ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح از کامیون های عبوری در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این راستا پنج متهم دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر مبارزه قاطعانه با زورگیری و گوشی قاپی در کشور، گفت: طی ۴ ماه اول امسال ۱۹۹ باند سرقت گوشی تلفن همراه منهدم شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت از منزل در شمال شرق تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای یک باند سرقت اماکن خصوصی در شرق شهر تهران خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند چهار نفره سارقان احشام و دستگیری مالخر در یکی از روستاهای آذربایجان غربی با همکاری پلیس سمنان خبر داد.
چپ شدن کامیون به علت سرعت زیاد بر روی شاسی بلند تصادف هولناکی را رقم زد.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری اعضای باند سرقت خبر داد و گفت: سارقان به ۶۰ فقره سرقت معترف شدند که تاکنون ۴۵ نفر از شکات شناسایی شده اند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند۳ نفره سارقان حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت خودرو در جنوب تهران، خبر داد.
سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۳۵ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران و به خصوص مناطق شمالی تهران اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت محتویات داخل خودرو در تهران، خبر داد.
معمای مرگ مرموز زن کلکسیونر در برج ولنجک/ ۱۲ میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!/ خانواده دختر ۱۰ ساله از قصاص قاتل گذشتند/ ماجرای باند ۱۱۱/ محاکمه زوج جنایتکار به اتهام قتل مرد نیکوکار/ ۵ میلیون تومان برای سرقت هر کامیون!/ سرقت طلای مسافران برای کمک به پسر افسرده
شهریار- رئیس پلیس غرب استان تهران از انهدام باند سرقت مسلحانه در شهرستان های غرب این استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۳ تیغه شمشیر کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده‌اند.
مشهد ـ رئیس پلیس آگاهی مشهد گفت: باند سرقت گوشی در مشهد شناسایی و دستگیر شد که طبق اعتراف متهمان ۴۰۰ دستگاه گوشی توسط مالخر تبعه خارجی به افغانستان منتقل شده است.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: مهمانان ناخوانده و شیک پوش پس از انتقال به مقر انتظامی و مواجهه با تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته ورودی تالارها و لباس‌ها و مدارک کشف شده در صندوق عقب خودرو پیکان به ۲۵ فقره سرقت از مهمانان مجالس عروسی اعتراف کردند.
سردسته باند سرقت از صرافی‌ها
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۱۴ باند سرقت، کشف ۱۳ قبضه سلاح جنگی و ۷۷ قبضه سلاح سرد در شصتمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد: ۶ سارق زن و مرد که عضو یک خانواده هستند با ۳ خودروی پراید، تیبا و پژو ۴۰۵ تحت عنوان مسافرکش بانوان را سوار بر خودرو خود کرده و با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت طلای آن‌ها کرده‌اند.
تشکیل باند سرقت از خانه در زندان
متهم گفت: در زندان با سه همدستم آشنا شدم که هر کدام از آن‌ها متخصص سرقت از خانه بودند. شب‌ها در زندان دور هم جمع می‌شدیم وبرنامه‌ریزی می‌کردیم پس از آزادی از زندان یک باند حرفه‌ای سرقت از خانه‌های شمال تهران را تشکیل دهیم. حدود ۶ ماه قبل، یکی یکی از زندان آزاد شدیم و وقتی هر ۴ نفرمان بیرون آمدیم، نقشه‌ای را که در سر داشتیم اجرا کردیم. به سراغ خانه‌های شمال تهران می‌رفتیم و با دیدن آپارتمان یا خانه ویلایی که چراغش خاموش بود زنگ خانه را به صدا درمی آوردیم.
باند ۱۰نفره سرقت سیم و تجهیزات ریلی متلاشی شد
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان پلیس، زورگیری، آدم‌ربایی، ضرب و جرح و ۸ فقره سرقت از پیک‌های موتوری صرافی‌های تهران به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ