رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف ۷۰ درصدی خودروهای سرقتی در تهران خبر داد و گفت: طرح شناسنامه دار کردن قطعات خودرو در حال اجرا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ایمنی بدن ما از چند دفاع هوشمند ساخته شده است اما اگر این سیستم های دفاعی از بین بروند، می تواند منجر به بیماری هایی مانند ام اس (MS) شود. دانشمندان ممکن است راهی جدید برای کنترل پاسخ های خودایمنی بالقوه خطرناک یافته باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
کهربا قطعاً حالت منحصر به فرد بودن خود را حفظ نموده‌است و در بازسازی اکوسیستم و ارگانیزم‌ها مفید می‌باشد. کهربا گاهی شامل جانوران یا مادهٔ گیاه است که در صمغ گرفتار می‌شوند. حشرات، عنکبوت‌ها و حتی تارشان، کرم‌ها، قورباغه‌ها، سخت پوستان، باکتری‌ها و آمیب‌ها، میکروفسیل‌های دریایی، چوب، گل‌ها و میوه، مو، پر و سایر موجودات ریز در کهربا ۱۳۰ میلیون سال قبل یافت می‌شده‌است.
شرکت معدنکاری نورگه ماینینگ گفت که ۷۰ میلیارد تن از منابع تجدیدناپذیر ممکن است در جنوب غربی نروژ در کنار ذخایر دیگر مواد معدنی استراتژیک مانند تیتانیوم و وانادیوم کشف شده باشد.
لاهیجان- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۲ دستگاه خودرو احتکار شده در بازرسی از یک انبار در لاهیجان خبر داد و گفت: ارزش خودروها ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
قزوین- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از شناسایی و دستگیری یک متخلف دارویی و کشف و ضبط ۷۰ کیلوگرم داروی غیرمجاز خبر داد.
ارومیه- رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی جاعلان ۷۰ هزار دلار جعلی طی عملیات ضربتی دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از کشف انبار احتکار دارو به ارزش ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.
سمنان- رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: ۷۰ تن گندم احتکار شده از سه انبار استان سمنان کشف و ضبط شده است.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف ۶ دستگاه تریلر سردخانه دار حاوی ۷۰ تن مرغ منجمد قاچاق توسط مرزبانان خرمشهر در مرز شلمچه خبر داد.
قیصری با اشاره به پیچیدگی پرونده قتل از اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی در این خصوص، خاطرنشان کرد: پس از گذشت کمتر از یک ماه کارآگاهان پلیس موفق شدند سه متهم اصلی پرونده را در شهرستان آمل و یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی کردند.
کشف تریاک در معده ۲ زن مسافر/ دستگیری عامل نزاع مرگبار در کمتر از 6 ساعت/ ردپای میهمان آشنا در قتل زن ۷۰ ساله/ قاتل اجاره ای دستگیر شد/ زن عصبانی شوهر سابقش را آتش زد/ ۴ کشته و ۶ مجروح در انفجار مرگبار مواد محترقه/ کلاهبرداری اینستاگرامی با نام افراد مشهور/ راز ۵ مرگ در صندوقچه اسرار/ مجازات اعدام برای پسر متجاوز
سمنان- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه طی ۱۰ ماهه گذشته ۷۰۰ تن مواد مخدر کشف شد، گفت: بیشتر این کشفیات در شرق کشور بوده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
باستان شناسان در جایی که در گذشته پایه فواره بود، آثاری از جمله ۲۶ سنجاق برنزی لباس، یک دستبند، دو مارپیچ فلزی، یک دندان حیوان، مهره‌های کهربا و بیش از ۷۰ ظرف سرامیکی کشف کردند. باستان شناسان معتقدند که کشف چنین وسایلی در این چاه، آن را از سایر چاه‌های کشف شده در این محل متمایز می‌کند.
این گونه تمساح که «Titanochampsa iorii» نام دارد، نزدیک به ۷۰ میلیون سال پیش روی زمین وجود داشته و هم‌دوره دایناسور‌های غول‌پیکر علف‌خوار «تیتاناسور» بوده است. به گفته پژوهشگران، این گونه از تمساح‌ها اندازه‌ای بین ۳ تا ۶ متر و قدرت گازگرفتن فوق‌العاده بالایی داشته‌اند.
تایباد ـ مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۷۰ کیلوگرم بذر آنغوزه قاچاق در معبر زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند سازمان یافته قاچاق سلاح و کشف ۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از آنها در ارومیه طی عملیات مشترک نیروهای مرزبانی و پلیس استان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف ۷۰ درصدی خودروهای سرقتی در تهران خبر داد و گفت: طرح شناسنامه دار کردن قطعات خودرو در حال اجرا است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۷۰ گونه کوسه ماهی در آب‌های جنوب کشور وجود دارد که در خطر انقراض هستند و در میان این گونه‌ها بیش از همه کوسه‌های سفید در معرض انقراض قرار دارند و متاسفانه بخش قابل توجه محموله‌های قاچاق کشف شده هم مربوط به این گونه است.
دستگاه پلیسی و امنیتی در تمام کشور‌ها به این ضعف خود معترف است که با وجود تجهیز به جدیدترین امکانات شناسایی و کشف، با وجود در اختیار داشتن بهترین خبرچین‌ها و نیرو‌های نفوذی و افسران رابط اطلاعاتی، با وجود همه تلاش‌ها برای ردزنی تولید و توزیع و ترانزیت مواد، حداکثر موفقیت در مبارزه با قاچاق، از ۳۰ درصد بیشتر نیست و شبکه قاچاق همیشه ۷۰ درصد جلوتر از دستگاه مقابله می‌دود.
در حالی که وزارت صمت قیمت سیمان را کیسه ای ۵۰ هزار تومان اعلام کرد، اما در بورس کالا ۳۵ هزار تومان کشف قیمت شده و انبوه سازان نرخ آن را کیسه ای ۶۰ و مرکز آمار ۷۰ هزار تومان اعلام کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ