هوادار تهران در یکی از تاریخی‌های بردهای خود موفق شد پرسپولیس را شکست دهد اما یکی از فریم‌های شادی از این برد متعلق به بازیکنی بود که سابقه حضور در جمع سرخپوشان را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی معتقدند عشق تنها ۳ سال دوام می‌آورد. بعد از آن یک زوج یا از یکدیگر جدا می‌شوند و یا رابطه‌ی آن‌ها دیگر به ایده آلی سابق نخواهد بود. در حقیقت، در یک رابطه عاطفی، بعد از ۳ سال افراد ضعف‌های شریک عاطفی شان را بیشتر می‌پذیرند و بنابراین بیشتر احساس راحتی می‌کنند.
مهمانی 10 کیلومتری غدیر تهران در حالی از ساعت 18 برگزار شد که در طول برگزاری این جشن بزرگ، جمعیت عظیمی از مردم پایتخت در آن به عنوان برگزارکننده و شرکت کننده، حضور یافتند و روز عید غدیر، به یکی از شادترین روزهای پایتخت تبدیل شد.
مهمانی 10 کیلومتری غدیر تهران در حالی از ساعت 18 برگزار شد که در طول برگزاری این جشن بزرگ، جمعیت عظیمی از مردم پایتخت در آن به عنوان برگزارکننده و شرکت کننده، حضور یافتند و روز عید غدیر، به یکی از شادترین روزهای پایتخت تبدیل شد.
استفانو پیولی،‌ سرمربی میلان، در آستانه بازی حساس مقابل اینتر درباره وضعیت تیمش صحبت می‌کند.
مشتری‌هایی داشتم و دارم که سال‌ها در محیط‌های مردانه کار کردن، یا در خانواده‌های سنتی، هرگز اجازه انجام این فعالیت رو نداشتن. به همین خاطر واقعا فراموش کرده بودن که یک زن هم می‌تونه با قوی‌بودن و رعایت حد و مرزها، زنانگی داشته باشه و حرکات ورزشی انجام بده. خانم‌های زیادی موقع تمرین‌ها، نمی‌تونستن به سادگی بخندن و بسیار عبوس و افسرده بودن که بعد از ماه‌ها تمرین احساس رهایی و شادی داشتن و تونستن به راحتی لبخند بزنن. همین زنان در محیط خانه تونستن بخندن و شاد باشن.
هنگامی که بدن درگیر فعالیت فیزیکی می‌شود، مغز هورمون‌هایی (از جمله دوپامین، سروتونین، اندورفین و اندوکانابینوئیدها) را آزاد می‌کند که استرس را از بین می‌برد، خلق و خو را بهبود می‌بخشد و به خواب بهتر کمک می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که ورزش به‌صورت گروهی می‌تواند به پیوند اجتماعی و افزایش انگیزه کمک کند و احساسات خوب را در فرد به وجود آورد.
مهاجم پرسپولیس که این روزها شرایط سختی برای حضور در ترکیب دارد، واکنش‌های جالبی به برد تیمش در اصفهان مقابل سپاهان داشت.
جسیکا گرینگ، یکی از نگهبانان‌های ET، ماه گذشته درباره تولد ۴۳ سالگی این پنگوئن گفت: «می‌خواستیم آن را به شادترین تولد تاریخ تبدیل کنیم. او یک پنگوئن بسیار خاص با ژن‌های باورنکردنی و کیفیت زندگی قوی است.»‌ای تی زندگی طولانی خود را با غوطه ور شدن در یک استخر خصوصی و یک کیک کامل از ماهی کپلین و یخ تزئینی جشن گرفت.
سرمربی منچستریونایتد از لیساندرو مارتینز خواست تا با پایان دادن به جشن‌های خود، به انگلیس بازگردد.
در شادترین شب زندگی لیونل مسی، یک سابریتی مزاحم اینستاگرامی با درخواستی عجیب رو سکوی قهرمانی باعث ناراحتی ستاره آرژانتینی شد.
ما چه دیدیم؟ برزیلی‌ها اشک می‌ریزند و همچنین طرفداران کرواسی اما با احساساتی متفاوت؛ آنها شادترین مردم روی زمین هستند.
به نظر می رسد سادیو مانه دوست صمیمی اش را در مونیخ پیدا کرده است و روزهای شادتری را در باشگاه جدیدش سپری می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ