رسیدگی به این پرونده از اوایل سال گذشته با گزارش سرقت از خانه‌ای در یکی از محله‌های غرب تهران آغاز شد. پس از حضور مأموران در محل ۷ سارق که سه نفر از آن‌ها افغانستانی بودند در صحنه جرم بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فکرش را نمی‌کردم که آقا یحیی در تبریز مقابل آن همه تماشاگر از من استفاده کند، اما توجه و اعتماد ایشان قوت قلب بالایی به من بخشید.
احمد زیدآبادی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب خبر داده که به خاطر سخنرانی خود در تاریخ سوم خرداد سال 1388 در جریان انتخابات ریاست جمهوری آن سال به دعوت جوانان حامی مهدی کروبی به یک سال حبس تعزیری و 50 ضربه شلاق روی نقاط مجاز بدن محکوم شده است.
زاهدان- رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: کشور قانون دارد، بازداشت یک فرد با این عنوان که قصد مسمومیت طلاب مسجد مکی و شخص مولوی عبدالحمید را برعهده داشته، اقدامی غیرقانونی بوده است.
در بهار تولید خون در بدن افزایش می‌یابد و همین امر امکان ابتلا به برخی بیماری‌ها را افزایش می‌دهد و موجب بیماری‌های خونریزی دهنده، ترک برداشتن رگ‌ها، پیدایش بزاق خون آلود و سرفه می‌شود. در این فصل گرمی هوا اخلاط موادی را که به دلیل سرمای زمستان و کاهش تعریق در بدن حبس شده‌اند، رقیق کرده و به حرکت در می‌آورد.
طبق بیانیه دادستانی عربستان، مجازات شامل هرگونه انداختن پرچم یا اهانت و از بین بردن پرچم کشور- یا هرگونه لوگوی دیگر کشور و همچنین پرچم کشور‌های دوست با هدف اهانت و تحقیر دولت در ملأ عام و به شکل علنی می‌شود.
قصاص و ۲۷ سال حبس مجازات زن و مرد جنایتکار
شهلا به من گفت از شوهرش متنفر است و حتی یک بار هم با باز کردن شیر گاز می‌خواسته او را خفه کند که شوهرش متوجه بوی گاز شده بود. این اواخر شهلا همیشه می‌گفت دیگر نمی‌توانم همسرم را تحمل کنم و از من خواست تا همسرش را از سر راه بردارم تا با من ازدواج کند. طبق نقشه‌ای که باهم کشیده بودیم شهلا با دو فرزندش از خانه خارج شد و من وارد خانه شدم و شهرام را در خواب با دو ضربه چاقو کشتم و به سرعت از آنجا خارج شدم. باور کنید فریب حرف‌های شهلا را خوردم و حالا هم پشیمانم.
حبس و پرداخت دیه مجازات شلیک مرگبار مأمور پلیس
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عامل جنایت مسلحانه در دامداری بازداشت شد/ مجازات مرگ برای عامل قتل در قهوه خانه/ جنجال آفرینی، شگرد کیف زنان حرفه ای!/ بازداشت یک کشتی گیر به اتهام قتل/ اعترافات هولناک زنی که در صحنه جنایت غش کرد!/ قصاص و حبس مجازات قتل خواهر/ واژگونی مرگبار اتوبوس بنز در محور بندرعباس- حاجی آباد
قصاص و حبس مجازات قتل خواهر
قصاص و حبس مجازات قتل خواهر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تباهی دختری در خلوت شیطانی!/ پایان یکسال زندگی مخفیانه قاتل در کوه/ قتل زن تهرانی با چکش!/ بازداشت شاکی به اتهام سرقت/ سروصدای گوسفندان گرسنه، قاتل نامرئی را لو داد/ معتاد سرقتم نمی‌توانم ترک کنم/ پولشویی میلیاردی با حساب بانکی پاتوق نشینان!/ ۸ سال پس از ارتکاب قتل چوپان جوان از حبس آزاد شد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر فراری!/ اغفال دختران با پول و خانه و ماشین/ همسرکشی هولناک در بوشهر/ پدر بعد از دستگیری پسرش تسلیم شد/ ۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند/ شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان/ همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!/ آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند
اکبر در بازجویی اولیه به قتل پسرش اعتراف کرد و گفت: چند سالی بود که وحید به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود و سر این موضوع و خرج تهیه مواد با هم درگیر شدیم. اگر ما خانه نبودیم وحید وسایل خانه را می‌فروخت تا مواد تهیه کند. روز حادثه دوباره سر پول مواد با هم درگیر شدیم و من از شدت عصبانیت با قیچی که در دستم بود چند ضربه به او زدم.
قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
مأموران در گزارش خود به بازپرس جنایی اعلام کردند: مقتول در حالی پیدا شده بود که دست‌هایش را از پشت بسته و شالی دور گردنش گره خورده بود و به نظر می‌رسید که از خانه او سرقت هم شده است.
انزلی- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: آتش افروزان تالاب بین المللی انزلی به حبس سنگین و منع اقامت در منطقه محکوم شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه
نماد شستا در پایان معاملات ۱۶ فروردین برای برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده جهت انتخاب اعضای هیات مدیره خود متوقف شد. مجمع این نماد امروز برگزار شد، جزییات این مجمع را در مطلب زیر می خوانیم.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ