جلیلیان با اشاره به دستگیری یک سارق منزل نیز اظهار کرد: وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده شهرری سبب شد تا این موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران دایره تجسس کلانتری شهرری قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرد سرایدار وقتی ثروت افسانه‌ای صاحب‌خانه را دید از کارش استعفا داد و با تشکیل باند سرقت خانوادگی اقدام به سرقت خانه‌ها در منطقه جردن کرد.
یک شرکت کوچک خانوادگی موسوم به «ویلسون ارواسپیس» (Wilson Aerospace) مستقر در کلرادو، از شرکت «بوئینگ» (Boeing) به دلیل طیف گسترده‌ای از ادعا‌های مربوط به مالکیت معنوی به سرقت رفته در دو دهه گذشته شکایت کرده است.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، دختر گمشده به همراه طلاهایش به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خبر داد و گفت: متهم با وعده‌های دروغین ازدواج طلاهای دختر جوان را سرقت کرده بود.
تنها ۳۷ سال سن داشت که دست از آزار و اذیت اعضای خانواده برداشته و همراه با پسر ۱۵ ساله‌اش قتل‌های سریالی خود را آغاز می‌کند. کالینگر با عنوان فروشنده به منازل وارد شده و سپس دست به سرقت، تجاوز و آزار جنسی می‌زند که در این اقدامات ۳ نفر به شکل فجیعی با چاقو مثله شده و به قتل می‌رسند. حتی یکی از این افراد جوزف جونیور پسر خودش بوده است.
غریب با اعلام اینکه متهمان با بستن دستان و چشمان گروگان‌ها و توسل به زور و ضرب و جرح و آزار و اذیت گروگان‌ها از آن‌ها اخاذی و اقدام به سرقت اموال آنان کرده اند، افزود: متهمان پس از آن که گروگان‌ها را به مخفیگاه خود در اطراف شهر قم می‌بردند از آن‌ها فیلم گرفته و خانواده آن‌ها را در قبال پرداخت پول تهدید می‌کردند.
د‌ختر خانواد‌ه د‌ر خصوص نحوه اطلاع از سرقت طلا و جواهرات ماد‌رش گفت: د‌ر زمان انتقال ماد‌رم به بیمارستان و د‌ر حالی که د‌اخل آمبولانس کنار او حضور د‌اشتم، متوجه کبود‌ی‌های روی د‌ست ماد‌رم شد‌م که هیچ طلایی د‌اخل آن نبود.
معمای مرگ مرموز زن کلکسیونر در برج ولنجک/ ۱۲ میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!/ خانواده دختر ۱۰ ساله از قصاص قاتل گذشتند/ ماجرای باند ۱۱۱/ محاکمه زوج جنایتکار به اتهام قتل مرد نیکوکار/ ۵ میلیون تومان برای سرقت هر کامیون!/ سرقت طلای مسافران برای کمک به پسر افسرده
وزیر کشور در مورد پیگیری حقوقی برای محاکمه کسانی که در دستگاه سرکوب رژیم پهلوی بودند و این اواخر هم در تجمعات ضدانقلاب شرکت می‌کنند، گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در آن دوره منابع مالی کشور را غارت کرده‌اند باید مورد پی‌گیری قرار گیرند. پول‌هایی که خانواده پهلوی صرف عشرت و خوش گذرانی خود می‌کنند از کجا آورده‌اند؟ دارایی‌های مردم را سرقت کرده‌اند و این مساله باید رسیدگی شود.
وزیر کشور در مورد پیگیری حقوقی برای محاکمه کسانی که در دستگاه سرکوب رژیم پهلوی بودند و این اواخر هم در تجمعات ضدانقلاب شرکت می‌کنند، گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در آن دوره منابع مالی کشور را غارت کرده‌اند باید مورد پی‌گیری قرار گیرند. پول‌هایی که خانواده پهلوی صرف عشرت و خوش گذرانی خود می‌کنند از کجا آورده‌اند؟ دارایی‌های مردم را سرقت کرده‌اند و این مساله باید رسیدگی شود.
بچه‌ها همه جا می‌دوند؟ صدای تلویزیون در بلندترین حالت خود و صدای پینگ بازی‌های ویدیویی شما را دیوانه می‌کند؟ تمام آن دعوا‌های دائمی که می‌توانی از درب بشنوی، سرت را به انفجار وادار می‌کند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه سارقان یک فروشگاه زنجیره ای در شاهرود به دام پلیس افتادند، گفت: این سارقان که به صورت خانوادگی فعالیت داشتند به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شده نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل و...، اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می کنیم.
پلیس به سراغ عروس خانواده رفت و او را دستگیر کرد. این زن نیز تحت بازجویی قرار گرفت و در نهایت به سرقت از خانه پدرشوهرش اعتراف کرد. او کینه از پدرشوهرش را انگیزه خود از این سرقت اعلام کرد. همچنین با اطلاعاتی که این زن در اختیار تیم تحقیق قرار داد، دو سارق اجیرشده نیز شناسایی و دستگیر شدند. در نهایت با قرار قانونی هر ٣مجرم در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفتند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، معتقد است که حادثه رخ داده برای خانواده رحیم استرلینگ تاثیر منفی روی عملکرد این بازیکن نداشته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف اجساد دختر و پسر گمشده در خودرو/ انهدام باند مأموران قلابی مسلح در هرمزگان/ فرجام ازدواج با مرد پولدار!/ مجازات مرگ، پایان درگیری بر سر پارک خودرو/ کارگاه رنگ آمیزی برای رینگ‌های سرقتی!/ گروگانگیری خانوادگی برای انتقام از همسر سابق
رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال ۱۴۰۰ با شکایت خانواده‌ای در دادگستری شیراز آغاز شد. اعضای این خانواده در شرایطی که در پارک دراک حضور داشتند، طعمه ۳ جوان خشن شدند. آنطور که آن‌ها می‌گفتند، مهاجمان با تهدید چاقو اموال‌شان را سرقت کردند و در ادامه با جدا کردن مردان، زنان و دختران آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ کارگر سردخانه در آتش سوزی مینی بوس/ رفتار‌های عاشقانه حیله‌ای برای جدایی/ کلاهبرداری هزار میلیاردی یک خانواده در قائمشهر/ بازی مرگ در سراسیمگی انتقال مواد مخدر/ رهایی از قصاص چشم مثل یک معجزه/ زعفران دزدی تاجر قلابی با برگ‌های خشک!/ شگرد عجیب تاجر قلابی برای سرقت از طلافروشی‌ها
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شیوه سرقت این باند سرقت موبایل گفت: این افراد با مراجعه به مردمی که در پارک بودند مدعی می‌شدند که به تلفن احتیاج داشته و مشکلی برایشان ایجاد شده و باید سریعا با خانواده تماس بگیرند و به این طریق گوشی موبایل را گرفته و به نام تماس با خانواده اقدام به سرقت گوشی می‌کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف جسد مثله شده زن جوان در گاری زباله!/ پسر رودسری با داس خون به پا کرد/ ۲ برادر در آتش سوخت قاچاق سوختند/ سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی/ مادرکشی هولناک و قتل عام خانوادگی در شمال کشور/ سارقی که رتبه سوم کنکور بود/ خودرو دزدی با طنازی شیطانی!/ محاکمه آخرین عضو یک گروه داعشی در ایران
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد: ۶ سارق زن و مرد که عضو یک خانواده هستند با ۳ خودروی پراید، تیبا و پژو ۴۰۵ تحت عنوان مسافرکش بانوان را سوار بر خودرو خود کرده و با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت طلای آن‌ها کرده‌اند.
معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: سرعت ما در ریشه کنی بی‌سوادی به نسبت بسیاری از کشورها خصوصاً کشورهای همسایه بسیار بالا و سطح سواد در حد مطلوبی است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در مسیر باخت شطرنج زندگی!/ جیب‌بری خانوادگی در بازار تهران/ قتل کارآموز وکالت در هاله‌ای از ابهام/ درگیری خونین قصاب‌ها به خاطر ۱۰ میلیون تومان/ جزئیات جدید از آتش زدن دختر جوان در کلینیک زیبایی/ کلاهبرداری با اسکناس‌های جعلی/ خاکسترنشین عشق خیابانی!/ زن کینه توز سرکرده باند سرقت را لو داد
برای دو متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، پیش‌تر به اتهام سرقت، در یکی از استان‌ها پرونده تشکیل شده بود و آنها سابقه‌دار بودند؛ لذا دادستان انتظامی قضات باید این موضوع را بررسی دقیق کند که آیا در رسیدگی به آن پرونده، کوتاهی‌ و قصوری از ناحیه مرجع رسیدگی کننده صورت گرفته است؟ و اینکه آیا این دو متهم پرونده فعلی در پرونده سابق از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ