سرپرست مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران از طراحی سامانه رتبه‌بندی و تعالی شهر هوشمند ایران توسط محققان دانشگاه تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
پس از آن که مقاومت فلسطین یک پهپاد را در آسمان غرب رفح به پرواز درآورد، ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن مجبور به استفاده از سامانه گران‌قیمت گنبد آهنین شد.
در جریان سفر معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استان مازندران از سامانه های شبیه‌ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی شد.
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
سامانه «اولین موکب» با هدف تسهیل سفر اربعین حسینی توسط یک شرکت عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس راه اندازی شد.
نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
مرکز توسعه آموزش مجازی، وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان ثبت درخواست رسیدگی به موارد خاص فرهنگیان مشمول رتبه‌بندی جهت ویرایش و تکمیل اعتراض به نتایج رتبه‌بندی در سامانه مربوطه خبر داد.
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرصت کافی برای بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به رتبه بندی معلمان بعد از آماده سازی سامانه ایجاد خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روزی که معلمان رتبه خود را در سامانه مشاهده کنند ۱۰ روز فرصت دارند تا اگر اعتراضی داشتند آن را به ثبت برسانند.
بانک سامان بر اساس آخرین رتبه‌بندی صورت گرفته توسط سازمان مدیریت صنعتی به‌عنوان چهل و نهمین شرکت برتر ایران انتخاب شد.
صادق ستاری‌فرد اظهار داشت: با اقدامات خوبی که وزارت آموزش و پرورش برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان پیش بینی کرده بود؛ تا امروز حدود ۸۵۰ هزار معلم مدارک و مستندات خود را در سامانه مربوطه بارگذاری کردند.
۸۳۰ هزار معلم در کشور شرایط شرکت در نظام رتبه‌بندی را دارند. تمام معلمان که در حکم پرسنلی آن‌ها از کلمات معادل «معلم، آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی و...» استفاده شده، امکان ورود به سامانه و تکمیل فرم‌ها را دارند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: با موافقت دولت رتبه‌بندی معلمان شروع شد و ۸۴۰ هزار نفر ورود اطلاعات در سامانه رتبه‌بندی داشتند.
طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.
طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
کارگروه رتبه بندی معلمان با صدور اطلاعیه از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور ۱۴۰۱ خبر داد.
اطلاعیه کارگروه رتبه بندی معلمان: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰/۶/۱۴۰۱) تمدید می‌‎‌شود.
کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان اقدام به تهیه و تدوین راهنمای تکمیل سامانه رتبه‌بندی معلمان کرده است.
کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۳ خود، از انتشار «راهنمای سامانه رتبه‌بندی» ویژه بارگذاری مدارک و محتواهای موردنیاز طرح رتبه‌بندی خبر داد.
در این فیلم، جزئیات آغاز به کار سامانه رتبه‌بندی معلمان از زبان ستاری فرد، سخنگوی سازمان آموزش و پرورش را مشاهده می‌نمایید
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه رتبه بندی معلمان ۱۵ دی ماه به تصویب نهایی رسید و ۲۶ همین ماه سامانه برای بارگذاری مدارک معلمان راه اندازی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ