جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسطوره فوتبال آسیا هنوزهم یکی از موفق ترین بازیکنان ایرانی در سطح فوتبال باشگاه های اروپا به شمار می رود.
علی دایی به تازگی در کنار رونمایی از برند اختصاصی‌اش، با سلفی‌های جدید خود خبرساز شد. یکی از این عکس‌های یادگاری با خواننده موسیقی رپ ایرانی بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
پاسخ زیبای علی دایی به ابراز علاقه هوادارش در خیابان جالب توجه است. این ویدیو را یکی از هواداران دایی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
به تازگی ویدیوی خبرسازی از یکی از برنامه‌های کریم باقری منتشر شده است.
بدون شک حسین طیبی یکی از بهترین بازیکنان فوتسال جهان محسوب می‌شود.
صبح امروز مراسم خاکسپاری پدر فرهاد صنیعی فر، مالک سابق باشگاه نساجی در امامزاده صالح برگزار شد. علی دایی یکی از حاضرین این مراسم بود.
دایی در این تصویر زیر برج ایفل با علی لطیفی تصویری به یادگار انداخته. این عکس مربوط به حضور تیم ملی ایران در فرانسه برای مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ است. لطیفی در آن زمان یکی از بازیکنان جوان تیم ملی محسوب می‌شد که البته در جام جهانی به کار گرفته نشد.
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی، چهره پرآوازه فوتبال ایران در جهان، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. این در حالی است که تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند.
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی چهره پرآوازه فوتبال ایران در دنیا، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند
نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین حالا رسانه‌های اروپایی به‌ویژه یکی، دو رسانه آلمانی از آن به‌عنوان جایگاه سیاسی علی دایی در مراسم فیفا حرف زده‌اند. روز گذشته «آگزبورگر» آلمان با اشاره به همین مراسم از انتخاب مسی و حضور علی دایی به‌عنوان دو اتفاق مهم در این مراسم یاد کرد و صندلی علی دایی را صندلی سیاسی فیفا توصیف کرد.
هشتم اسفند ماه در پاریس یکی از مهم‌ترین مراسم‌های فوتبال جهان برگزار می‌شود و جوایز بهترین‌ بازیکنان مرد و زن جهان در سال ۲۰۲۲ از نگاه فیفا، اهدا می‌شود.
علی دایی امروز به ملاقات یکی از هواداران خود رفت.
محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به اظهارنظر جنجالی کارشناس برنامه صداوسیما علیه علی دایی گفت: چه اشکالی دارد یکی هم عقیده‌اش را این طور بیان کند.
علی دایی یه غیر از اینکه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و آسیا بود، در عرصه مربیگری و استعدادیابی هم توانایی بالایی داشت.
میراحمدی در پاسخ به این سوال که در ماجرای بازگرداندن همسر علی دایی و دخترش به تهران گفته شد که این موضوع مصوبه شورای امنیت کشور بوده آیا تایید می‌کنید، گفت: در این موضوع متاسفانه دیدم، یکی از افراد غیرمسئول در مصاحبه‌ای این موضوع را گفته است. خوب است دوستانی که اظهارنظر می‌کنند، در چارچوب مسئولیت خود و اطلاعات متقن خودشان صحبت کنند.
اینکه درست بعد از اقدام نسنجیده اخیر مبنی بر بازگرداندن خانواده علی دایی و بازتاب منفی آن در رسانه‌های جهان، یکی از چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری خواستار برخورد تندوتیز با علی دایی می‌شود، یکی از آن ابهاماتی است که باید برایش پاسخ روشنی مطرح شود. مشخص نیست در این فضا سیلی‌زدن به علی دایی کدام درد موجود را تسکین می‌دهد یا اینکه کدام یک از مشکلات مردم را حل‌وفصل می‌کند.
ماجرای بازگرداندن خانواده علی دایی از مقصد دوبی همچنان با حاشیه‌های زیادی پیگیری می‌شود و در تازه‌ترین آن‌ها یکی از خبرنگاران صدا و سیما به شهریار فوتبال ایران اتهام زده است.
پرسش علی دایی درباره اینکه «آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟» اشاره به اتفاقی تاریخی دارد که دست بر قضا آن هم بر کسی پوشیده نیست. ماجرای این یکی مربوط به اسفند ۱۳۹۸ است که نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران در اقدامی خبرساز هواپیمایی دوبی به قرقیزستان را در بندرعباس به زمین نشاندند؛ در آن پرواز عبدالمالک ریگی حضور داشت که بعد از بازداشت، به اوین برده شد و سرانجام هم به دار آویخته شد. بعد از آن تا به الان، مشابه اتفاق مذکور، اینکه بخواهند هواپیمایی را به زمین بنشانند، رخ نداده یا اینکه اگر رخ داده، خبرش رسانه‌ای نشده است.
دایی در اعتراضات اخیر در ایران حمایتش را از مردم نشان داد، نسبت به مرگ مهسا امینی بی‌تفاوت نبود، بعد در داستان مرگ دانش‌آموز اردبیلی با بیان یکی، دو مطلب فضای خبرسازی را ایجاد کرد و نهایتا هم که بحث منجر به پلمب گالری جواهرات همسرش، سروصدای زیادی به راه انداخت. اگرچه رسانه‌های وابسته به طیفی خاص در تلاش بوده‌اند تا در یکی، دو هفته اخیر با علی دایی به شکلی متفاوت رفتار کرده و به‌نوعی با او تسویه کنند، ولی دایی در مراسم ختم کریم باوی حضوری پررنگ داشت تا نشان دهد جوسازی‌های اخیر چندان تأثیری بر روحیه او نداشته است.
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال که یکی از بهترین‌های این رشته در تاریخ است، پس از آنکه رکورد ستاره فوتبال ایران را شکست، حالا در مسیر تکرار سال‌های پایانی این فوتبالیست مطرح قرار دارد.
این رویه درستی نیست که اگر روزی حرف دایی به مذاق‌مان خوش نیامد او را از اساس انکار کنیم و روزی دیگر اگر حرف دل‌مان را زد، کاملا تغییر موضع بدهیم. این درست نیست که حق اظهارنظر اجتماعی یا طرح سوال را برای یکی در قواره‌های دایی محفوظ ندانیم، اما تلویزیون در مورد مسائل روز با ورزشکاران همسو که از نظر حرفه‌ای در سطحی بسیار پایین‌تر قرار می‌گیرند مصاحبه‌های اختصاصی ترتیب بدهد.
فرایبورگ که این فصل یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز بوندسلیگا بوده است، شب گذشته برابر هرتابرلین موفق به کسب پیروزی نشد.
یکی از نزدیکان علی دایی خبر ضبط گذرنامه او را تایید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ