بانک سامان بر اساس آخرین رتبه‌بندی صورت گرفته توسط سازمان مدیریت صنعتی به‌عنوان چهل و نهمین شرکت برتر ایران انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در جریان یک نشست خبری اعلام کرد که حدود 50 درصد از پورتفوی اعتباری بانک سامان به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص دارد.
مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان برای بررسی عملکرد سال مالی 1401 برگزار می‌شود.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ادامه پروژه‌های خود در حوزه فناوری‌های نوین، با همکاری مشترک قوه قضاییه، از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق) رونمایی کرد.
سامانیوم (باشگاه مشتریان بانک سامان) با ارائه محصولی جدید به نام کارت سامانیوم امکان تبدیل امتیاز به وجه نقد را فراهم کرد.
هیئت پذیرش شرکت فرابورس ایران، با درخواست بانک سامان برای پذیرش «نماد سامان» در این بازار موافقت کرد.
هفته نخست رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان که با حمایت بانک سامان برگزار می‌شود، با قهرمانی نماینده ایتالیا به پایان رسید.
هیئت‌مدیره بانک سامان نرخ حق‌الوکاله سال 1402 را حداکثر 3 درصد تعیین کرد.
بانک سامان اعلام کرد که سود ما‌به‌التفاوت سپرده‌گذاران خود را پس از کسر وجوه قانونی پرداخت خواهد کرد.
دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) با 151 جایزه نقدی به ارزش 2 میلیارد ریال برگزار می‌شود.
موسسه رتبه سنجی کپیتال اینتلیجنس (Capital intelligence) رتبه‌ اعتباری بانک سامان را ارزیابی و رتبه اعتباری B بانک سامان را تثبیت کرد.
بانک سامان از موسسات اقتصادی فعال و نوآور کشور با اعطای تندیس «آرش صنعت ایران» تقدیر کرد.
مسابقات تورجهانی تنیس با حضور بیش از ۹۰ ورزشکار خارجی از ۲۲ کشور جهان با حمایت بانک سامان در جزیره کیش آغاز شد.
صفحه خدمات نوروزی گروه مالی سامان در سایت بانک سامان رونمایی شد.
همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال و براساس اعلام بانک مرکزی، بانک سامان ساعات تسویه سامانه‌های ساتنا و پایا را افزایش داد.
قالیباف در آغاز جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: باتوجه به اهمیت مسائل ارزی در کشور که لازمه یک هماهنگی جدی و قوی بین دولت و مجلس برای سامان دادن این بازار است، امروز از ساعت ۸ صبح تا این لحظه، مجلس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی جلسه غیرعلنی داشت.
بانک سامان امکان تبدیل حساب مشتریان به حساب وکالتی و خرید آسان خودرو از بورس کالا را فراهم کرد.
براساس گزارش عملکرد 9ماهه سال‌جاری بانک سامان به عنوان دومین بانک در حوزه رشد سود خالص شناخته شده تا جاییکه رشد 186درصدی سود خالص را در کارنامه خود رقم زد.
دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) با 42 جایزه نقدی به ارزش 500 میلیون تومان برگزار می‌شود.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: سامانه "بتا" (بستر تامین اعتبار) با هدف خرید اقساطی کالا و خدمات طراحی و ظرفیت بسیار مناسبی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، به منظور بهره‌برداری است.
بانک سامان موفق شد تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری را از آن خود کند.
داستان بانک مرکزی که با نرخ دلار و نرخ تورم سر و کار دارد مثل تیم فوتبال است که با ادعا و شعار سامان نمی‌یابد و به همین خاطر و لاجرم یک مدیر به نسبت تکنوکرات و دست کم بوروکرات را به جای قبلی -فارغ‌التحصیل دانشگاه امام صادق- برگماشتند و حالا او رییس کل است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت ارز کشور برای مردم قابل قبول نیست. به زودی در جلسه‌ای با مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد این موضوع دنبال می‌شود و به بازار ارز سر و سامان می‌دهیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت ارز کشور برای مردم قابل قبول نیست. به زودی در جلسه‌ای با مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد این موضوع دنبال می‌شود و به بازار ارز سر و سامان می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ