سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۷ درصدی سرقت در تهران در چهار ماه نخست سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکه روزنامه‌فروشی منطقه چهاردانگه که چیزی جز سیگار و خوراکی نداشت، فقط توانست بخشی از حرف و حدیث‌های پر از ترس و ارعاب را در خود جای دهد. حرف و حدیث‌هایی که ناشی از انتشار تصاویر یک سرقت مسلحانه عجیب بود.
دکه روزنامه‌فروشی منطقه چهاردانگه که چیزی جز سیگار و خوراکی نداشت، فقط توانست بخشی از حرف و حدیث‌های پر از ترس و ارعاب را در خود جای دهد. حرف و حدیث‌هایی که ناشی از انتشار تصاویر یک سرقت مسلحانه عجیب بود.
سرقت سردیس اسطوره استقلال از شمال شهر تهران!
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری اعضای باند سرقت خبر داد و گفت: سارقان به ۶۰ فقره سرقت معترف شدند که تاکنون ۴۵ نفر از شکات شناسایی شده اند.
سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند۳ نفره سارقان حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زن جوانی که اموال داخل گاوصندوق منزلی را در شمال تهران سرقت کرده بود خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳۰ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای خبر داد که از مغازه‌های بازار تهران سرقت می کردند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از کاهش ۲۸ درصدی پرونده‌های قضایی در حوزه سرقت طی ۹ ماهه ابتدایی سال جاری در شهر تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در این مرحله از طرح کاشف که در امتداد همان طرح تشدید مبارزه با سارقان است، ۵۱ باند سرقت شناسایی و منهدم شد، گفت: در مجموع ۲۴۰ نفر از سارقان پایتخت در این مرحله از طرح دستگیر شدند که از این تعداد حدود ۸۰ درصد یعنی ۱۸۴ نفر سابقه‌دار هستند.
شهریار- رئیس پلیس غرب استان تهران از انهدام باند سرقت مسلحانه در شهرستان های غرب این استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۳ تیغه شمشیر کشف شد.
فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز دیگر هیچ اراذل و اوباشی وجود ندارد و پرونده‌های این بخش به پایان رسیده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی آمار سرقت در استان تهران، بر ضرورت تعیین قاضی ناظر بر مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح از کامیون های عبوری در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این راستا پنج متهم دستگیر شدند.
رئیس قوه قضاییه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف ۷۰ درصدی خودروهای سرقتی در تهران خبر داد و گفت: طرح شناسنامه دار کردن قطعات خودرو در حال اجرا است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف ۷۰ درصدی خودروهای سرقتی در تهران خبر داد و گفت: طرح شناسنامه دار کردن قطعات خودرو در حال اجرا است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در بررسی داخل خودروی متهمان تعدادی لوازم سرقتی اعم از سه عدد باکس بزرگ و دو دستگاه ضبط خودرو با مارک‌های مختلف که ساعاتی قبل سرقت شده بود، کشف و ضبط شد. متهمان هم که ۲۰ تا ۲۷ سال سن داشته و ساکن یکی از استان‌های مجاور تهران بودند، تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند و مدعی شدند که برای تفریح دست به این سرقت‌ها زده‌اند.
اعضای این باند، اسفند سال گذشته بود که تصمیم به اجرای نقشه‌های بزرگ سرقت از صرافی‌ها را کشیدند. آن‌ها که پنج نفر بودند، با لباس نظامی خود را مامور معرفی کرده و وارد یک صرافی در مرکز تهران شدند. ساعت ۱۲ ظهر بود که نقشه خود را عملی کردند. آن‌ها مدعی شدند که در خصوص این صرافی تخلفاتی گزارش شده و باید آنجا را بررسی کنند.
سرقت گردنبند زنان توسط مردان موتورسوار در شرق تهران
متهم گفت: در زندان با سه همدستم آشنا شدم که هر کدام از آن‌ها متخصص سرقت از خانه بودند. شب‌ها در زندان دور هم جمع می‌شدیم وبرنامه‌ریزی می‌کردیم پس از آزادی از زندان یک باند حرفه‌ای سرقت از خانه‌های شمال تهران را تشکیل دهیم. حدود ۶ ماه قبل، یکی یکی از زندان آزاد شدیم و وقتی هر ۴ نفرمان بیرون آمدیم، نقشه‌ای را که در سر داشتیم اجرا کردیم. به سراغ خانه‌های شمال تهران می‌رفتیم و با دیدن آپارتمان یا خانه ویلایی که چراغش خاموش بود زنگ خانه را به صدا درمی آوردیم.
پاکبان‌ها تمام نقاط شهر را در نیمه‌های شب و اوایل صبح زیر پا می‌گذارند تا کوچه و خیابان را با کمترین آلودگی تحویل شهروندان بدهند، اما کمتر کسی پای درد و دل آن‌ها نشسته است تا بداند در شب‌های خلوت تهران، حاشیه بزرگراه‌ها و در برابر شهروندان بی‌حوصله چه خاطراتی در ذهن این افراد نقش بسته است.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان پلیس، زورگیری، آدم‌ربایی، ضرب و جرح و ۸ فقره سرقت از پیک‌های موتوری صرافی‌های تهران به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.
جلیلیان با اشاره به دستگیری یک سارق منزل نیز اظهار کرد: وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده شهرری سبب شد تا این موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران دایره تجسس کلانتری شهرری قرار گیرد.
رسیدگی به این پرونده از اوایل سال گذشته با گزارش سرقت از خانه‌ای در یکی از محله‌های غرب تهران آغاز شد. پس از حضور مأموران در محل ۷ سارق که سه نفر از آن‌ها افغانستانی بودند در صحنه جرم بازداشت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ