سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای نسبت به عبور و مرور از محور تهران-شهریاربه دلیل اجرای عملیات تعریض وترمیم درزهای انبساط پل که از۴مرداد تا ۱۳ شهریور انجام می شود،هشدار محدودیت تردد صادرکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان راهداری با اشاره به وجود ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت هراز از بارش باران در محور فیروزکوهخبر داد.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای از محدودیت ترافیکی در محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) خبر داد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور‌های شریانی کشور همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
سازمان راهداری با پیش‌بینی تغییرات جوی جاده‌ها و هشدار طوفان شن در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه، از کاربران جاده خواست تا احتیاط لازم را داشته باشند.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر مراحل آخر عملیات بهسازی انجام می‌شود، گفت: اکنون کار‌های مربوط به ایمنی مانده که در حال نهایی شدن است و اقداماتی از جمله نصب تابلو و علائم و خط‌کشی قسمت‌ها انجام می‌شود تا نهایتا ظرف همین هفته و در صورت تایید ایمنی محور بتوانیم بازگشایی را اعلام کنیم.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ایمن‌سازی کامل محور کرج - چالوس به بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در سیل اخیر تونل شماره دو الف و ب در محور کرج ـ چالوس مسدود و از گل و لای پر شد، گفت: تلاش می‌شود تا اواخر هفته آینده این دو تونل بازگشایی شود.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران-شمال و مسیر شهرستانک تا چالوس در محور کندوان، تا پایان وقت امروز باز می‌شود، گفت: سیلاب اخیر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به محور کندوان آسیب زد.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جدول عوارض جبران خسارات وارده به جاده ها را تا پایان سال اول برنامه تهیه کند.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش ۲۴ درصد تردد در جاده‌های کشور، ترافیک سنگین در محور‌های شمالی و یکطفره شدن جاده چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه‌شدن محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال برای تخلیه بار ترافیکی و بارش برف و باران در جاده‌های ۷ استان کشور خبر داد.
سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت در روز پنجشنبه خبر داد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی سفرها در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
در نخستین ساعات امروز ۲ مورد سقوط بهمن در محدوده پیچ سرهنگ و آیینه در حوزه جغرافیایی استان البرز رخ داد که با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راهور این مسیر حوالی ساعت ۱۰ به روی وسایط نقلیه موتوری مسدود شد.
مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی همه محورهای اصلی و شریانی کشور بعد از بارش‌های اخیر خبر داد و گفت: ۵ محور غیر شریانی و ۲۱۰ راه روستایی همچنان مسدود است.
مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:طبق آخرین وضعیت راه‌های کشور؛۲ محور اصلی و ۳ محور فرعی مسدود است.
داریوش امانی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه‌های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای با ۱۳۰هزارو ۷۵۶.۴ میلیاردریال اعتبارهزینه شده وبا ۲۰۶ هزارمیلیارد ریال ارزش ریالی به بهره‌برداری می‌رسد.
سازمان راهداری کشور هم با ورود سامانه جدید بارشی شال و کلاه کرد.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی سازی از ۶۵ سامانه توزین در حال حرکت که مجهز به دوربین پلاک خوان و سامانه توزین محوری است، رونمایی شد.
مدیرکل دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تشکیل کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل در ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های سراسر کشور خبر داد.
غلامعباس بهرامی‌نیا از آمادگی کامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمات رسانی به هم وطنان خبر داد: در کل کشور ۱۲۰۰ نفر نیروی راهدار در ۱۱۵ پایگاه راهداری مشغول به خدمات رسانی هستند.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در جاده چالوس و تردد روان سه محور منتهی به مرزهای غربی کشور از جمله شلمچه-خرمشهر خبر داد.
مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: سازمان راهداری تابع تصمیم ستاد اربعین برای جابه‌جایی زائران از پایانه‌های مسافربری است.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به آسیب دیدن ۲۳۸۰ کیلومتر انواع راه‌های روستایی، فرعی و اصلی افزود: در جریان سیل اخیر ۱۰۰۰ دستگاه ابنیه فنی در محور‌های مواصلاتی آسیب دیدند و تا روز گذشته دو محور شریانی و غیرشریانی مسدود باقی مانده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ