اوکراینی که در جنگ دچار استرس و مشکلات روانی شده اند با سوارکاری و ارتباط با اسب درمان می‌شوند.
بر اساس تصاویر ثبت شده ساعت ۵:۳۰ صبح یکی از همسایه‌ها به نام بهزاد به پارکینگ آمده تا سوار بر خودرو اش از پارکینگ خارج شود. اما با مقتول درگیر شده و او را به قتل رسانده است.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
انتشار تصاویر تمرین امروز استقلال، نکته جالبی دارد و آن، شیرجه خیره کننده ارسلان مطهری است.
از آنجا که سارقان دوربین‌های مداربسته صرافی را از کار انداخته بودند تصویری به دست نیامد، اما کارآگاهان جنایی در بازبینی دوربین‌های اطراف محل سرقت، موفق شدند تصاویری از سارقان بدست آورند. تصاویر نشان می‌داد مردان نقابدار وارد مغازه صرافی شده و ۱۰ دقیقه بعد، پس از سرقت با ساک‌های پر از ارز، سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شده‌اند.
جو بایدن در جریان بازدید از نمایشگاه بین المللی خودرو در دیترویت سوار چند خودرو شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: تجمع گاز در موتورخانه طبقه منفی ۲ و ایجاد یک جرقه ناگهانی باعث انفجار شدید یک ساختمان در خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید جوزی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ