فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز دیگر هیچ اراذل و اوباشی وجود ندارد و پرونده‌های این بخش به پایان رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباش منطقه سر آسیاب تهران که با تهدید با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی بین شهروندان کرده بود، خبر داد.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن (حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی) به دو نفر حمله کرده و به‌شدت آنان را مورد ضرب شتم قرار داده‌اند. در این فیلم یکی از ضاربین می‌گوید من برای ۲۰۰ هزار تومان آدم می‌کشم و یک نفر دیگر می‌گوید بکش. ضاربین بعد از درگیری و ضرب و شتم، به‌صورت عادی از ساختمان خارج شدند. گفته می‌شود فرد مضروب از مرگ نجات یافته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است و ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند. منبع: برنا
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی درپی انتشار ویدیویی از حمله اراذل و اوباش به خانه‌ای در محله جردن ارائه کرد.
به گفته معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران، با دستگیری ۷ شرور در عملیات منسجم پلیسی به دست آمد سرکرده این باند شرارت به استان‌های شرقی کشور متواری و با شناسایی مخفیگاه جدید وی دستگیر شد.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که با عربده کشی و قدرت نمایی و قطع عضو شهروندی باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از وقوع سه درگیری دسته جمعی بین اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۷ نفر دستگیر شدند.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از وقوع سه درگیری دسته جمعی بین اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۷ نفر شرکت کننده در نزاع ها دستگیر شدند.
دماوند- با اجرای طرح امنیت اجتماعی پلیس در سطح شرق استان تهران یک نفر از اراذل و اوباش سطح یک تهران در منطقه مهرآباد رودهن دستگیر شد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش این منطقه خبر داد و گفت: در بازدید از مخفیگاه این افراد سه قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۳۹ فشنگ جنگی و ۵ خشاب کشف شد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش متواری و کشف یک قبضه اسحله به همراه مقداری فشنگ خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش متواری و کشف یک قبضه اسحله به همراه مقداری فشنگ خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک شرور در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز سطح شهر تهران خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، گفت: اراذل و اوباش منطقه فلاح دستگیر شدند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران: چند روز پیش ۲ گروه اراذل و اوباش در کافه‌ای در جردن قرار دعوا می‌گذارند. بعد از زد و خورد و تخریب کافه در کمتر از یک روز عوامل اصلی این دعوا شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۲ گروه اراذل و اوباش در کافه‌ای در محله جردن خبرداد.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش در جنوب غرب تهران خبر داد.
فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ: شنیدیم رهبر انقلاب از منطقه شوش و مولوی گله‌ای کردند از بهمن ۱۳۹۷ که کار را شروع کردیم پارک و کوچه و خیابانی نبود که مملو از معتاد نباشد./امروز بیش از ۹۰ درصد نقاط شوش و مولوی و هرندی پاکسازی شده است./عرض و اندام اراذل و اوباش در تهران برچیده شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کشف دو دشتگاه تلفن همراه از متهم گفت: از متهم ۲۵ ساله دو دستگاه گوشی سرقتی کشف شد. وی همچنین در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرد و ۱۰ تن از مالباختگان نیز متهم را شناسایی کردند.
پاکبان‌ها تمام نقاط شهر را در نیمه‌های شب و اوایل صبح زیر پا می‌گذارند تا کوچه و خیابان را با کمترین آلودگی تحویل شهروندان بدهند، اما کمتر کسی پای درد و دل آن‌ها نشسته است تا بداند در شب‌های خلوت تهران، حاشیه بزرگراه‌ها و در برابر شهروندان بی‌حوصله چه خاطراتی در ذهن این افراد نقش بسته است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۹ اراذل و اوباش که قصد قدرت نمایی و برهم زدن نظم عمومی را در محله بی سیم داشتند خبر داد و گفت: متهمان در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.
رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند قاچاق انسان و جعل گذرنامه در تهران خبر داد و گفت: ۳۰۴ نفر از اراذل و اوباش سطح دار در طرح اقتدار پلیس امنیت دستگیر شدند.
معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۸ اراذل و اوباش خطرناک جنوب تهران خبر داد.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات از دستگیری ۴۶ نفر از اراذل و اوباش شهر تهران خبر داد و گفت: پلیس ۵۴ قبضه سلاح گرم و سرد از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، کشف کرد.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ