کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان اقدام به تهیه و تدوین راهنمای تکمیل سامانه رتبه‌بندی معلمان کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اطلس مراتع کشور با اجرای پروژه ملی رقومی‌سازی محدوده‌های ممیزی مراتع و طرح‌های مربوط به آن تهیه می‌شود.
شهریار افندی زاده گفت: با دستور وزیر راه وشهرسازی به زودی برنامه‌های جامع راهبردی-اجرایی ۵ ساله تحول درمناسبات حمل و نقلی و ترانزیتی با کشورهای آسیای مرکزی تهیه می شود.
وزیر دادگستری گفت: سند دیپلماسی حقوقی و قضایی کشور برای حفظ منافع ملی کشور تدوین و در مراجع مربوطه تصویب و به اجرا درآید.
وزارت دفاع آلمان از تهیه و تدوین بسته جدید کمک تسلیحاتی به ارزش ۲.۷ میلیارد یورو برای اوکراین خبر داد.
مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: آیین‌نامه ای در خصوص تامین مسکن نخبگان و جوانان تهیه و تدوین شده است که به زودی مصوبه هیات وزیران را دریافت می‌کند.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: آمارنامه محصولات کشاورزی باید در وزارت جهاد کشاورزی تهیه و تدوین شود تا میزان تولید تمام محصولات کشاورزی به صورت دقیق در دسترس باشد.
ملک و حواشی آن، بخش عمده‌ای از پرونده‌های دستگاه قضا را به خود اختصاص داده است. پرونده‌هایی که گاها کثیرالشاکی هستند و صدها نفر را درگیر کرده است. برای کاهش گرفتاری مردم و تعداد پرونده‌های قضایی اقدامات مختلف و طرح‌های گوناگونی تدوین و تهیه شده است؛ از جمله طرح الزام تبدیل سند عادی به سند رسمی و... که به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده
معاون مالی شهرداری تهران بر لزوم تهیه و تدوین برنامه مسنجم با استفاده از نظرات صاحب‌نظران ذی‌حسابی برای ساماندهی و سازماندهی شرکت‌های شهرداری جهت افزایش بهره‌وری و سودآوری مطلوب تاکید کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی تهیه و تدوین کرده‌اند. خروج شخص مسئول منوط به اجازه نهاد‌های نظارتی و امنیتی یعنی قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و ۳ اطلاعات نیروی انتظامی می‌باشد.
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون قضایی مجلس طرحی را تهیه و تدوین کرده است که هرکسی در فضای مجازی اخبار نادرستی را نشر دهد یا آن را بزرگنمایی کند باید پاسخگوی عملکرد خود در دادگاه باشد و این موضوع برای فرد یا رسانه‌ای تفکیک قائل نیست و همه را در بر می‌گیرد.
دستورالعمل اجرایی مدیریت عوامل خسارتزای سیب زمینی از سوی کارشناسان دفتر پیش آگاهی و کنترل عوامل خسارت زای سازمان حفظ نباتات کشور تهیه و تدوین شد.
اهواز- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در خوزستان الگوی کشت برای فصل پائیز در استان تهیه و تدوین شد که همراهی کشاورزان و مدیریت مسئولان لازمه اجرای آن است.
رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که دولت‌های غربی در حال تهیه و تدوین برنامه‌هایی هستند تا در صورت استفاده از سلاح اتمی در اوکراین، از رعب و وحشت عمومی جلوگیری کنند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به مطالعات صورت گرفته از سوی سازمان نوسازی شهر تهران برای محله تاریخی برازجان در منطقه ۱۲ از تهیه و تدوین طرح احیا و بهسازی این محله تاریخی خبر داد.
در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب و دقیق صورت گیرد.
فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت.
فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در تشریح جشنواره همکار آسمانی گفت: در راستای جهاد تبیین، سازمان انرژی اتمی برگزاری برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی را به منظور تهیه مستند و تدوین حقایق تاریخی و حمایتگری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در دستور کار خود قرار داده است.
نماینده مجلس از تهیه و تدوین نامه نمایندگان به سران قوا درباره فساد فولاد مبارکه خبر داد.
رگولاتوری چین در حوزه حمل و نقل هوایی با هدف تهیه یک نقشه راه به منظور توسعه کاربرد پهپاد در حوزه‌های مختلف، قوانین جدیدی را تدوین کرده است.
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: آئین نامه‌های اجرایی و دستورالعمل‌های مرتبط با قانون درآمد پایدار توسط وزارت کشور در حال تهیه است.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: معمولاً در پیوند برنامه و بودجه گسست وجود دارد و باید تلاش شود بودجه سالیانه شهرداری تهران متناظر با برنامه چهارساله تهیه و تدوین شود.
مدیرکل دفتر اقتصاد و فناوری های نوین محیط زیست گفت: اطلس ارزش گذاری اقتصادی در حوزه محیط زیست تا آخر دولت سیزدهم تهیه و تدوین می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ