پاکبان‌ها تمام نقاط شهر را در نیمه‌های شب و اوایل صبح زیر پا می‌گذارند تا کوچه و خیابان را با کمترین آلودگی تحویل شهروندان بدهند، اما کمتر کسی پای درد و دل آن‌ها نشسته است تا بداند در شب‌های خلوت تهران، حاشیه بزرگراه‌ها و در برابر شهروندان بی‌حوصله چه خاطراتی در ذهن این افراد نقش بسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نمایشگاه ایران نانو سال جاری، تلاش ویژه‌ای برای بازدید هیات‌های خارجی از نمایشگاه نانو توسط وزارت امور خارجه صورت گرفته است.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: هیأت کارشناسی متشکل از کارگروه‌های مختلف برای بررسی ابعاد مختلف حادثه خلازیر تعیین شده است.
پس از دیدار امروز میان رئیس‌جمهور ترکیه با همتای الجزایری‌ خود در کاخ دلمه‌باغچه استانبول، مذاکرات هیات‌های آنکارا و الجزیره نیز برگزار شد.
یک منبع آگاه گفت: رویه‌ای که وزارت بهداشت طی یک‌سال و نیم اخیر از طریق روسای دانشگاه‌های زیرمجموعه خود در پیش گرفته به این شکل است که یا استاد پیشکسوت و عضو هیات علمی را زودتر از ۳۵ سال سابقه خدمت بازنشسته کرده‌اند یا اینکه شرایط کار و حضور علمی برای چهره پیشکسوت آموزش پزشکی را به گونه‌ای محدود و دشوار کرده‌اند که استاد پیشکسوت داوطلب استعفا دهد و کناره‌گیری شود.
آیا هاب‌های پتروشیمی ایران، به شهرهای سوخته تبدیل می‌شوند؟ آیا صدها‌میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پتروشیمی، فدای سودآوری چند انحصارگر (مثلا در تولید یوتیلیتی) می‌شود؟ آیا ناقوس مرگ پتروشیمی‌ها با ناکارآمدی مدیران بالادستی، به‌‌‌‌‌‌صدا در می‌آید؟ روی پل اقتصاد و صنعت، چه کسی ایستاده است و در صدد تخریب چیست؟
مذاکرات هیات‌های ترکیه، روسیه، ایران و سوریه در چارچوب بیستمین اجلاس آستانه به پایان رسید.
رئیس یکی از هیات‌های فوتبال به مطرح شدن بحث درخواست ۵۰۰ میلیونی برای تغییر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
منابع فلسطینی از سفر هیات‌های از جنبش حماس و جهاد اسلامی به پایتخت مصر در روزهای آتی خبر می‌دهند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با هدف کم‌کردن فاصله بازار کار و آموزش، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در جوار کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی ارائه خواهد کرد.
بررسی مصوبات انتخاباتی مهمترین دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه) سی و یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی بود. جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
در بخشی از این گزارش آمده است: هیات‌های آمریکایی که در هفته‌های اخیر به عربستان سفر کرده‌اند اظهارات روشن و صریح از مقامات سعودی شنیدند مبنی بر اینکه هرگز از برقراری روابط جدید و بلندپروازانه خود با هر قدرت اقتصادی یا سیاسی در جهان که تأمین کننده منافع ما و منافع کل منطقه است، منصرف نخواهیم شد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پاسخ عجیبی به ابهامات اساسنامه‌ هیات‌های فوتبال داد و با بیان اینکه به زودی اصلاحاتی در آن صورت می‌گیرد، از منتقدان خواست حساس نشوند!
حجت الاسلام مجید باباخانی گفت: پرداختن به موضوع زنان و تفسیر صحیح از زن در هیات باعث می شود تا بسیاری از مسائل حل شود. هیات برای عموم مردم بی حجاب بد حجاب و برای هر کسی و هر فکری باید برنامه داشته باشد.
اساسنامه هیات‌های فوتبال استانی به تصویب هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید.
طی روزهای آینده و به منظور بررسی استعفای رئیس فدراسیون شطرنج، روسای هیات‌های استانی این رشته نشستی را تشکیل خواهند داد.
بولتن دانشمندان اتمی در پس‌زمینه بحران اوکراین و افزایش هراس‌ها از وقوع جنگ اتمی، با اصلاح مجدد ساعت موسوم به «آخرالزمان»، فاجعه نیمه‌شب را روی تنها ۹۰ ثانیه تنظیم کرد.
کاخ سفید در بحبوحه تشدید هراس‌ها از انتقام ایران، تدابیر امنیتی برای حفاظت از دو تن از مقامات دولت سابق این کشور را تمدید کرد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از حضور کشورهای متقاضی بازدید از «دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت» میزبانی می‌کند.
داور بازنشسته فوتبال نسبت به برخی موضوعات در رابطه به چینش داوران و وظایف کمیته داوران موضع‌گیری کرد.
سرپرست هیات‌های ورزشی دانشجویان آذربایجان شرقی و گیلان منصوب شدند.
پخش آنلاین و زنده مراسم‌های عزاداری ماه صفر و ایام اربعین حسینی در سراسر کشور و دسترسی به آرشیو صوتی و تصویری برخی هیئات با سامانه تکیه امکان پذیر است.
اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی طی ماه‌های گذشته اقدامی برای برگزاری انتخابات نداشته در حالیکه هفت هیات این استان در بلاتکلیفی به سر می‌برند.
چند سال است که بعضی هیات‌های مذهبی، برای عزادارانِ حسینی، کنار چایِ قند پهلو، قلیان، چاق می‌کنند. شیوه جدیدی که گفته می‌شود تعدادی از هیئات و مجالس مذهبی برای جذب عزاداران به سبک قهوه خانه و به صرف چای و قلیان، باب کرده اند.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در گزارش‌های هیات‌های اعزامی و تیم‌های بررسی حادثه آبادان، تاکنون گزارشی مبنی بر قصور یا تقصیر مستقیم یا غیرمستقیم استاندار سابق خوزستان در متروپل تسلیم دادگستری استان خوزستان نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ