نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها و مقامات روس اعلام کردند سامانه پدافند هوایی این کشور ۲ پهپاد اوکراینی را در نزدیکی شهر مسکو سرنگون کرده است.
سامانه پدافند هوایی اسکای‌نکس توسط شرکت آلمانی راین‌متال برای محافظت از دارایی‌ها و زیرساخت‌های ارزشمند و حیاتی در برابر طیف گسترده‌ای از تهدیدات هوایی طراحی شده است.
طبق گفته‌های وزیر دفاع واردات سامانه پدافند هوای ۴۰۰اس روسی به ایران منتفی است چراکه نمونه داخلی آن در ایران تولید وتوسعه پیدا کرده‌است.
نخست وزیر سوئد از ارسال سامانه های پدافند هوایی HAWK و IRIS-T به اوکراین خبر داد.
وزیر دفاع هلند اعلام کرد این کشور با ارسال قطعات مربوط به سامانه پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین، به تقویت دفاع هوایی این کشور در برابر روسیه کمک خواهد کرد.
وزیر دفاع هلند اعلام کرد این کشور با ارسال قطعات مربوط به سامانه پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین، به تقویت دفاع هوایی این کشور در برابر روسیه کمک خواهد کرد.
نیروهای نظامی روسی موفق شدند که پرتابگر و رادار سامانه پدافند هوایی اس-۳۰۰ اوکراین را در دونتسک منهدم کنند.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: بالگردهای تهاجمی کبرای هوانیروز ارتش برای اولین بار طی یک عملیات مشترک روی عرشه شناورهای نیروی دریایی ارتش عملیات نشست و برخاست را انجام دادند.
شلیک سامانه موشکی پدافند هوایی ۱۵ خرداد و مجید
وزیر دفاع فرانسه از ارسال دو سامانه پدافند هوایی از نوع کروتال به نیروهای اوکراینی خبر داد.
معاون مرکز روسی آشتی طرف های درگیر در سوریه از مقابله سامانه پدافند هوایی سوریه با موشک های شلیک شده از جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه سلاح فوق راهبردی آرمان که به زودی خبرهایی از آن خواهیم شنید، می‌تواند اهداف را در برد چهارصد کیلومتری منهدم کند.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند توانسته تا حد بسیار خوبی خودش را در ممقابله با نسل پنجم و ششم تهدیدات هوایی مجهز کند.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند توانسته تا حد بسیار خوبی خودش را در ممقابله با نسل پنجم و ششم تهدیدات هوایی مجهز کند.
وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ ای از ارسال ۲ سامانه پدافند هوایی دیگر به اوکراین خبر داد.
سامانه‌های پدافند هوایی روسیه پهپاد‌های اوکراینی را با شلیک‌های مرگبار سرنگون کردند. وزارت دفاع روسیه ویدئویی منتشر کرده که یک سامانه ضدهوایی روسی در حال شلیک موشک به آسمان و برخورد موشک‌ها به هواپیما‌های بدون سرنشین دیده می‌شود.
ینس استولتنبرگ که در یک کنفرانس امنیتی در برلین حضور داشت گفت پاسخ حملات پهپادی اخیر از سوی روسیه به اوکراین این است که متحدان غربی سامانه‌های پدافند هوایی به اوکراین تحویل بدهند.
فیلم انهدام پرتابگرهای سامانه پدافند هوایی نیروهای مسلح اوکراین را مشاهده می‌کنید.
وزیر دفاع آلمان از تحویل چهار دستگاه سامانه دفاع موشکی به اوکراین خبر داد.
روزنامه وال استریت ژورنال از خرید سامانه های پدافند هوایی از رژیم صهیونیستی توسط امارات متحده عربی و رژیم آل خلیفه خبر داد.
وزیر دفاع آلمان در سفر غیرمنتظره به اوکراین، از ارسال تسلیحات پیشرفته از برلین به کی‌یف خبر داد.
یک پهپاد متعلق به نیروهای اوکراینی توسط سامانه پدافند هوایی روسیه بر فراز دریا در نزدیکی سواستوپل سرنگون شد.
آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه خود ،متعهد شد که تا سال ۲۰۲۴ برای ارتش اوکراین سامانه پدافند هوایی «ناسامز» تولید و ارسال کند.
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ