رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی آمار سرقت در استان تهران، بر ضرورت تعیین قاضی ناظر بر مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه به منظور تعقیب و پیگرد همه عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی مقاومت و همرزمانشان دستوری برای تشکیل کمیته‌ای با مشارکت ایران، عراق، سوریه و لبنان صادر کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
تیم ملی واترپلو که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود طی هفته جاری و به منظور پیگیری تمریناتش راهی صربستان می‌شود و در ادامه هم سفری به گرجستان خواهد داشت.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر در دیدار با دادستان کل کشور با تاکید بر اهمیت آلودگی هوا بر سلامت شهروندان، خواستار برخورد قضایی با ترک فعل مسئولان در موضوع آلودگی هوا شد.
ساعتی بعد نماینده آنها در حالی باشگاه را ترک کرد که در گفتگوی کوتاه با خبرنگاران اعلام کرد تنها برای پیگیری و بررسی امور سعید صادقی به باشگاه رفته بود.
آیا چند وقت یکبار احساس می‌کنید که یک نقطه از بدنتان درد می‌گیرد؟ آیا یک بوی نامطبوعی در خودتان حس می‌کنید؟ این‌ها همه سرنخ‌هایی هستند که نشان دهنده مشکلی در بدن می‌باشند. پس حتماً باید به آن توجه داشته باشید و تشخیص این مشکلات و پیگیری کردن آن‌ها از بسیاری از بیماری‌ها و سختی‌ها در سنین بالا جلوگیری می‌کن
هورمون درمانی به طور گسترده ای برای پیشگیری و مدیریت پوکی استخوان استفاده می شود. با این حال، مطالعات با تمرکز بر اثرات ترک درمان هورمونی بر تراکم مواد معدنی استخوان نتایج متناقضی را به همراه داشته است.
کیهان نوشت: اولین گام ضروری و اجتناب‌ناپذیر پیشگیری جدی از کشف حجاب است. همان‌گونه که معتاد فریب‌خورده را به حال خود رها نمی‌کنند تا با اندرز و نصیحت از این بلای خانمانسوز دست بردارد بلکه ابتدا و در اولین گام مانع استفاده او از مواد مخدر می‌شوند و در گام بعدی، برای آگاهی او از عواقب خطرناک اعتیاد و ضرورت ترک آن تلاش می‌کنند.
رئیس کل بانک مرکزی صبح امروز به همراه شمخانی؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی برای پیگیری توافقات پولی، بانکی و ارزی تهران را به مقصد ابوظبی ترک کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش از ترک تهران گفت: نگاه دولت سیزدهم به همکاری‌های منطقه‌ای که در چارچوب دیپلماسی همسایگی در حال پیگیری می‌باشد، ایجاد «منطقه قوی» است.
پیش از شروع سفر و ترک خانه، در خصوص بیماری‌های مختلفی که ممکن است در سفرتان در معرض آن قرار بگیرید و همچنین در مورد اقدامات پیشگیرانه مورد نیاز، با پزشک خود مشورت کنید. مطمئن شوید دارو‌های مورد نیاز خود را برای تمام روز‌های سفر به همراه داشته باشید؛ به خصوص اگر به دیابت، بیماری قلبی، تنفسی و کلیوی یا سایر بیماری‌های زمینه‌ای مزمن مبتلا هستید.
لب‌های شما غدد چربی ندارند و تقریبا همیشه در معرض عناصر هستند؛ بنابراین اگر از آن‌ها مراقبت نکنید، بهای آن را خواهید پرداخت. برای ایمن نگه داشتن آن‌ها چه کاری می‌توانید انجام دهید؟
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از معرفی بیش از ۱۵۰ مدیر به دلیل ترک فعل به مراجع قضائی و انضباطی طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: سازمان بازرسی به جد پیگیر شناسایی مدیران کم کار است.
اگر لب‌های شما می‌سوزد یا احساس ناراحتی می‌کنید، احتمالاً ترک خورده اند.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور بخشنامه مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی را تشریح و تبیین کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۹۵ درصد ترکیب استقلال را برای دربی می‌داند، از اقدام یورگن لوکادیا مهاجم تیمش برای ترک ایران اظهار شگفتی کرد و گفت: لوکادیا پیگیر دربی بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۹۵ درصد ترکیب استقلال را برای دربی می‌داند، از اقدام یورگن لوکادیا مهاجم تیمش برای ترک ایران اظهار شگفتی کرد و گفت: لوکادیا پیگیر دربی بود.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطر در پایتخت خبر داد و گفت در اجرای این طرح ۳۸۴ نفر از این معتادان متجاهر جمع اوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: داروهایی که به راحتی در دسترس بودند امروز ساده‌ترین آنها با مشقت به دست مردم می‌رسد، افرادی که در این موضوع ترک فعل کرده‌اند باید مورد پیگرد قرار بگیرند.
به نظر نمی‌رسد سردار آزمون تصمیمی برای ترک لورکوزن داشته باشد. او تمام هم و غم خود را گذاشته تا خیلی زود به ترکیب لورکوزن برگردد و تحت هدایت ژابی آلونسو که پیگیر شرایط او است، در تیم آلمانی و بوندس لیگا بدرخشد.
در تابستان به طور طبیعی تمایل داریم زمان بیشتری را بیرون از منزل بگذرانیم. این بدان معنا است که احتمالا از پا‌های خود بیش از حد معمول استفاده خواهیم کرد که ممکن است باعث شود سریع‌تر از معمول خشک شوند. پاشنه‌های پا بیشتر وزن ما را تحمل می‌کنند، بنابراین پوست روی آن‌ها هم معمولا سریع‌تر ساییده می‌شود و از بین می‌رود.
دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز تهران را به سمت مقر فیفا ترک کرد و به نوشته سایت فدراسیون فوتبال قرار است کامرانی فر در این سفر پیگیر راه اندازی کمک داور ویدئویی در استادیوم های ایران باشد.
شاخص کل بورس شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۶۵۸۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۵۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
نقدعلی گفت: هم کمیسیون اصل نود و هم صحن علنی مصادیق متعددی را از ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ها و تخلفات آقای روحانی به قوه قضائیه ارسال کرده‌اند و بنده این مطلب را حضوری به آقای اژه‌ای گوشزد کردم و ایشان هم قول مساعد برای پیگیری دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ