اعضای این باند، اسفند سال گذشته بود که تصمیم به اجرای نقشه‌های بزرگ سرقت از صرافی‌ها را کشیدند. آن‌ها که پنج نفر بودند، با لباس نظامی خود را مامور معرفی کرده و وارد یک صرافی در مرکز تهران شدند. ساعت ۱۲ ظهر بود که نقشه خود را عملی کردند. آن‌ها مدعی شدند که در خصوص این صرافی تخلفاتی گزارش شده و باید آنجا را بررسی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: المپیاد بزرگترین رویداد ملی ورزش محسوب می‌شود و به جرات می‌توان گفت نتایج بسیار مثبت و تاثیرگذاری برای ورزش خواهد داشت.
تا چشم کار می‌کند، سفره نمک پهن است. سپیدی یکدست سفره را نقش‌های نمکی پر کرده‌اند؛ نقش‌هایی که برچهره دریاچه موج می‌اندازند را آب و نمک و خورشید خلق کرده‌اند. در شرق قم و شمال آران و بیدگل دریاچه‌ای است که یک دریا نمک و نقش و چند جزیره و قدری هم آب دارد. اینجا بزرگ‌ترین معدن سطحی ایران است.
در دومین روز از همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال، نقش اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در تحول دیجیتال صنایع بررسی شد.
بزرگترین حزب معارض اردن، نقشه رژیم صهیونیستی برای تقسیم بندی مکانی مسجدالاقصی را اعلان جنگ علیه اردن دانست.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای ایرلندی خود گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین نقش را در مبارزه با تروریسم در منطقه عهده دار است.
سال ۱۳۵۳ برای اولین بار نقشه متروی تهران به صورت دستی نوشته شده است. در این نقشه بزرگترین ایستگاه بازار تعریف شده و تهران سه خط دارد.
در روز‌های آینده، مشتری در لحظات غروب به آرامی در تابش خیره‌کننده آفتاب قرار می‌گیرد. اگرچه زهره همچنان که از خورشید دورتر می‌شود، در آسمان غربی حرکت خواهد کرد تا در نقش فعلی خود به عنوان برترین جرم درخشان باقی بماند.
با بسته شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی، ورزشگاه نقش جهان تبدیل به بزرگترین مجموعه ورزشی حاضر در لیگ برتر شده است.
با بسته شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی و ممانعت از حضور تماشاگران در طبقه دوم استادیوم نقش جهان، ورزشگاه یادگار امام تبدیل به بزرگترین مجموعه ورزشی حاضر در لیگ برتر شده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین نقطه عطف تاریخ ایران پس از پذیرش اسلام بود.
وزیر جهاد کشاورزی بر نقش پررنگ رسانه در دنیای امروز تاکید کرد و گفت: بزرگترین حامی تنظیم بازار، رسانه است.
کیهان نوشت: رهبران خودخوانده اپوزیسیون گرد هم آمده سخن خود را یکی کرده تا به‌زعم خود بزرگ‌ترین نقطه ضعف «انقلاب ۱۴۰۱»! را که فقدان رهبری واحد بود مرتفع کرده و در سال جدید مواجهه قدرتمندتری را با جمهوری اسلامی سامان دهند.
بزرگترین ورزشگاه جام جهانی از همان ابتدا مخصوص بازی‌های قهرمان این رقابت‌ها بود!
مهدی بلیغ که به دنبال سود زیادی بود و از طرفی زبان عربی و انگلیسی اش عالی بود، مدتی را به گشت و گذار در مقابل مراکز رفت و آمد خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و عرب‌ها اختصاص داد. بعد از مدتی هم دو توریست آمریکایی را برای اجرای نقشه اش انتخاب کرد. آرسن لوپن ایرانی فهمیده بود که این دو نفر می‌خواهند هتلی را در ایران بخرند.
بزرگترین رسانه ورزشی آلمان، گزارشی از سردار آزمون تهیه کرده و امیدوار است بدشانسی های سردار در دو دیدار اول، به خوش یمنی تبدیل شود.
مهاجم تیم ملی فعلا از تمرینات گروهی تیم ملی دور است و باید دید چه زمانی به نقطه اوج آمادگی می‌رسد.
قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت اما برای بزرگ‌ترین افزایش هفتگی خود در بیش از هشت ماه گذشته تعیین شد زیرا داده‌های ایالات‌متحده مبنی بر کاهش نرخ تورم امیدها را تقویت کرد که فدرال رزرو افزایش نرخ های تهاجمی خود را کاهش دهد.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند، تحقق وحدت در اوضاع کنونی، با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست؛ اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۴ از بازشدن گره ترافیکی در بزرگترین نقطه حادثه خیز بخش شرقی منطقه در محدوده بزرگراه هجرت خبر داد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که یکی از بزرگترین نقاط ضعف فصل گذشته پرسپولیس برطرف شده است به نقل و انتقالات این تیم نمره قبولی داد و گفت: پرسپولیس با جذب «دیاباته» گل طلایی را زد.
یکی از بزرگترین مشکلات کشور در خودکفایی محصولات اساسی، مساله بحران آب است، به گفته کارشناسان کشت فراسرزمینی یکی از راهکارها در این حوزه باشد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.
مهدی قایدی ۱۰۸ اقدام برای دریبل کرد که ۵۵ درصد آن‌ها موفق بودند، ولی آمادگی بدنی این بازیکن ایرانی پایین بود و آمار به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد به طوری که تنها ۳۴ درصد برخورد‌های بدنی او موفقیت آمیز بود که این کمترین میزان در بین ۳۸ بازیکن تیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ