مدافع سابق تیم ملی ایران برای دومین فصل متوالی به عنوان دستیار پاکوخمس اسپانیایی در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
سعید معروف یکی از درخشان ترین بازیکنان تاریخ قهرمانی آسیا بوده است.
سرمربی یونانی گل‌گهر از عملکرد تیمش راضی نیست و نمایش پیکان را تحسین کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی اعلام کرد: متأسفانه یکی از مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته شیراز با نام جهانگیری به شهادت رسید.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان، سنتی بودن را یکی از مشکلات کشاورزی استان اعلام کرد و گفت: با افزایش نفوذ دانش در این عرصه می‌توان در راستای رفع این مشکل گام‌های مثبتی برداشت.
سرمربی فولاد گفت حضور بانوان در دیدارهای استقلال و پرسپولیس ادبیات شعارها و ادبیات برخورد تیم‌ها را تغییر داده است.
آبادان- مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم به صنعت نفت آبادان پیوست.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سنول گونش آکیازی ترکیه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ترابزون اسپور قرار گرفته است.
اینتر با یان زومر به توافق رسیده و حال منتظر چراغ سبز بایرن مونیخ است تا این دروازه‌بان به ایتالیا برود.
دیه‌گو گودین یکشنبه هفته آینده آخرین بازی دوران حرفه‌ای خود را انجام می‌دهد.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سرشناس این شهرستان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب ایلام اظهار کرد: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام دیروز به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
برخی ویژگی‌های فیزیکی همچون رنگ و جنس موها، خط رویش مو، پوست و واریس به کروموزوم X مربوط اند و اغلب از مادر به ارث می‌رسند.
ذوالنوری گفت که از میان ۳۱ دستگاه مسئول در مورد عفاف و حجاب، «به جز نیروی انتظامی و وزارت کشور، دستگاه دیگری کار شایسته‌ای نکرده اند و جریمه‌های میلیاردی برای بی حجابی که یکی از آقایان آن را مطرح کرده بود، مبنایی ندارد.»
سرمربی ملوان بندرانزلی دیدار جالب توجهی با یکی از اعضای کمیته داوران داشت.
امامان محترم جمعه هم اگر یکی دو ماه پس از مهسا سکوت کردند به خاطر آن بود که با مقولۀ مصلحت آشنا و نگران کلیت بودند و منتظر بودند تا ببینند چه تصمیمی گرفته خواهد شد و حالا که از طرف حامیان مورد سؤال قرار گرفته‌اند که "قرارمان این بود؟" دوباره به بحث حجاب می‌پردازند و البته در این میان جنس انتقاد آقای احمد علم‌الهدی متفاوت است چون مراقب است که خدای‌ناخواسته گَردی بر دامان دولت کنونی ننشیند
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
مقبره‌ی توت‌عنخ‌آمون پر از مجسمه‌هایی از جنس عاج و فلزات باارزش، جواهرات و حتی یک ارابه‌ی طلایی کامل بود. اما یکی از رازآمیزترین اشیاء این مجموعه، یک سوسک سنگی شفاف بود که بر روی یک سینه‌آویز قرار داده شده بود.
هوادار تهران در یکی از تاریخی‌های بردهای خود موفق شد پرسپولیس را شکست دهد اما یکی از فریم‌های شادی از این برد متعلق به بازیکنی بود که سابقه حضور در جمع سرخپوشان را داشت.
جام جم نوشت: نظام سرمایه‌داری غرب یک نظام مردسالار است. هر انسانی که بتواند بیشتر سرمایه‌آوری و سرمایه‌اندوزی کند، ارزشش بیشتر است. مرد گردن کلفت‌تر و قوی‌تر است، بنابراین مرد اولویت دارد بر زن در نظام سرمایه‌داری. نظام سرمایه‌داری غرب دوجور از زن سوء‌استفاده کرد؛ یکی به‌عنوان نیروی کار ارزان‌قیمت و یکی هم، چون مرد جنس برتر است، زن وسیله التذاذ مرد قرار می‌گیرد.
تک‌آهنگ «اکسیژن هشت» به آهنگسازی ژان میشل ژار هنرمند جهانی اهل فرانسه بی‌شک یکی از ماندگارترین خاطرات موسیقایی فوتبال دوستان ایرانی در روزهای منتهی به رویدادهای مهم این ورزش است.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از موارد مهم که در دنیا انجام شده،مالیات بر عایدی سرمایه است که اساسا جنس ان تنظیم گری در اقتصاد است.
امام جمعه خرم آباد گفت: یکی از آسیب‌ها رهاورد تمدن مادی غرب و گناهی است که تمدن مادی به رهبری کشور‌های غربی در مورد جنس زن مرتکب شده و نیازمند ساعت‌ها سخن گفتند است. خسارت و زیان فراوانی به جنس زنان زده اند که به زودی جبران نخواهد شد. حاصل تمدن غرب در مورد زنان این است که یکی از مهمترین وظایف زن را جلوه گری قرار داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ